Miski võimas impreza?

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#16 Postitus Postitas Ar21 » R, 10 Veebr 2006 09:24:09 +0300

Samas muidugi tuleb jaapani autode puhul ette ka vastupidist, et kiirendavad paremini ja võimsust rohkem, kui tehasenäitajad. Hea näite uus Mazda 6 2,3T liba 4WD (või mis ta täpne mark oli). Samas muidugi imelik, et meie testis STI-ga tehasenäitu kätte ei saadud, aga eks need meie bensiinid ja meie ajakirjanikest testijad pole päris need, mis profitestide puhul.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#17 Postitus Postitas Axxept » R, 10 Veebr 2006 14:17:36 +0300

Mazda 6 MPS on see mudel ilmselt mis sa silmas pidasid...
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#18 Postitus Postitas hypno » L, 25 Mär 2006 06:18:49 +0300

all kirjutas:Need näitajad on tõesti kahtlased. Sellise jõu saavutamiseks on vaja ilmselt ka teine bena pump ja pihustid.
Mina olen selle auto omanik ja tõsi küll need näitajad on tõesti lambist pandud sinna aga midagi ebareaalset seal ei ole. Laki tuuning lubas ~450hp (reaalses turvalises seades) ja pihustid ja bena pump on ka vahetatud. Sidur ei ole ka originaal ja tundub et peab. Eelmises konditsioonis ~250hp juures võis rahulikult 5000rpm juures kohalt minnes siduri päästa ja ei mingit siduri haisu ega libisemist. Käikar ja diffrid peaks pidama alla 500hp juures, aga kui läheb midagi siis järgmiseks juba dogbox ja kõvemad diffrid. 3.5s sajani ei ole midagi nii utoopiline. WR1'st on vana GT ikka oma 200kg kergem.

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#19 Postitus Postitas hypno » L, 25 Mär 2006 06:27:23 +0300

järmisesel nädalal lubati auto ära lõpetada...eks siis näeb mis saab

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#20 Postitus Postitas b_mon » L, 25 Mär 2006 12:34:55 +0300

kena, et oletuste kõrvale ka natuke päris infot tekkis 8)

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#21 Postitus Postitas lauri » L, 25 Mär 2006 12:41:11 +0300

Rõõm kuulda, et virtuaaltuuninguga tegu pole. Jõudu ehitamisel.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#22 Postitus Postitas Axxept » L, 25 Mär 2006 20:48:12 +0300

hypno kirjutas: Käikar ja diffrid peaks pidama alla 500hp juures, aga kui läheb midagi siis järgmiseks juba dogbox ja kõvemad diffrid. 3.5s sajani ei ole midagi nii utoopiline. WR1'st on vana GT ikka oma 200kg kergem.
Mis käikar sul seal all on praegu?
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#23 Postitus Postitas hypno » L, 25 Mär 2006 21:54:45 +0300

Axxept kirjutas:Mis käikar sul seal all on praegu?
stock käikar

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#24 Postitus Postitas Axxept » L, 25 Mär 2006 22:32:51 +0300

stock GT käikar? mitte ühegi valemiga ei pea see 500hp
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#25 Postitus Postitas hypno » K, 29 Mär 2006 01:30:58 +0300

Axxept kirjutas:stock GT käikar? mitte ühegi valemiga ei pea see 500hp
kui mõistlikult käike vahetada siis peab kindlasti, nii sama gaasi vajutades ei juhtu midagi

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#26 Postitus Postitas Ar21 » K, 29 Mär 2006 08:53:10 +0300

No ma ei tea ka - Subaru käigukast tänu pidevale 4WD-le niigi loetakse, et ega pikalt rapsimist ja "vägistamist" ei kannata. Ei luba endaga hooletult ümber käia. Käigukastidel ju oma piirnjuutonmeetrid ilusti paigas.
Vaevalt, et ehitati GT-le käigukast, mis taluks nii suurel määral erinevaid jõude. STI oma ehk veel veaks välja.
Lindali juures on tehtud ka üks EVO 7 420 hj , millel jäid stock käigukast ja ja muu jõuülekanne. Kahjuks pole enam kokkupuutunud, et teda kuidas kestis-kestab. Aga EVO-t saab ikka STI-ga võrrelda.

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#27 Postitus Postitas hypno » K, 29 Mär 2006 11:34:22 +0300

Ar21 kirjutas:No ma ei tea ka - Subaru käigukast tänu pidevale 4WD-le niigi loetakse, et ega pikalt rapsimist ja "vägistamist" ei kannata. Ei luba endaga hooletult ümber käia. Käigukastidel ju oma piirnjuutonmeetrid ilusti paigas.
Vaevalt, et ehitati GT-le käigukast, mis taluks nii suurel määral erinevaid jõude. STI oma ehk veel veaks välja.
Lindali juures on tehtud ka üks EVO 7 420 hj , millel jäid stock käigukast ja ja muu jõuülekanne. Kahjuks pole enam kokkupuutunud, et teda kuidas kestis-kestab. Aga EVO-t saab ikka STI-ga võrrelda.
nu ma ei tea...näiteks Indrek Ando 500hp'ne kolmene bemm on originaal kastiga mis on mõeldud 125kw'le, ei tahaks uskuda et GT kast nõrgem on tehtud. Ega enna vahetama ei hakka kui originaal ribadeks lastud.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#28 Postitus Postitas Ar21 » K, 29 Mär 2006 11:46:32 +0300

Kui BMW ainult tagaveoline, siis on oht tunduvalt väiksem, sest rattad nagunii ei pea niihästi nagu 4 wd ja hakkavad tühja lööma. 4WD-l saab kogu selle matsu endale sidur ja käigukast, kuna asfaldil ratastest tühja ei lähe praktiliselt midagi. Kruusa ja lume peal sõitmist võib kannatada küll, aga asfaldil selle mootori võimsus potensiaali kasutades küll ei usu, et asi kaua kestab, kui seal tõesti on niipalju võimu nagu jutt oli.
Subarul kulub stock sidur niigi oma poolekiiremini, kui mõnel samavõimsal 2wd-l. :cry:

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#29 Postitus Postitas M-Tech » K, 29 Mär 2006 12:18:34 +0300

Äkki kirjutad täpsemalt tehtud modifikatsioonid ka siia üles?

Indreku BMW on nelivedu ja tal eelmine aasta lendas diffreid omajagu.
Vähmealt sellist infot olen mina kuulnud (ei pretendeeri 100% tõele).

BMW tükid on üldiselt väga vastupidavad.
Pigem lendavad jupid sellest, et eelmised omanikud on neile NULL hooldust teinud.
Pean siin silmas just E30 BMW-sid.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Kasutaja avatar
hypno
Postitusi: 9
Liitunud: E, 15 Aug 2005 12:27:16 +0300
Kontakt:

#30 Postitus Postitas hypno » K, 29 Mär 2006 20:01:54 +0300

Indreku bemm on originaalis 325ix seega kah 4 vedu.

Modifikatsioonid:

- Turbo: Soome ühe turbo spetsi poolt spetsiaalselt valmistatud minu autole Garret GT37'st ja Schnitseri turbost.

- HKS pirakas external wastegate. Selleks oli vaja teha ka torustikku päris palju ümber.

- HESTEC progetav aju. Sellega sõidavad päris paljud dragsteris ja igasugu ringraja seerijad, n-rühma autod jne põhja-euroopas.

- Suuremad pihustid ja benapump. Täpselt ei tea mis mark ja mis cc hetkel.

- Laki tuningu poolt valmistatud suur front mount intercooler. Laki väitel on nad teinud sama suuri intercoolereid 700hp'stele masinatele.

- Väljalaske kollektorist alates kogu torustik 3" .

- Nelja padjaga racing sidur. Hooratas samuti teine.

Lisaks igasugu muid vidinaid nagu blowoff, igasugu kellad jne.
Potensiaalsed asjad mida teha on veel mootori sisu, pidurid, käikari sisu ja diffrid...nitro ka aga seda ma ei tee.

Vasta