Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Tekkis vahepeal mõte tellida ühed rehvid mille sisse on võimalik poetada naelu palju palju.
Siit ka tegelikult küsimus mis tekkis õhku tuttavaga asja läbi arutades. Ehk siis mida rohkem on naelu seda vähem kaalu igale naelale ju avaldub, tänu millele peaks ju kergemal autol pidamist ka reaalsuses vähemaks jääma. Teoorias ehk isegi õige, aga praktikas? Kui ikka rehvipeale 150-200 naela asemel panna 400 siis kas see pigem vähendab pidamist või ikkagi suurendab? . Küsimus siis pigem suunatud jääradasi silmas pidades. Võistlemas plaani pole käia ja autoga päris igapäevaliikluses ei osale nii, et mürast ja asfalfilõhkumisest ei ole mõtet rääkida .
Siit ka tegelikult küsimus mis tekkis õhku tuttavaga asja läbi arutades. Ehk siis mida rohkem on naelu seda vähem kaalu igale naelale ju avaldub, tänu millele peaks ju kergemal autol pidamist ka reaalsuses vähemaks jääma. Teoorias ehk isegi õige, aga praktikas? Kui ikka rehvipeale 150-200 naela asemel panna 400 siis kas see pigem vähendab pidamist või ikkagi suurendab? . Küsimus siis pigem suunatud jääradasi silmas pidades. Võistlemas plaani pole käia ja autoga päris igapäevaliikluses ei osale nii, et mürast ja asfalfilõhkumisest ei ole mõtet rääkida .
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
No miks siis jäistel tavavõistlustel naelte arvu rehvis ja rehvist väljaulatamist piiratakse, ju vast pidamise pärast? Piik on kitsas, et paremini sogast läbi lõikaks, aga pidamise annavad ikka 450+ naela. Nad on pikemad ja lõikavad lihtsalt sügavamale sisse. Rehvi kontaktpind on väike ja neid naelu võib sinna hulka uhada, enne kui surve pinnale väiksemaks jääb.
Kui jäärajale, siis pane palju võimalik ja soovitavalt liimiga!
Kui jäärajale, siis pane palju võimalik ja soovitavalt liimiga!
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Kui sa lööd kokku selle aja mis sul nende naelutamiseks kulub, naastude hinna jne, siis ilmselt on see päris mõttetu ettevõtmine. Ja kui peaks autol ka jõudu olema neid koguaeg ringi vedada, siis hakkab neid sealt lendama nagu kuulipildujast, ka liimides
Rohkem pidamist tahad osta titepiigid. Või kui siiski tänavarehv, siis varsti peaks meil saada olema hkpl9 rehvid.
Rohkem pidamist tahad osta titepiigid. Või kui siiski tänavarehv, siis varsti peaks meil saada olema hkpl9 rehvid.
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Miks neid lendama hakkab? Külasõitudel antakse protirehvidega kuuma, naelad sisse liimitud ja mõni üksik läheb aasta jooksul kaduma. Pildil olev rehv liimitud naeltega olekski ju pmst titepiik?
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Piikrehvi karkassil titepiigid peavad ainult puhtal jääl hästi. Lumeraja ja metsavahe sõiduks valiks igakell korraliku tänavarehvi. Selline isenaelutus pole sugugi odav lõbu ja mõtekam oleks ikkagi osta valmis toodang.
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Piikrehv on üldse teine teema ja neid tänaval ammugi kasutada ei tohi. Ma hetkel üritan leida parimat kombinatsiooni tänaval sõitmiseks ja samas ka jääl käimiseks. Pildil olev rehv on 225/45 ehk siis kaugel piigist.
Hinnapoolest on kvaliteetrehvid 600 + eurot 4 tükki. Teemas näitena toodus rehvid oleks ilma naelteta koduuksejuures 160 euroeest.
Ja hetkel ei olnud küsimus hinnas vaid naelte arvus. Kitsas rehv omab nagunii väiksemat kontaktpinda maaga kui laiem see on siililegi selge .
Hinnapoolest on kvaliteetrehvid 600 + eurot 4 tükki. Teemas näitena toodus rehvid oleks ilma naelteta koduuksejuures 160 euroeest.
Ja hetkel ei olnud küsimus hinnas vaid naelte arvus. Kitsas rehv omab nagunii väiksemat kontaktpinda maaga kui laiem see on siililegi selge .
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Olen ise ka sõitnud erinevate rehvidega jääradasid, nii põllul, järvel, kui ka osaliselt kruusal/asfaltil(Misso krossirada)
Alguses sõitsin ka Vallai proti rehviga, millele lasin naelad panna. Hooaja lõpus oli naelte kadu päris märgatav.
Ümara peaga naelaga pole sellist pidamist nagu kandilise peaga( kui sa paned siia Hkpl 8/7 naelad siis tundub asi mõtekas)
Kõige suurem vahe tuli Cont/hkpl vahe vallaiga sisse külma ilmaga. Üle -20 C läks proti rehvi lamell nii kõvaks et sellega tehase rehvile vastu saamine oli võimatu.
Proovi ära ja löö hind kokku. Anna siis teada ka kuidas peab.
Alguses sõitsin ka Vallai proti rehviga, millele lasin naelad panna. Hooaja lõpus oli naelte kadu päris märgatav.
Ümara peaga naelaga pole sellist pidamist nagu kandilise peaga( kui sa paned siia Hkpl 8/7 naelad siis tundub asi mõtekas)
Kõige suurem vahe tuli Cont/hkpl vahe vallaiga sisse külma ilmaga. Üle -20 C läks proti rehvi lamell nii kõvaks et sellega tehase rehvile vastu saamine oli võimatu.
Proovi ära ja löö hind kokku. Anna siis teada ka kuidas peab.
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Sellist head lahendust pole olemas. Juba paarsada meetrit asfalti keerab jäänaela tuksi, teravad servad on läinud. Jäärajamehed teritavad sõitude vahel teemantiga oma naelte otsi ja lõikavad freesiga 2mm väljaulatust täpseksDeepmaan kirjutas:Ma hetkel üritan leida parimat kombinatsiooni tänaval sõitmiseks ja samas ka jääl käimiseks. Pildil olev rehv on 225/45 ehk siis kaugel piigist.
Selline rehv on muideks asfaldil libe kui kurat, kes piigiga asfaldile on sattunud, see teab
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Mitte et see enam väga naeltesse puutuks, aga kontaktpinna kuju võiks olla võimalikult sarnane ruudule. Siis nii otse kui keerates on olemas mõistlik kompromiss. Kui kontaktpind on väga ristküliku kujuga, siis läheb külgpidamisega keeruliseks. Ma prooviks leida natuke kitsama ja kõrgema rehvi naelutamiseks...
MY09 STi
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Sain aru ja et jutt ei käi piikrehvist. Näiteks Raidamilt on võimalik osta 17-18 toll 225 valmis titekat, kui ma ei eksi siis oli Black Rocket BR120 ja teine variant Monte asfaldi rehv soodsaim variant Dmack DMT ICE 1 ja 2.Deepmaan kirjutas:Piikrehv on üldse teine teema ja neid tänaval ammugi kasutada ei tohi. Ma hetkel üritan leida parimat kombinatsiooni tänaval sõitmiseks ja samas ka jääl käimiseks. Pildil olev rehv on 225/45 ehk siis kaugel piigist.
Hinnapoolest on kvaliteetrehvid 600 + eurot 4 tükki. Teemas näitena toodus rehvid oleks ilma naelteta koduuksejuures 160 euroeest.
Ja hetkel ei olnud küsimus hinnas vaid naelte arvus. Kitsas rehv omab nagunii väiksemat kontaktpinda maaga kui laiem see on siililegi selge .
Ma küll ei tea mis hinnaga sa naaste saaks aga kui näiteks 220 naela per rehv pluss töö siis see rehvi hind enam odav pole
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Eks see ongi kaheotsaga asi. suvalised naastud on umbes 30 eurot 1000 tükki + paigaldus, Samas ma tean, et mida laiem rehv seda vähem pidamist. Ehk siis ideaalis paneks midagi kitsamat alla.swrt kirjutas:Sain aru ja et jutt ei käi piikrehvist. Näiteks Raidamilt on võimalik osta 17-18 toll 225 valmis titekat, kui ma ei eksi siis oli Black Rocket BR120 ja teine variant Monte asfaldi rehv soodsaim variant Dmack DMT ICE 1 ja 2.Deepmaan kirjutas:Piikrehv on üldse teine teema ja neid tänaval ammugi kasutada ei tohi. Ma hetkel üritan leida parimat kombinatsiooni tänaval sõitmiseks ja samas ka jääl käimiseks. Pildil olev rehv on 225/45 ehk siis kaugel piigist.
Hinnapoolest on kvaliteetrehvid 600 + eurot 4 tükki. Teemas näitena toodus rehvid oleks ilma naelteta koduuksejuures 160 euroeest.
Ja hetkel ei olnud küsimus hinnas vaid naelte arvus. Kitsas rehv omab nagunii väiksemat kontaktpinda maaga kui laiem see on siililegi selge .
Ma küll ei tea mis hinnaga sa naaste saaks aga kui näiteks 220 naela per rehv pluss töö siis see rehvi hind enam odav pole
Kuna auto ei ole igapäevasõiduks, siis võivad olla natuke illegaalsemad rehvid kui tavaliikluses lubatud, samas võiksid olla ikkagi mitte väga silmatorkavad, et vajadusel saaks ka ikkagi punktist a punkti b sõita. Dmacki monte rehv pildil tundub huvitav ja kaugelt paistab nagu lubatud rehv. Kui seal titepiik sees siis kindlasti parem variant kui miljoni naelaga suvaline prott . Raidamilt on võimalik asju uurida mis kanaleid kaudu?
Re: Naelte arv rehvis. Plussid ja miinused?
Ma pakuks ka, et kitsam toorik oleks parem, kuid niiehknaa soovitan proovida. Kunagi tegin enda mootorrattale krossinaelad. See mõte laideti vabsjee kõigi poolt maha, mõtetu pidi olema, kallis pidi olema, kärnad pidavat maha murduma ja naelad pidavat välja tulema. Tulem oli super, sai laenatud naelapüss, suruõhu freesile tegin ülemineku, sest drelliga ei saa kummi "puurida", kiire pöördega pigem põletas augud sisse, kuid toimis. Naela pea "seen" oli 9mm, puuriks needipuur, naelad sai 12bar surve ja enda keharaskuse all sinna miniaukudesse sisse pressitud, ulatusid rehvist pärast välja 10+mm, kasutada saab aastaid, kui keegi ei usu, küsige kasutaja tubaru käest Lisaks olen nii mõnegi mootorratta rehvi suruõhu tikksaega lamelliks lõiganud, samuti täitsa toimiv nähe. Saan aru, et ei haaku otseselt teemasse, kuid selle jutu mõte on see, et ka minu ideed maeti maha nii entusiastide, kui proffide poolt, kõik eksisid, niiet proovi ja jaga kogemust!
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.