1. leht 2-st

Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 15:03:32 +0300
Postitas rolan48
Tere.

Oskab keegi soovidada coilover tüüpi vedrustust (mark, mudel jne), mis on eelkõige mõeldud kruusale ja mis kannatab ka hüpata. Maksimaalne hind mis saan välja käia on 3000eur. Olen ise ka uurinud netist, aga äkki kellelgi on praktilisi kogemusi või teab rohkem sellise vedrustuse kohta.

Aitähh!

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 17:37:28 +0300
Postitas MargusR
Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 19:00:49 +0300
Postitas rolan48
MargusR kirjutas:Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac
http://spectrumsuspension.com/en/produc ... lly-neo-2/ aga mis sellest arvata? Seda kasutab näiteks Egon Kaur ja Kaurmotorsport müüb. Eestis on paljud autod selle vedrustusega.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 20:38:35 +0300
Postitas raig0
Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha

Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.

Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.

Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 21:13:00 +0300
Postitas swrt
No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: E, 26 Veebr 2018 21:59:05 +0300
Postitas huviline7
Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).

Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.

Siim

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 01:17:37 +0300
Postitas Deepmaan
Miks Spectrum siis halb peaks olema? Kaur ise sõidab ju ka sellega. Vaevalt ta oma autole mingit jama külge panema hakkaks. Kui Kaur ise ei oska tehnilistele küsimustele vastata siis tootja kindlasti oskab.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 07:43:15 +0300
Postitas raig0
swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 09:27:43 +0300
Postitas rolan48
raig0 kirjutas:Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha

Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.

Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.

Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
Aitähh põhjaliku vastuse eest. Rieger on loomulikult väga hea variant aga minu piir on 3000 ja pole kuskilt juurde panna :D . Spectrum jäi praegu valikusse sellepärast, et sattusin hea pakkumise peale. Kui firma kodulehel on antud vedrustus (SPECTRUM RALLY SM46 NEO) 3600EUR ilma saatmiskuluta, siis mina leidsinEestist täiesti kasutamata 2800EUR eest. Ma usun, et see on hea pakkumine.
Kaur kasutab ja veel 2 mu tuttavat E11 klassis BMW all. On väga rahul, sest hinna ja kvalteedi suhe pidi paigas olema. Mulle öeldi, et rahvarallis peavad vabalt paar aastat ilma hoolduseta vastu, sest pole suuri hüppeid ja rööpaid. Samuti on olemas hooldus Tallinnas.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 09:29:11 +0300
Postitas rolan48
huviline7 kirjutas:Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).

Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.

Siim
Aitähh vastamast. Kas on mingeid näidiseid või andmeid kuskilt saada?

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 09:30:29 +0300
Postitas rolan48
raig0 kirjutas:
swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.
Jah, nii on ja kui keegi just sponsoreerida ei taha siis jääb minule kalliks. Ainult rahvaralliks on vist liiga suur investeering.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 12:20:45 +0300
Postitas Toivoku
rahva ralliks äkki bc coil? kõik regullitav ja vastavalt vajadusele saad ka vedrujäikuse tellida või isegi erinevateks etappideks erinevate jäikustega vedrud :) .
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 13:06:19 +0300
Postitas renxwr
Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 13:10:30 +0300
Postitas rolan48
renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Reguleerimine on üks asi ja teine, mis minu jaoks on tähtis on vastupidavus. Ei taha iga poole aasta tagant hooldada (ei viitsi) :D .

Re: Coilover vedrustus.

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 13:17:35 +0300
Postitas Toivoku
renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.