Coilover vedrustus.

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Coilover vedrustus.

#1 Postitus Postitas rolan48 » E, 26 Veebr 2018 15:03:32 +0300

Tere.

Oskab keegi soovidada coilover tüüpi vedrustust (mark, mudel jne), mis on eelkõige mõeldud kruusale ja mis kannatab ka hüpata. Maksimaalne hind mis saan välja käia on 3000eur. Olen ise ka uurinud netist, aga äkki kellelgi on praktilisi kogemusi või teab rohkem sellise vedrustuse kohta.

Aitähh!

MargusR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 170
Liitunud: L, 03 Juun 2017 22:22:52 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: Coilover vedrustus.

#2 Postitus Postitas MargusR » E, 26 Veebr 2018 17:37:28 +0300

Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#3 Postitus Postitas rolan48 » E, 26 Veebr 2018 19:00:49 +0300

MargusR kirjutas:Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac
http://spectrumsuspension.com/en/produc ... lly-neo-2/ aga mis sellest arvata? Seda kasutab näiteks Egon Kaur ja Kaurmotorsport müüb. Eestis on paljud autod selle vedrustusega.

Kasutaja avatar
raig0
Guru
Postitusi: 1322
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Coilover vedrustus.

#4 Postitus Postitas raig0 » E, 26 Veebr 2018 20:38:35 +0300

Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha

Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.

Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.

Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 364
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#5 Postitus Postitas swrt » E, 26 Veebr 2018 21:13:00 +0300

No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.

huviline7
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#6 Postitus Postitas huviline7 » E, 26 Veebr 2018 21:59:05 +0300

Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).

Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.

Siim
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 464
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#7 Postitus Postitas Deepmaan » T, 27 Veebr 2018 01:17:37 +0300

Miks Spectrum siis halb peaks olema? Kaur ise sõidab ju ka sellega. Vaevalt ta oma autole mingit jama külge panema hakkaks. Kui Kaur ise ei oska tehnilistele küsimustele vastata siis tootja kindlasti oskab.

Kasutaja avatar
raig0
Guru
Postitusi: 1322
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Coilover vedrustus.

#8 Postitus Postitas raig0 » T, 27 Veebr 2018 07:43:15 +0300

swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#9 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 09:27:43 +0300

raig0 kirjutas:Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha

Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.

Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.

Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
Aitähh põhjaliku vastuse eest. Rieger on loomulikult väga hea variant aga minu piir on 3000 ja pole kuskilt juurde panna :D . Spectrum jäi praegu valikusse sellepärast, et sattusin hea pakkumise peale. Kui firma kodulehel on antud vedrustus (SPECTRUM RALLY SM46 NEO) 3600EUR ilma saatmiskuluta, siis mina leidsinEestist täiesti kasutamata 2800EUR eest. Ma usun, et see on hea pakkumine.
Kaur kasutab ja veel 2 mu tuttavat E11 klassis BMW all. On väga rahul, sest hinna ja kvalteedi suhe pidi paigas olema. Mulle öeldi, et rahvarallis peavad vabalt paar aastat ilma hoolduseta vastu, sest pole suuri hüppeid ja rööpaid. Samuti on olemas hooldus Tallinnas.

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#10 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 09:29:11 +0300

huviline7 kirjutas:Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).

Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.

Siim
Aitähh vastamast. Kas on mingeid näidiseid või andmeid kuskilt saada?

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#11 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 09:30:29 +0300

raig0 kirjutas:
swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.
Jah, nii on ja kui keegi just sponsoreerida ei taha siis jääb minule kalliks. Ainult rahvaralliks on vist liiga suur investeering.

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 481
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#12 Postitus Postitas Toivoku » T, 27 Veebr 2018 12:20:45 +0300

rahva ralliks äkki bc coil? kõik regullitav ja vastavalt vajadusele saad ka vedrujäikuse tellida või isegi erinevateks etappideks erinevate jäikustega vedrud :) .
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

renxwr
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 123
Liitunud: T, 15 Okt 2013 16:44:17 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Coilover vedrustus.

#13 Postitus Postitas renxwr » T, 27 Veebr 2018 13:06:19 +0300

Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#14 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 13:10:30 +0300

renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Reguleerimine on üks asi ja teine, mis minu jaoks on tähtis on vastupidavus. Ei taha iga poole aasta tagant hooldada (ei viitsi) :D .

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 481
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#15 Postitus Postitas Toivoku » T, 27 Veebr 2018 13:17:35 +0300

renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Vasta