Impreza GT kütusekulu
Re: Impreza GT kütusekulu
täna lasin jälle paagi täis. vahepeal oli ka paar väiksemat tankimist. kõik liitrid ja km-id kokku tuli siis: 107l ja 810km, ehk 13,2 sajale. sõit linnas, väiksed otsad, sõidustiil sõltuvalt tujust
Re: Impreza GT kütusekulu
Tre,
Enda viimane seis. Tankisin 95-te 15l (eelmisest tankimisest kuni uuesti kurguni lastes tanklas) ja sõitsin sellega 100km, ainult 100% linn. Seega 15l/100km kohta sedapuhku kulu. Ilmad külmad ,haned lähevad, jne
Edit: 03.12.2012 Eile sai tangitud. Paaki mahtus 56L ja sõidetud sai 391km..seega 14.3L/100km keskmine. Sisaldab 90% linn+soojendamine, 10% kimamist mööda lumiseid kruusateid.
Equ
Enda viimane seis. Tankisin 95-te 15l (eelmisest tankimisest kuni uuesti kurguni lastes tanklas) ja sõitsin sellega 100km, ainult 100% linn. Seega 15l/100km kohta sedapuhku kulu. Ilmad külmad ,haned lähevad, jne
Edit: 03.12.2012 Eile sai tangitud. Paaki mahtus 56L ja sõidetud sai 391km..seega 14.3L/100km keskmine. Sisaldab 90% linn+soojendamine, 10% kimamist mööda lumiseid kruusateid.
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: Impreza GT kütusekulu
Läheb veidi teemast välja, kuid sattusin huvitavat saadet nägema. WRX sai vabama väljalaske ning parema paneelfiltri. Esmasel dünokülastusel oli võimsus mõnuga langenud ning oodatud efektiivsuse kasv saabus alles peale aju seadistamist. Saade on täispikkuses vaadeldav siit: http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 082075.htm
Re: Impreza GT kütusekulu
Stock seades ju ei mõõdetudki...Ma mõtlen ennem sumpa ja filtri vahetust, see on loogiline, et nn chippides saab pauku juurde.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza GT kütusekulu
Pole tükk aega sellist jama vaadanud.CrashD kirjutas:Läheb veidi teemast välja, kuid sattusin huvitavat saadet nägema. WRX sai vabama väljalaske ning parema paneelfiltri. Esmasel dünokülastusel oli võimsus mõnuga langenud ning oodatud efektiivsuse kasv saabus alles peale aju seadistamist. Saade on täispikkuses vaadeldav siit: http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 082075.htm
1. Selleks, et õhufiltri ja väljalaske vahetus toimiks peaks Denso ajule reseti tegema või siis sõitma, et aju ümberõpiks.
2. Resonaatori ja tagumise püti vahetus ei muuda küll suurt midagi turbomootoril. Vokaalseid HP-si saad ainult juurde.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition