Classicud on 5MT kõik siiski Esiotsa kaalu osas, 1 asi mis kaalu vähendab on alumiiniumist kapott. See kaalub ikka tava kapotiga võrreldes VÄGA vähe. Muud kohest erinevust ma ei tea samuti. STi'l on olenevalt täpsest mudelist isegi rohkem asju kapotitall.aivo28 kirjutas:Ma ise ka mõtlen, et äkki hoopis tiba raskem peaks olema, kui kuuene kast ka all. Kast kl suht keskele juba jaotub ..
Impreza classic jääraja jaoks
Re: Impreza classic jääraja jaoks
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Impreza classic jääraja jaoks
On muidu keegi enda GT-d huvi pärast kaalunud? Passis neil vist 1330kg. 97a STI Type RA kaalus minul natuke alla 1200 kilo (Tartu Viljasalve kaalul) Kuuene kast lisaks vast mingi 30 kg.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
sti-l on alu kapott ja õõtsad, puuduvad airbagid ja abs pump, mõnedel pole ka konti. sealt see kaalusääst tulebki.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
97- stid on reeglina vähemalt juhi airbagiga, kui ei ole DCCD kast on ka ABS peal. Alu. õõtsade kohapealt on sul tõesti õigus. Minu eelmine Type-RA ja praegune Type-R on kõikides andmetes ja passides olnud 1240kgT.K kirjutas:sti-l on alu kapott ja õõtsad, puuduvad airbagid ja abs pump, mõnedel pole ka konti. sealt see kaalusääst tulebki.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Impreza classic jääraja jaoks
täpsustan, jutt käis kuni ver2 autode kohta, alates ver3 on nii nagu aaro ütles juhi bag ja abs. ra-del puudub abs, kont, el. aknad, see oleneb kuidas tellitud tehasest.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Tehn passis olev kaal ei ole tegelik kaal. Pigem maksimaalne kaal mis voi mudelile tulla kui paigaldada täis varustus
Re: Impreza classic jääraja jaoks
minulgi passis 1330kg vms. Kuigi tegelik peaks 1240-1250kg olema.
Legacy 2.5GX stw - Impreza GT - Legacy 2.5GX 4dr - JDM Impreza STI Ver2
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Minul ka sama küsimus mis teema algatajalgi.
Kuid lisaks talvel jäärajal sõitmiseks, tahaks ka suvel harjutada ja "auru" välja lasta
Mida te arvate sellest isendist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1089193
Võrdluseks ka teine variant, mis on pikemat aega müügis. See muidugi päris võrreldav pole, kuid hind ja ülalpidamiskulud on ehk mõistlikumad?:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1248854
Ette tänades,
P.
Kuid lisaks talvel jäärajal sõitmiseks, tahaks ka suvel harjutada ja "auru" välja lasta
Mida te arvate sellest isendist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1089193
Võrdluseks ka teine variant, mis on pikemat aega müügis. See muidugi päris võrreldav pole, kuid hind ja ülalpidamiskulud on ehk mõistlikumad?:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1248854
Ette tänades,
P.
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Ehtsa Classic STI mõnutegur on kindlasti suurem. Tavaline WRX on pigem igapäevakulgur.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Euroopa "kuut" WRX ja JDM Sti ei ole võrreldavad autod. Tee endale selgeks mida soovid. Võimalusel otsi mõlemaga proovisõit, kasvõi kõrvalistmel ja soovitatavalt sama juhiga.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Igapäevasteks sõitudeks on peres OB aut. See on pigem selline rahulik kulgur mida lõhkuda ei tahaks. Pealegi tema veoskeem pole just
selline mis võimaldaks külg ees kurve võtta.
Ilmselt soov olekski, et Impreza oleks rohkem ülejuhitava iseloomuga.
Kas WRX/GT ei võimaldaks seda?
p.
selline mis võimaldaks külg ees kurve võtta.
Ilmselt soov olekski, et Impreza oleks rohkem ülejuhitava iseloomuga.
Kas WRX/GT ei võimaldaks seda?
p.
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Impreza classic jääraja jaoks
Eriti mitte - avatud diffrid - tahavad kõvemat viskamist ja lõppkokkuvõttes on ikkagi alajuhitavad ja veavad kurvist välja.prayer kirjutas:Kas WRX/GT ei võimaldaks seda?
MY09 STi
Re: Impreza classic jääraja jaoks
No minu mäletamist mööda sai GT-ga täitsa edukalt kurve kangutada, isegi mu naine sai hakkama, erinevalt praeguse arbuusiga
Kui difrimajandus ikka toimetab veel, siis peaks sellega ka sõita saama kül ju.
Kui difrimajandus ikka toimetab veel, siis peaks sellega ka sõita saama kül ju.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
No isegi mina oma 2.0 110kw saan väga edukalt külje ette ja fun-meeter põhjas.. Muidugi on oma osa ka sellel, et esimene neliveoline auto, aga siiski, külg ees saab edukalt kurve läbida.. Kindlasti on võimsama Imprezaga seda kõike lihtsam ja mõnusam saavutada, kuid mina olen siiski väga rahul. Ning seda juttu, et WRX või GT'ga ei saa kurve külg ees eriti hästi võtta vms, ei võtaks küll eriti tõsiselt.. ei vaidle, et STI oma difrimajandusega on hoopis teine tera, kuid ma eeldan, et kasutaja prayer soovib eelkõige lumistel teedel nautida neliveolise rõõme ning seda kohe kindlasti WRX või GT'ga saab.
Re: Impreza classic jääraja jaoks
saab gt-ga väga hästi jääl ja lumel sõita ja õigesti sõites hoiab väga hästi kurvis. kindlasti on mingi eelis sti difritel aga niisama harrastajana on gt-st küll. üks stiilinäide. http://www.youtube.com/watch?v=avwZcejoUpI
http://www.youtube.com/watch?v=nBX8gUeSB2E alates 1:49
http://www.youtube.com/watch?v=f-18mXVb2y4
tookord võideti selle legacyga, ei saanud sti-d ega evod vastu, sõideti nii nagu subaru tahab sõitmist.
http://www.youtube.com/watch?v=nBX8gUeSB2E alates 1:49
http://www.youtube.com/watch?v=f-18mXVb2y4
tookord võideti selle legacyga, ei saanud sti-d ega evod vastu, sõideti nii nagu subaru tahab sõitmist.