STi vs. EVO TopGear saatejuhtide silma läbi
STi vs. EVO TopGear saatejuhtide silma läbi
Otsige link Evo vs. STi kohta, lõpukommentaar on tüüpide vinge ...
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Samas ättitjuudi ja hinna/kvaliteedi kohta on subar suht paigas.
Ma juhtumisi nägin, kuidas Evo7 omanik tellis omale juppe, niisuuri numbreid ei tahaks mina küll näha.
Samas leian ma, et Subarul on niiöelda järelkasvu võimalus olemas, algad nt legacy-ga, lähed sujuvalt WRX/STi üle, idee on põhimõtteliselt sama. Mida peaks mitsu omanik tegema? Lambist Evo-t ei osta, eelnevalt sisse elada teemasse lanceriga ka ei saa, juppide probleem tõuseb seda valusamalt?
Isiklik arvamus, aga NII suurt vahet masinatel pole, on vaid käsitsemisoskus. Kui kõva roolikeeraja oled, saad mõlemaga sõidetud.
Ma juhtumisi nägin, kuidas Evo7 omanik tellis omale juppe, niisuuri numbreid ei tahaks mina küll näha.
Samas leian ma, et Subarul on niiöelda järelkasvu võimalus olemas, algad nt legacy-ga, lähed sujuvalt WRX/STi üle, idee on põhimõtteliselt sama. Mida peaks mitsu omanik tegema? Lambist Evo-t ei osta, eelnevalt sisse elada teemasse lanceriga ka ei saa, juppide probleem tõuseb seda valusamalt?
Isiklik arvamus, aga NII suurt vahet masinatel pole, on vaid käsitsemisoskus. Kui kõva roolikeeraja oled, saad mõlemaga sõidetud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
TM-is või kus oli ju ka konkreetne võrdlus EVO 7 ja STI vahel. Kuigi EVO oli veidi võimsam jõuti lõppjäreldusele, et saab mõlemaga ühte sekundisse sõita, ainult, et Subaru nõuab veid rohkem harjumist-harjutamist väga kiireks sõiduks. Ja mina arvan küll, et Eesti oludes Subaru igati mõtekam. Tuttava EVO 7 läksid samuti mingid rattaandurid nässu (mis ka aktiivdiffrile inffi annavad) ja nende hinda on parem mitte teada. Subarul hinnad siiski veidi inimsõbralikumad ja ka juppide kättesaadavus parem. Mariine hinnad on muidugi iseküsimus.
kahjuks evo 7-8 pole enam "õiged evod", evoga meenub kohe ikka see vana hea evo 5-6
uued mudelid jätavad suht ükskõikseks oma välimusega ja ega kiiruselt ka midagi paremaks oluliselt pole läinud, enne võtaks kindlasti sti.
kui oleks kuskil serveri ruumi, võiks uppida tunnise video impreza (nii uus, kui vana) vs. lancer (evo 5-8). seal väga hästi selgitatud autode head ja vead. evoga pidi lihtsam sõita olema(elektroonika aitab kaasa), samas imprezaga võimalik sama aega sõita aga ainult juht peab rohkem tasemel olema, ringrajal oli impreza paari kümnendiku võrra kiirem
uued mudelid jätavad suht ükskõikseks oma välimusega ja ega kiiruselt ka midagi paremaks oluliselt pole läinud, enne võtaks kindlasti sti.
kui oleks kuskil serveri ruumi, võiks uppida tunnise video impreza (nii uus, kui vana) vs. lancer (evo 5-8). seal väga hästi selgitatud autode head ja vead. evoga pidi lihtsam sõita olema(elektroonika aitab kaasa), samas imprezaga võimalik sama aega sõita aga ainult juht peab rohkem tasemel olema, ringrajal oli impreza paari kümnendiku võrra kiirem
See link ei toimi millegipärast.
Ma nägin seda topgear'i osa.. muljetavaldav oli see, et Evo näitas ringrajal silmad ette isegi Lamborghini murcialonga'le (või mis igaens keeruline nimi) . Imprezaga seal siiski samasse sekundisse ei mahtund vastupidiselt TM testis öeldule.. Kuid evo ei osutunud valituks sellegipoolest.
Priit
Ma nägin seda topgear'i osa.. muljetavaldav oli see, et Evo näitas ringrajal silmad ette isegi Lamborghini murcialonga'le (või mis igaens keeruline nimi) . Imprezaga seal siiski samasse sekundisse ei mahtund vastupidiselt TM testis öeldule.. Kuid evo ei osutunud valituks sellegipoolest.
Priit
Kahjuks jah, on link umbe tõmmatud, ma üritan seda videot tabada ja omale peegeldada kusagile veebinurka. Kui kellelgi on see olemas, võib teada anda, ruumi leiab. Samamoodi ka muu video/pdf/soft nodi suhtes, kel midagi pakkuda, PS mulle!priit kirjutas:See link ei toimi millegipärast.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Ma ei mäleta, kui suur oli see vahe mitsubishiga.. paneb mõtlema, kui kiire oleks "harilik" evo olnud...lauri kirjutas:Selles TopGeari osas, kus Murcielago-t kotiti, oli tegu Evo FQ-400-ga, ehk siis Inglismaal ametlikult müüdava 400 hj Evoga
"Harilik" Evo 260/280 nii kiire pole, aga kiirem kui stock-STi vast siiski..
Priit