WRX turborõhu probleemid

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
pauka
Postitusi: 33
Liitunud: T, 29 Sept 2009 08:48:43 +0300

WRX turborõhu probleemid

#1 Postitus Postitas pauka » N, 14 Juul 2011 10:05:20 +0300

Hei,

Autoks on my97 JDM WRX, probleem järgmine - aju jookseb avariireziimi, kui vähe kiiremini sõita ja hakkab turborõhku piirama, aitab ainult akujuhe maha veerandtunniks ja peale tagasi, kui silmaga hoolikalt rõhukella jälgida ja ülerõhk mingi ~1 bar peal hoida, pole midagi häda, maksimum mis välja puhub on üldse 1.25, ja kui sellega lasta natuke, on varsti limp home reziim ja 0,65 rõhku ainult...

Ma oleks hirmus rahul kui saaks ta kuidagi 1.1 peale näiteks kasvõi seadistada, aga kust üldse alustada probleemi lahkamist? panna manual boostcontroller vahele, visata solenoid kus kurat? Kas sellel kuidagi hirmsad tagajärjed ei oleks, kui ikkagi mingil hetkel avariireziimi läheb aju, ja siis 1.1 boost peale lajatatakse?
Auto vf22 turboga (mida olen nõus vf34 vastu vahetama, kui kellelgi kõrgemat otsa vaja on hulgi)

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: WRX turborõhu probleemid

#2 Postitus Postitas Type RA » N, 14 Juul 2011 23:45:24 +0300

Vaata ega keegi ei ole juhuslikult wastegate actuatori "jalga" liiga pingesse keeranud. Proovi tiiru kaupa maha keerata.

pauka
Postitusi: 33
Liitunud: T, 29 Sept 2009 08:48:43 +0300

Re: WRX turborõhu probleemid

#3 Postitus Postitas pauka » E, 18 Juul 2011 08:49:22 +0300

jalg on ilma reguleerimisvõimaluseta :(

Kasutaja avatar
Alcazer
Postitusi: 25
Liitunud: R, 19 Aug 2011 13:51:36 +0300

Re: WRX turborõhu probleemid

#4 Postitus Postitas Alcazer » N, 02 Veebr 2012 22:18:54 +0300

Boost control solenoid pees... vaheta välja ja asi korras.
Seadistan WRX ja STI originaalajusid. (Custom remap vastavalt autole)
viewtopic.php?f=38&t=5899

pauka
Postitusi: 33
Liitunud: T, 29 Sept 2009 08:48:43 +0300

Re: WRX turborõhu probleemid

#5 Postitus Postitas pauka » R, 03 Veebr 2012 15:20:46 +0300

asi lahendatud manual boost contraga ammu juba.

Vasta