Järgnev küsimus foorumirahvale.
Tavaline 6 kiirusega manuaalkast (5 edasi, 1 tagasi).
Praegu külmade ilmadega, kui auto seisnud on, ei taha minna sisse esimene ja teine käik peale käivitamist.
Nad ei tee seda regulaarselt või mingi mustriga, vaid nii kuidas juhtub ja kui auto juba esimesed meetrid sõidetud on, siis on kõik korras.
Sidur korralikult all ja hakkan sisse lükkama, aga nagu mingi nõks tuleb ette.
See nõks meenutab seda nõksu, kui tahad panna tagurpidikäiku valesti sisse (Subaru manuaalist lugesin, et korrektne protseduur on lasta käigukang neutraali, siis sealt viia sirgelt paremale lõppu ja siis otse alla, kui seda kuidagi rapsides teha, siis ta ei taha tagumist käiku sisse lasta, see on olnud uuest peale juba).
Nüüd külmast peast on vahest esimest-teist sisse pannes samasugune tunne, et ta nagu keelaks käiku sisse minemast.
Kui käik sisse ära läheb ja masin sõidab, siis on kõik normaalne.
Nii palju, kui ma tean, siis 144t km jooksul käigukasti remonditud ei ole, kas midagi võib äkki kulunud olla?
Hooldused on kõik tehtud korrapäraselt hooldusraamatu järgi ning probleemsed kohad on pidevalt Mariines esimesel võimalusel korda tehtud.
Üks küsimus veel teemaväliselt ka - millist jooksvat hooldust manuaalkast vajab (mingisugused õlid, filtrid vms.)?
Manuaalkäigukasti "hingeelu"
Re: Manuaalkäigukasti "hingeelu"
Enne seisma jätmist pane esimene käik sisse, käivitusel hiljem võid välja võtta ja hiljem läheb ta tõenäoliselt uuesti sisse, seda muidugi eeldusel, et auto vahepeal üldse liikunud ei ole. Esimesel ja tagurpidi puuduvad sünkrod, teisel käigul sisseminemast ausaltöeldes vabandused puuduvad, ehk kasti õli vahetus teeks asju mugavamaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Manuaalkäigukasti "hingeelu"
Autokoolist juba meelde jäänud, et külmadega jätta pigem 1. käik sisse, kui tõmmata käsipidur peale, seega see protseduur on ka selge.Duster kirjutas:Enne seisma jätmist pane esimene käik sisse, käivitusel hiljem võid välja võtta ja hiljem läheb ta tõenäoliselt uuesti sisse, seda muidugi eeldusel, et auto vahepeal üldse liikunud ei ole. Esimesel ja tagurpidi puuduvad sünkrod, teisel käigul sisseminemast ausaltöeldes vabandused puuduvad, ehk kasti õli vahetus teeks asju mugavamaks.
Nüüd tean, et sellel on ka muu tähtsus.
Sellest manuaalkasti hooldusest tahtsingi teada.
Olen kuulnud, et automaatidel on turbiinid, õlid ja kõik muud asjad, Audifoorumis kirjutatakse pidevalt automaatide taaselustamisest.
Manuaalkastide hingeeluga nii kursis ei ole. Millal kasti õlivahetus umbes hooldustsüklis sees?
Hooldusraamatu järgi on hooldused ilusti tehtud iga 15t km tagant, viimane hooldus oli 16.08.2012 137t km pealt.
Eelmist teksti kustutama ei hakka:
Vaatan praegu hooldusraamatut, käigukasti õli vahetus 120t km peal, kontroll 150t km peal, vahetus uuesti 180t km peal.
Praegu läbisõit 144t km.
Re: Manuaalkäigukasti "hingeelu"
Iga 60t km tagant on jah kasti ja sildade õlidevahetused.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI