Jaapani STI-d
kunagi saadeti mulle selline asi
Eesti Statoilis on juba mõnda aega müügil võidusõidu kütus okataanarvuga RON102, mida valmistab meie partnerfirma
Rootsis. Info lisatud failis. Parima tulemuse annab 4-taktilises vabalthingavas
mootoris, aga sobib ka teistesse bensiinineelajatesse . Ületab omadustelt tuntavalt
kunagi turul olnud Neste Green Racingut ja kohati kasutuses olevat itaallaste Panta
Racingut ja kõikvõimalikke tolueeniga segatud lennukikütuseid. AG on, küll
mitteametlikult, Soomes N rühma Mitsu EVO-ga mootoristendis käinud. Tulemus väga
positiivne. Aga mis põhiline, meie kütuse hind on poole soodsam Shelli ja Elfi
analoogsetest toodetest: tellides kuni 200 liitrit oleks 1 liitri hinnaks 49.-
krooni +18%. Kui on suurem tellimus saan ka hinda korrigeerida. Pakendatud on ta 25
l kanistritesse ja avamata kanistris säilib see kütus tehase garantiiga kuni 18
kuud. Kuna kanister on ilusat erkkollast värvi, siis sobib ta ka kaupluse riiulit
ehtima:-)
Kas see vedelik võiks teie kiirelt sõitjatele huvi pakkuda? Aga on ka heade
hindadega pakkuda kõikvõimalikke spetsiaalõlisid ja määrdeaineid jne.
Eesti Statoilis on juba mõnda aega müügil võidusõidu kütus okataanarvuga RON102, mida valmistab meie partnerfirma
Rootsis. Info lisatud failis. Parima tulemuse annab 4-taktilises vabalthingavas
mootoris, aga sobib ka teistesse bensiinineelajatesse . Ületab omadustelt tuntavalt
kunagi turul olnud Neste Green Racingut ja kohati kasutuses olevat itaallaste Panta
Racingut ja kõikvõimalikke tolueeniga segatud lennukikütuseid. AG on, küll
mitteametlikult, Soomes N rühma Mitsu EVO-ga mootoristendis käinud. Tulemus väga
positiivne. Aga mis põhiline, meie kütuse hind on poole soodsam Shelli ja Elfi
analoogsetest toodetest: tellides kuni 200 liitrit oleks 1 liitri hinnaks 49.-
krooni +18%. Kui on suurem tellimus saan ka hinda korrigeerida. Pakendatud on ta 25
l kanistritesse ja avamata kanistris säilib see kütus tehase garantiiga kuni 18
kuud. Kuna kanister on ilusat erkkollast värvi, siis sobib ta ka kaupluse riiulit
ehtima:-)
Kas see vedelik võiks teie kiirelt sõitjatele huvi pakkuda? Aga on ka heade
hindadega pakkuda kõikvõimalikke spetsiaalõlisid ja määrdeaineid jne.
Kas on veel mõni muu võimalus kuidas neid JDM autosid liikuma saab?
"rallibensiin" on tiba kallis iga päev töristamiseks.
Kas minu autoga on midagi stendis teha kui ümber progetavad ajud alates 99a.+ ja mis see nali ka maksta võiks? Minu auto on 97a.
Hetkel asi selline, et Eesti küttega väga paugutada ei taha, Soomes Shelli 99+ küttega nagu natuke kannataks, aga kui tõsisemalt boostima hakkab, siis on ka sellega segu lahja.
"rallibensiin" on tiba kallis iga päev töristamiseks.
Kas minu autoga on midagi stendis teha kui ümber progetavad ajud alates 99a.+ ja mis see nali ka maksta võiks? Minu auto on 97a.
Hetkel asi selline, et Eesti küttega väga paugutada ei taha, Soomes Shelli 99+ küttega nagu natuke kannataks, aga kui tõsisemalt boostima hakkab, siis on ka sellega segu lahja.
Probleem ei ole niivõrd segus kui just süütenurgas (detonatsioonis) nagu mulle muid foorumeid sirvides silma on jäänud.
Sinu puhul aitab progetav aju + korralik seadistus.
Sinu puhul aitab progetav aju + korralik seadistus.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Impreza'le oleks 1 lihtsaimatest ja mõistliku hinnaga selline komplekt:
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... a-9200-ecu
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... a-9200-ecu
Subaru Legacy turbo
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
a kus selliseid seadistatakse?leg200 kirjutas:Impreza'le oleks 1 lihtsaimatest ja mõistliku hinnaga selline komplekt:
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... a-9200-ecu