Impreza classic jääraja jaoks

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#31 Postitus Postitas aaro » K, 02 Jaan 2013 23:45:50 +0300

aivo28 kirjutas:Ma ise ka mõtlen, et äkki hoopis tiba raskem peaks olema, kui kuuene kast ka all. Kast kl suht keskele juba jaotub ..
Classicud on 5MT kõik siiski :) Esiotsa kaalu osas, 1 asi mis kaalu vähendab on alumiiniumist kapott. See kaalub ikka tava kapotiga võrreldes VÄGA vähe. Muud kohest erinevust ma ei tea samuti. STi'l on olenevalt täpsest mudelist isegi rohkem asju kapotitall.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#32 Postitus Postitas Type RA » N, 03 Jaan 2013 03:18:18 +0300

On muidu keegi enda GT-d huvi pärast kaalunud? Passis neil vist 1330kg. 97a STI Type RA kaalus minul natuke alla 1200 kilo (Tartu Viljasalve kaalul) Kuuene kast lisaks vast mingi 30 kg.

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#33 Postitus Postitas T.K » N, 03 Jaan 2013 10:16:59 +0300

sti-l on alu kapott ja õõtsad, puuduvad airbagid ja abs pump, mõnedel pole ka konti. sealt see kaalusääst tulebki.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#34 Postitus Postitas aaro » N, 03 Jaan 2013 10:34:53 +0300

T.K kirjutas:sti-l on alu kapott ja õõtsad, puuduvad airbagid ja abs pump, mõnedel pole ka konti. sealt see kaalusääst tulebki.
97- stid on reeglina vähemalt juhi airbagiga, kui ei ole DCCD kast on ka ABS peal. Alu. õõtsade kohapealt on sul tõesti õigus. Minu eelmine Type-RA ja praegune Type-R on kõikides andmetes ja passides olnud 1240kg
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#35 Postitus Postitas T.K » N, 03 Jaan 2013 11:03:35 +0300

täpsustan, jutt käis kuni ver2 autode kohta, alates ver3 on nii nagu aaro ütles juhi bag ja abs. ra-del puudub abs, kont, el. aknad, see oleneb kuidas tellitud tehasest.

nod476
Postitusi: 17
Liitunud: N, 27 Sept 2012 21:37:50 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#36 Postitus Postitas nod476 » N, 03 Jaan 2013 12:25:20 +0300

Tehn passis olev kaal ei ole tegelik kaal. Pigem maksimaalne kaal mis voi mudelile tulla kui paigaldada täis varustus

TEH
Subaruaff
Postitusi: 53
Liitunud: R, 27 Jaan 2006 01:48:54 +0300
Asukoht: Tallinn - Paide

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#37 Postitus Postitas TEH » N, 03 Jaan 2013 16:07:12 +0300

minulgi passis 1330kg vms. Kuigi tegelik peaks 1240-1250kg olema.
Legacy 2.5GX stw - Impreza GT - Legacy 2.5GX 4dr - JDM Impreza STI Ver2

Kasutaja avatar
prayer
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 217
Liitunud: N, 26 Nov 2009 21:50:01 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#38 Postitus Postitas prayer » P, 03 Mär 2013 22:03:35 +0300

Minul ka sama küsimus mis teema algatajalgi.
Kuid lisaks talvel jäärajal sõitmiseks, tahaks ka suvel harjutada ja "auru" välja lasta 8)
Mida te arvate sellest isendist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1089193

Võrdluseks ka teine variant, mis on pikemat aega müügis. See muidugi päris võrreldav pole, kuid hind ja ülalpidamiskulud on ehk mõistlikumad?:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1248854

Ette tänades,

P.
Sooviks postkasti avaga kapotti...

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#39 Postitus Postitas Tiit » P, 03 Mär 2013 22:58:55 +0300

Ehtsa Classic STI mõnutegur on kindlasti suurem. Tavaline WRX on pigem igapäevakulgur.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#40 Postitus Postitas aaro » E, 04 Mär 2013 11:22:39 +0300

Euroopa "kuut" WRX ja JDM Sti ei ole võrreldavad autod. Tee endale selgeks mida soovid. Võimalusel otsi mõlemaga proovisõit, kasvõi kõrvalistmel ja soovitatavalt sama juhiga.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
prayer
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 217
Liitunud: N, 26 Nov 2009 21:50:01 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#41 Postitus Postitas prayer » E, 04 Mär 2013 17:06:40 +0300

Igapäevasteks sõitudeks on peres OB aut. See on pigem selline rahulik kulgur ;) mida lõhkuda ei tahaks. Pealegi tema veoskeem pole just
selline mis võimaldaks külg ees kurve võtta.
Ilmselt soov olekski, et Impreza oleks rohkem ülejuhitava iseloomuga.
Kas WRX/GT ei võimaldaks seda?

p.
Sooviks postkasti avaga kapotti...

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#42 Postitus Postitas sulapekk » E, 04 Mär 2013 17:15:20 +0300

prayer kirjutas:Kas WRX/GT ei võimaldaks seda?
Eriti mitte - avatud diffrid - tahavad kõvemat viskamist ja lõppkokkuvõttes on ikkagi alajuhitavad ja veavad kurvist välja.
MY09 STi

Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#43 Postitus Postitas aivo28 » E, 04 Mär 2013 17:37:01 +0300

No minu mäletamist mööda sai GT-ga täitsa edukalt kurve kangutada, isegi mu naine sai hakkama, erinevalt praeguse arbuusiga :D

Kui difrimajandus ikka toimetab veel, siis peaks sellega ka sõita saama kül ju.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

GKevin
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: E, 17 Sept 2012 17:37:25 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#44 Postitus Postitas GKevin » E, 04 Mär 2013 19:55:46 +0300

No isegi mina oma 2.0 110kw saan väga edukalt külje ette ja fun-meeter põhjas.. Muidugi on oma osa ka sellel, et esimene neliveoline auto, aga siiski, külg ees saab edukalt kurve läbida.. Kindlasti on võimsama Imprezaga seda kõike lihtsam ja mõnusam saavutada, kuid mina olen siiski väga rahul. Ning seda juttu, et WRX või GT'ga ei saa kurve külg ees eriti hästi võtta vms, ei võtaks küll eriti tõsiselt.. ei vaidle, et STI oma difrimajandusega on hoopis teine tera, kuid ma eeldan, et kasutaja prayer soovib eelkõige lumistel teedel nautida neliveolise rõõme ning seda kohe kindlasti WRX või GT'ga saab.

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#45 Postitus Postitas T.K » E, 04 Mär 2013 22:00:28 +0300

saab gt-ga väga hästi jääl ja lumel sõita ja õigesti sõites hoiab väga hästi kurvis. kindlasti on mingi eelis sti difritel aga niisama harrastajana on gt-st küll. üks stiilinäide. http://www.youtube.com/watch?v=avwZcejoUpI
http://www.youtube.com/watch?v=nBX8gUeSB2E alates 1:49
http://www.youtube.com/watch?v=f-18mXVb2y4
tookord võideti selle legacyga, ei saanud sti-d ega evod vastu, sõideti nii nagu subaru tahab sõitmist.

Vasta