Duster kirjutas:Nina on kas evolt või uus mazda 6 Tagumik on peukar mis peukar ja taaskord on nad ta samasuureks vorpind, kui legacy põhimõtteliselt, vähemasti piltidelt tundub. Justy sti'd palun , 800kg ning manuaal kast
Hmm...Ma ei saa aru mis kohaga vaatama peaks, et selliseid autosid meenutaks
Eks igal autol on neli ratast all ja uksed, tuled küljes kuid sellega siin antud autode sarnasus ka piirdub.
Peugeot tagumik:
Impreza tagumik:
Evo :
Impreza nina (mõelge muudetud stange, tiivad ja skoop mõelge ise juurde):
PS. Need kirjud spyfotod meenutavad EVO tõesti, aga neid pole mõtet väga vaadata kui sinna teiste mudelite tükid kilge riputatakse. Tihti pole keredisain isegi valmis kui tehnikat näiteks vana kere peal proovitakse.
Kere on arusaadavalt tuntav ainult, siis kui seda tahetakse.
Eks kõik autod on sarnased ju. Neli ratast, neli nurka, rooliratas ka. See millisesse kohta täpselt see volt plekil pressitakse, erineb vähemalt hästi natuke. Võrrelge kasvõi moodi, meeste ülikonna põhisuunad on ikkagi aegade hämarusest juba suht sarnased olnud (kõigil moemajadel), samas jällegi väiksed detailid erinevad.
Lisaks osad disainilahendused ei ole üldse fotogeenilised, teised jällegi on pildil ilusamad kui päris elus. Täpsemalt saab arutada, mida see meenutab, siis kui esimene oma silmaga ära nähtud. Fotosid on lihtne töödelda ja rõhutada erinevaid jooni rohkem välja paistma, mida tegelikult aga ei olegi sisuliselt.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
No kas ei ole siis Evo kümne esiots (tule joon jms.) - esimese mõttena 'kus ma seda näinud olen' tuleb mulle küll X meelde, raiu või tükkideks.
Ei tea disainist midagi ehk selletõttu näen seal evot;)
Aga keskelt kuidagi väga paisutatakse neid masinaid (evo samamoodi), kas ruumi pärast? või miks ei saa hoida seda madalamat ühtlast joont ja kliirensit veidigi tõsta - enivei seal tagaistmel keegi istuma ei hakka ju.
Samas ilmselgelt parema välimusega kui see MY08 luukpära kompott
Tänud info eest!
Endiselt skeptiline, kuid eks peab reaalselt ära vaatama ja katsuma.
Kas massijaotusest ja tühimassist ka juttu on kusagil?
Hea et manuaalkast ikka alles on.
Eestvaade tundub selle JP teksti põhjal hetkel nagu khmm: http://www.ibeta.eu/blog/wp-content/upl ... design.jpg
#86PostitusPostitas JP » K, 20 Nov 2013 20:30:23 +0300
Ametlikus pressikas pole kütusekulu näidatud aga saidid raporteeriva
11L linnas ja 8,4 maantel ja CVT saab maanteel 9,4L mis on väga imelik võrreldes Forester XT-ga, tundub nagu mingi vea moodi.
The engine produces 268 horsepower at 5,600 rpm, accompanied by a broad torque curve that peaks at 258 lb.-ft. over a 2,000-5,200 rpm engine speed range.
Two Versions of Symmetrical AWD
When equipped with the 6-speed manual transmission, the 2015 Subaru WRX uses the brand's Continuous AWD version of Symmetrical All-Wheel Drive. A viscous coupling locking center differential nominally distributes torque 50:50 front to rear, and Vehicle Dynamics Control (VDC) provides stability and traction control. Should slippage occur, this system transfers more power to the wheels with the best traction.
The new Sport Lineartronic CVT is teamed exclusively with the Variable Torque Distribution (VTD) version of Symmetrical All-Wheel Drive. A planetary gear-type center differential and an electronically controlled hydraulic transfer clutch control torque distribution between the front and rear wheels. Under most conditions, VTD splits the torque 45:55, with the rearward torque bias contributing to handling agility. The VTD system continually optimizes torque distribution in response to driving conditions and input from steering wheel angle, yaw and lateral g-force sensors.
For 2015, the Subaru WRX employs a new torque-vectoring system that supplements the standard Symmetrical All-Wheel Drive system. Torque vectoring allows for improved cornering speeds and handling.
Subaru claims its handling is “better than the BRZ”,
Edit: Subaru ütles et CVT on 30mpg (7,8L) keskmine vist.
esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega.
#90PostitusPostitas JP » N, 21 Nov 2013 11:49:23 +0300
000000 kirjutas:esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega.
tagumine osa meeldib mulle kõige rohkem selle auto juures, tõsi kerge ta välja ei näe.
muidu mõõtutelt sisuliselt sama, mis STI racing.
Mis veel siin vahepeal silma on hakanud, et rool tuleb veel kiirem, kui STI-l hetkel on.
No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.