Uue WRX sedaani tutvustus
Uue WRX sedaani tutvustus
Tegime proovisõitu uue WRX sedaaniga. Siin siis video: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... a+WRX.aspx
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Tre,
Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Aga miks?Equ kirjutas:Tre,
Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.
kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Tre,
Equ
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga. Tavaliselt 6.käik on sellise ülekandega mis just ökosõitu pakub. Ei ole muidugi Subaru 6-käigulistega kursis. Kui samad pöörded siis tundub küll see 6-s käik mõtetu olema. Samas mingid ülekande arvud peaks ju erinevad olema? Kaalu suhtes ma ei taha ka uskuda, et minuarust +15 kg raskem sedaan luukpärast aeglasem on. Teine asi kui ta isegi väidetavalt on siis see 0-koma aeglasem, mind nii väga ei kõigutaks, pigem on sedaani võimsama mootori pluss just see, et momenti on madalamalt rohkem.JP kirjutas:
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.
kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla
edit: paras urood on küll see asi
edit: paras urood on küll see asi
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Edit: Kontrollisin üleEqu kirjutas:Tre,
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga.
Equ
110km/h on 2700rpm
90km/h on 2300rpm
Minu 98GT ja MY03 STI-l olid 90km/h viimased käigud samad. (No ok, võib olla oli mingi 100rpm vahet, kuid mitte rohkem)
Ma olen samuti nõus, et 6 kast võiks olla, kui ta oleks eco käik, kahjuks täna selline aga Subaru valikus puudub. Samas eestis vist jällegi suht mõtetu.
Just, tuletagem meelde Peugeot 306 WRC, mille 4 käigulise kastiga, millel töötasid ainult 3 käiku, sõitis bosse välja katse 2se aja! (Ok, neil muidugi väänet kah mingi üle 600Nm)kronja kirjutas: no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla
5kast tähendab ka 1 võrra vähem käiguvahetust, mis üldjuhul kiirendusele mõjub hästi. Olgem ausad, kiirendamiseks on Subarul pakkuda teine auto, nimelisandiga STI.
Viimati muutis JP, K, 15 Apr 2009 11:14:43 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
5 käik, 110kmh (gps järgi) ja 3700KungLao kirjutas:teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
sedaanile tulemas pisike modifikatsioon
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Ka luukpära tuleb STI välimusega.88valve kirjutas:sedaanile tulemas pisike modifikatsioon
New WRX 4-Door and 5-Door Models Adopt Wide-Body Design
Wider Track and Tires Enhance Grip
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
minumeelest on see widebody palju palju ilusam, kui see tavaline uus wrx sedaan
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
MY2011 STI sedaan? Saame teada 01.04
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
http://www.ultimatecarpage.com/car/4431 ... CS400.html siin veel juttu cosworth-imprezast
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
siin veel paremaid pilte antud widebody wrx-st
http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011 ... york-2010/
tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus
http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011 ... york-2010/
tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)