Impreza salongi soojendus

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

Impreza salongi soojendus

#1 Postitus Postitas Nimi » N, 27 Dets 2007 21:24:05 +0300

Selline mure, et kui auto mootor soojaks läheb ning näiteks kohapeal seista natuke, siis hakkab tulema külma õhku. Kui sõitma hakkan, siis hakkab varsti ka sooja tulema. Jahutusvedelikku on. Milles võib probleem olla?

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#2 Postitus Postitas rosenberg » N, 27 Dets 2007 23:23:10 +0300

PANE tosooli paak täis ja kontrolli korgi tihendit

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#3 Postitus Postitas Nimi » N, 27 Dets 2007 23:56:28 +0300

Kuidas ma selle pean täis panema? sooja mootoriga, külma mootoriga vms? Mul on seal siis kaks paaki. Üks on see tule taga nurgas plastmassist. Selle järgi täidan? Aga mis see teine paak on, mis seal mootori peal on? mille jaoks see vajalik on?

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#4 Postitus Postitas rosenberg » R, 28 Dets 2007 00:28:17 +0300

pead selle mootori pealse täis valama too seal tule taga paisupaak sinna läheb ülejäänd mis survega välja agab korgi vahelt

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#5 Postitus Postitas Nimi » R, 28 Dets 2007 00:48:16 +0300

ok. proovin siis nii!!!

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#6 Postitus Postitas swrt » R, 28 Dets 2007 09:57:22 +0300

oleneb kui tühi on.normi valatakse minu arust ikka paisupaagi märgi järgi.puudu võtab ära,üle ajab välja.minul toimib nii
termostaati äkki ei avane korralikult

T.P.
Postitusi: 37
Liitunud: E, 22 Okt 2007 10:24:36 +0300

Re: Impreza salongi soojendus

#7 Postitus Postitas T.P. » R, 28 Dets 2007 14:17:12 +0300

Nimi kirjutas:Selline mure, et kui auto mootor soojaks läheb ning näiteks kohapeal seista natuke, siis hakkab tulema külma õhku. Kui sõitma hakkan, siis hakkab varsti ka sooja tulema. Jahutusvedelikku on. Milles võib probleem olla?
õhk süsteemis sees
SSDD

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#8 Postitus Postitas Nimi » R, 28 Dets 2007 15:46:30 +0300

Kas sellel võiks olla kusagil ka mingi punn või kraan vms koht kust seda saaks õhutada proovida?

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#9 Postitus Postitas JP » R, 28 Dets 2007 15:54:08 +0300

paned aga normi täis ja annad gaasi. Võid muidugi ka voolikute pigistamist proovida, kui mootor külm on.

T.P.
Postitusi: 37
Liitunud: E, 22 Okt 2007 10:24:36 +0300

#10 Postitus Postitas T.P. » K, 02 Jaan 2008 11:07:32 +0300

selle kohta kindlalt kuskil ka piltidega õpetus olemus kuid reeglina ikka mootor 1500 rpm ca2 -3 minutit, kontrollida taset ja lisada vajaduse jne. Pelgalt gaasi andmisega ei toimi midagi....

edit :

http://www.iwsti.com/forums/engine-powe ... flush.html
SSDD

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#11 Postitus Postitas Nimi » N, 03 Jaan 2008 12:58:26 +0300

Selline küsimus veel, et auto läheb külmaga väga kaua soojaks. Kas viga võib olla termostaadis? Äkki see on koguaeg avatud!?

Kui läheb termostaadi vahetamiseks, kas siis tasub osta mingi odav või originaal. Kui palju võiks see Mariines maksta??? Äkki keegi on hiljuta vahetanud ja teab kosta.

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#12 Postitus Postitas swrt » N, 03 Jaan 2008 13:49:39 +0300

mina soovitan alati originaali.eriti veel selline asi mis ei maksa eriti midagi

Vasta