Impreza classic jääraja jaoks

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Karlll
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: T, 25 Dets 2012 16:51:44 +0300

Impreza classic jääraja jaoks

#1 Postitus Postitas Karlll » L, 29 Dets 2012 15:18:20 +0300

Tere

Plaan on osta nelikveoline, millega saaks jäärajal funnida ja harjutada sõitmist, aga ma pole kindel millist mudelit valida. Vabalt hingav jääb lahjaks nelikveo ja korraliku naastu jaoks? On hea mõte osta impreza GT, kuidas visko differ jäärajal sõita on? Kas vabalthingaval ja GT-l on mingeid erinevusi sildade ja käigukasti osas, mis võiks mõjutada juhitavust?

GT-dest tundub see päris hea variant: http://www.auto24.ee/used/1200000

Siis mida arvata sellest jdm wrx-st http://www.auto24.ee/used/1084695 , kas nad tõesti kaaluvad nii vähe nagu sti?

http://auto.motors24.ee/vehicles/322653 ... &sort=paid - sellel jutu järgi type ra kast ja ketasdiffer, kas jäärajal on neist märgatavalt kasu?

Ootan Teie soovitusi ja kogemusi imprezaga jäärajal...

Ette tänades

Karl
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#2 Postitus Postitas kasparj » L, 29 Dets 2012 16:57:35 +0300

Ma küll pole mingi ekspert, kuid minu arvates konkreetselt jäärajale ei jää ka vabalthingav lahjaks (vähemasti 2,0). Kindlasti turbokaga on vingem, sest jõuab ka piiki tõmmata jne. Kui 4veoga kogemus puudub ja sõita väga ei oska, siis minu arvates on vabalthingavaga tunduvalt lihtsam sõitma õppida. Kui asi käpas, siis kindlasti turbokaga ägedam. Pakun huupi, et ka kulude kohapealt on vabalthingav tunduvalt odavam...
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#3 Postitus Postitas djxpsubaru » L, 29 Dets 2012 17:42:18 +0300

Mina võtaks kindlasti motors24 pakutava.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#4 Postitus Postitas JP » L, 29 Dets 2012 18:36:50 +0300

Motorsi omal pead uurima mis aju seal peal on. Et kuidas need 180kw saadud on.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Oldirty
Postitusi: 16
Liitunud: P, 02 Dets 2012 17:07:28 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#5 Postitus Postitas Oldirty » L, 29 Dets 2012 19:35:41 +0300

Minagi ostsin jääraja jaoks endale impreza aga 2.0 ja vabalt hingava kuna 4vedusega puudus samuti kogemus, olen juba paar korda proovinud ja jõudu on küllalt tegelikult, kindlasti on turboga veel vingem aga kulud on palju suuremad ju tollega. :)
Soovitan alguses ikka tavalist :)

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#6 Postitus Postitas rosenberg » L, 29 Dets 2012 23:56:40 +0300

Motors 24 auto kohta tean väga palju , minu käe all tehtud uus väljalase alla , All on Japani STi kast ja taga differ ülekanne 4.44 , Aju on originaal seades , väljalase on muudetud pluss rõhku tõstetud natukene , Ja se jõud pole arvutatud see on ikkagi Dünos möödetud .-
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#7 Postitus Postitas rosenberg » L, 29 Dets 2012 23:58:26 +0300

Düno graafik ka graafik rattast möödetuna .
Pilt
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Karlll
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: T, 25 Dets 2012 16:51:44 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#8 Postitus Postitas Karlll » P, 30 Dets 2012 14:02:09 +0300

Tänud vastuste ja graafiku eest. See sinine tundub tõesti päris hea variant. Kuigi vabalthingav võib jääle täitsa piisav olla nagu siin inimeste kogemusest aru saan, siis tõmbab ikkagi turboka poole :twisted: . Nüüd aga arvamusi, kas reaalselt tunnetab vahet viskodiffri ja sti ketasdiffri vahel ja mis erinevus on sõitmisel, ketasdiffer peaks kiiremini rakenduma ja suuremat lukustust pakkuma?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#9 Postitus Postitas rosenberg » P, 30 Dets 2012 18:29:40 +0300

Karlll kirjutas:Tänud vastuste ja graafiku eest. See sinine tundub tõesti päris hea variant. Kuigi vabalthingav võib jääle täitsa piisav olla nagu siin inimeste kogemusest aru saan, siis tõmbab ikkagi turboka poole :twisted: . Nüüd aga arvamusi, kas reaalselt tunnetab vahet viskodiffri ja sti ketasdiffri vahel ja mis erinevus on sõitmisel, ketasdiffer peaks kiiremini rakenduma ja suuremat lukustust pakkuma?
Ketaslukk koguaeg taga , visco tuleb kui rattad erineva kiirusega käivad. Kui just tipp tasemel jääradasid paugutada ei taha siis pole miskisugust vahet , aga kui taha dikka korralikult sõiita vaata pigem sti poole ja hea oleks kui ees ka lsd oleks veel .
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#10 Postitus Postitas Duster » P, 30 Dets 2012 21:05:09 +0300

Tava gt'l on veidi liiga karmid ülekanded enamiku radade jaoks minu arvates, st käigud liiga pikad ja vahed ebatavaliselt suured, annab võrrelda enamikuga diislitest...
Gt on samas ka kohati liiga jäik ja siit saavad + punktid just vabalthingav, viscol ei ole minuarvates häda absoluudselt mitte midagi. Vabalthingav on segase inimese jaoks lahja, enamik ei suuda minuarust ka vabalthingavat "lõpuni" sõita. Vabalthingava ja turboka hooldekulud ja sõidukulud räägivad minumeelest turboka kasuks, sest normaalselt sõites on kütuse kulu vahe väga minimaalne, rajatingimustes ei oma ökondus eriti vahet, kuid arva kumb pakub rohkem funni.
P.S olen omanud ja kiusanud 1,6 ning 2l vabalthingavaid ja 2l turbot. Vabalthingav peaks olema kindlalt aeglustiga ja 1,6 on puhas raiskamine igast asendist.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#11 Postitus Postitas Sponge » P, 30 Dets 2012 21:51:57 +0300

See punane on väga hea kerega.. St korralik, see sinine tundub ka tiptop . Aga üldiselt puhtalt oma kogemuste põhjal, ära osta omale GT-d . Mõttetu raha kulu kui tahad masinat pärast " kiiremaks " tegema hakata. Varem või hiljem mõtled, miks kohe STi-d ei võtnud .

Kui ise praegu uut autot vaataks võtaks ma sellises hinnaklassis pigem selle : viewtopic.php?f=8&t=6520 8)
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#12 Postitus Postitas rosenberg » P, 30 Dets 2012 22:45:43 +0300

Seda ma ju talle mainisingi oleneb kuidas sõitta tahad , aga teades seda et süües kasvab isu :) eriti auto võimsuse suhtes :) STI on ka juba lahja
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

GKevin
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: E, 17 Sept 2012 17:37:25 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#13 Postitus Postitas GKevin » P, 30 Dets 2012 22:47:26 +0300

eks paljudele jääks wrc ka lahjaks.. :lol:

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#14 Postitus Postitas aaro » E, 31 Dets 2012 13:20:28 +0300

Mulle jääb tunne et enamus siinseid inimesi kasutavad oma subaruid 402m jaoks, mitte kurvides kuhu nad on mõeldud. Classic STi ei ole ju mingilgi määral "sirge pill", vaadake käikude pikkuseid. Ma arvan, et subarud on siiski kurvilisele teele mõeldud, olgu siis olenevalt seadistusest asfalt, kruus või jää. Nii võite avastada, et GT on piisavalt võimekas ja STi ei jaa kuidagi lahjaks. BRZ on ka ju kõigile lahja... ei ole ju, kui teda kasutada sõitmiseks mitte kiirendamiseks :wink:
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

kasparj
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 196
Liitunud: P, 11 Nov 2012 16:57:37 +0300
Kontakt:

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#15 Postitus Postitas kasparj » E, 31 Dets 2012 13:54:42 +0300

Kokkuvõttes, kui tahad ainult jäärada sõita ning seda tänavarehviga, siis vabalthingavast on küll ja enam.
Kui tahad piigiga sõita, siis turbokas. Kui tahad ka kruusal, kiiremal lumerajal jne sõita, siis samuti turbokas.

Kulude kohapealt ilmselt küttekulu on kõige väiksem mure, pigem on vabalthingaval vähem detaile mis ilmselt laiali võiksid minna. Nt ei usu, et 85kw-ga käigukasti väga ära lõhud, samuti vana gt/sti puhul turbo, poolteljed jne. Eks oleneb ka rahakotist ja kogemustest.

Hea näide - tõsiseks jääraja hirmuks peetakse vana mazda 323 1,6 turbo 4 veoga, millel on vist 103kw, samas on ta väga kerge ja jäärajal ilmselt kiirem kui paljud evod ja imprezad... seega jäärajal pole see kw eriti tähtis.
Viimati muutis kasparj, E, 31 Dets 2012 13:56:35 +0300, muudetud 1 kord kokku.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid

Vasta