Minu arvates GT on selline kompromisside auto. Ülekanded on sellepärast pikad et, tänaval kasutades kütusekulu oleks mõistlik.Duster kirjutas:Laitses püüdsin ma n rühma ikkagi rohelise kuudiga, millel oli gaasiseadmega 2,0n/a. Radadel kasutasin alati aeglustit versioonis 123 aeglane ja siis 3 kiire, enamusel radadest 4ndani ei jõudnud. Olen ka jutuga 100% päri ja kuigi olen omanud nüüd gt'd 2 aastat, siis aeglasel rajal oleksin ka samade rehvidega (sõitsin kunagi 195/60/15 rehvidega nagu ka praegu turbokaga) ikkagi vabalthingavaga kiirem. Põhi põhjus selleks aga ei ole robustne jõud, ega ka see 140kg, vaid hoopiski täiesti rajakõlbmatud ülekanded.
Gt'del on idiootselt pikad käigud originaalis ja see tingibki enamuse boostiläägast ning kuni on boostilääg on ka alajuhitavus. Kui siia veel lisada mõni pisemgi möödalaskmine hoolduse poolepealt (mõni volla veidi kehva, küünlad, juhtmed jne), siis on asi lihtsalt kohutav. Kui boostilääg lõpeb tuleb automaatselt overkill ja overdrift, mis on efekne aga kindlalt ei ole ta kiire.
Mingi hetk kavatsen ma ikkagi oma kunagisest vabalthingavast nn mööda sõita ja seda tänu teistele ülekannetele ning parematele difrilukkudele.
Sinu unistus GT kiiemini sõita kui vabalt hingavaga saab olema päris huvitav.(saab olema suur võimlemine rooli taga)
Ja nüüd jõuamegi sinna välja et, talveks ja järajale pole vaja mingit STI-d, vaid ongi isegi parem see palju laidetud 2.0N/A.