Miski võimas impreza?
Samas muidugi tuleb jaapani autode puhul ette ka vastupidist, et kiirendavad paremini ja võimsust rohkem, kui tehasenäitajad. Hea näite uus Mazda 6 2,3T liba 4WD (või mis ta täpne mark oli). Samas muidugi imelik, et meie testis STI-ga tehasenäitu kätte ei saadud, aga eks need meie bensiinid ja meie ajakirjanikest testijad pole päris need, mis profitestide puhul.
Mina olen selle auto omanik ja tõsi küll need näitajad on tõesti lambist pandud sinna aga midagi ebareaalset seal ei ole. Laki tuuning lubas ~450hp (reaalses turvalises seades) ja pihustid ja bena pump on ka vahetatud. Sidur ei ole ka originaal ja tundub et peab. Eelmises konditsioonis ~250hp juures võis rahulikult 5000rpm juures kohalt minnes siduri päästa ja ei mingit siduri haisu ega libisemist. Käikar ja diffrid peaks pidama alla 500hp juures, aga kui läheb midagi siis järgmiseks juba dogbox ja kõvemad diffrid. 3.5s sajani ei ole midagi nii utoopiline. WR1'st on vana GT ikka oma 200kg kergem.all kirjutas:Need näitajad on tõesti kahtlased. Sellise jõu saavutamiseks on vaja ilmselt ka teine bena pump ja pihustid.
No ma ei tea ka - Subaru käigukast tänu pidevale 4WD-le niigi loetakse, et ega pikalt rapsimist ja "vägistamist" ei kannata. Ei luba endaga hooletult ümber käia. Käigukastidel ju oma piirnjuutonmeetrid ilusti paigas.
Vaevalt, et ehitati GT-le käigukast, mis taluks nii suurel määral erinevaid jõude. STI oma ehk veel veaks välja.
Lindali juures on tehtud ka üks EVO 7 420 hj , millel jäid stock käigukast ja ja muu jõuülekanne. Kahjuks pole enam kokkupuutunud, et teda kuidas kestis-kestab. Aga EVO-t saab ikka STI-ga võrrelda.
Vaevalt, et ehitati GT-le käigukast, mis taluks nii suurel määral erinevaid jõude. STI oma ehk veel veaks välja.
Lindali juures on tehtud ka üks EVO 7 420 hj , millel jäid stock käigukast ja ja muu jõuülekanne. Kahjuks pole enam kokkupuutunud, et teda kuidas kestis-kestab. Aga EVO-t saab ikka STI-ga võrrelda.
nu ma ei tea...näiteks Indrek Ando 500hp'ne kolmene bemm on originaal kastiga mis on mõeldud 125kw'le, ei tahaks uskuda et GT kast nõrgem on tehtud. Ega enna vahetama ei hakka kui originaal ribadeks lastud.Ar21 kirjutas:No ma ei tea ka - Subaru käigukast tänu pidevale 4WD-le niigi loetakse, et ega pikalt rapsimist ja "vägistamist" ei kannata. Ei luba endaga hooletult ümber käia. Käigukastidel ju oma piirnjuutonmeetrid ilusti paigas.
Vaevalt, et ehitati GT-le käigukast, mis taluks nii suurel määral erinevaid jõude. STI oma ehk veel veaks välja.
Lindali juures on tehtud ka üks EVO 7 420 hj , millel jäid stock käigukast ja ja muu jõuülekanne. Kahjuks pole enam kokkupuutunud, et teda kuidas kestis-kestab. Aga EVO-t saab ikka STI-ga võrrelda.
Kui BMW ainult tagaveoline, siis on oht tunduvalt väiksem, sest rattad nagunii ei pea niihästi nagu 4 wd ja hakkavad tühja lööma. 4WD-l saab kogu selle matsu endale sidur ja käigukast, kuna asfaldil ratastest tühja ei lähe praktiliselt midagi. Kruusa ja lume peal sõitmist võib kannatada küll, aga asfaldil selle mootori võimsus potensiaali kasutades küll ei usu, et asi kaua kestab, kui seal tõesti on niipalju võimu nagu jutt oli.
Subarul kulub stock sidur niigi oma poolekiiremini, kui mõnel samavõimsal 2wd-l.
Subarul kulub stock sidur niigi oma poolekiiremini, kui mõnel samavõimsal 2wd-l.
Äkki kirjutad täpsemalt tehtud modifikatsioonid ka siia üles?
Indreku BMW on nelivedu ja tal eelmine aasta lendas diffreid omajagu.
Vähmealt sellist infot olen mina kuulnud (ei pretendeeri 100% tõele).
BMW tükid on üldiselt väga vastupidavad.
Pigem lendavad jupid sellest, et eelmised omanikud on neile NULL hooldust teinud.
Pean siin silmas just E30 BMW-sid.
Indreku BMW on nelivedu ja tal eelmine aasta lendas diffreid omajagu.
Vähmealt sellist infot olen mina kuulnud (ei pretendeeri 100% tõele).
BMW tükid on üldiselt väga vastupidavad.
Pigem lendavad jupid sellest, et eelmised omanikud on neile NULL hooldust teinud.
Pean siin silmas just E30 BMW-sid.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Indreku bemm on originaalis 325ix seega kah 4 vedu.
Modifikatsioonid:
- Turbo: Soome ühe turbo spetsi poolt spetsiaalselt valmistatud minu autole Garret GT37'st ja Schnitseri turbost.
- HKS pirakas external wastegate. Selleks oli vaja teha ka torustikku päris palju ümber.
- HESTEC progetav aju. Sellega sõidavad päris paljud dragsteris ja igasugu ringraja seerijad, n-rühma autod jne põhja-euroopas.
- Suuremad pihustid ja benapump. Täpselt ei tea mis mark ja mis cc hetkel.
- Laki tuningu poolt valmistatud suur front mount intercooler. Laki väitel on nad teinud sama suuri intercoolereid 700hp'stele masinatele.
- Väljalaske kollektorist alates kogu torustik 3" .
- Nelja padjaga racing sidur. Hooratas samuti teine.
Lisaks igasugu muid vidinaid nagu blowoff, igasugu kellad jne.
Potensiaalsed asjad mida teha on veel mootori sisu, pidurid, käikari sisu ja diffrid...nitro ka aga seda ma ei tee.
Modifikatsioonid:
- Turbo: Soome ühe turbo spetsi poolt spetsiaalselt valmistatud minu autole Garret GT37'st ja Schnitseri turbost.
- HKS pirakas external wastegate. Selleks oli vaja teha ka torustikku päris palju ümber.
- HESTEC progetav aju. Sellega sõidavad päris paljud dragsteris ja igasugu ringraja seerijad, n-rühma autod jne põhja-euroopas.
- Suuremad pihustid ja benapump. Täpselt ei tea mis mark ja mis cc hetkel.
- Laki tuningu poolt valmistatud suur front mount intercooler. Laki väitel on nad teinud sama suuri intercoolereid 700hp'stele masinatele.
- Väljalaske kollektorist alates kogu torustik 3" .
- Nelja padjaga racing sidur. Hooratas samuti teine.
Lisaks igasugu muid vidinaid nagu blowoff, igasugu kellad jne.
Potensiaalsed asjad mida teha on veel mootori sisu, pidurid, käikari sisu ja diffrid...nitro ka aga seda ma ei tee.