legacy madaldusvedrud või coilid
legacy madaldusvedrud või coilid
ADMIN: Kõik see teema sai alguse antud ostusoovist ja kasvas välja nagu alati. Liigutasin teema siia, et ostusoov hoida puhtana:
Soov osta sedaan kerega legacyle aastast 2005 madaldusvedrusid või vähe kasutatud/uusi coilovereid.
Soov osta sedaan kerega legacyle aastast 2005 madaldusvedrusid või vähe kasutatud/uusi coilovereid.
Subaru Legacy 2005 wide body model
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Madalamaks tahad saada, siis pane bilstein b6 amordid ka. Tavalised amordid madaldusvedrudega teevad sõidu lihtsalt kohutavaks (pidevalt lööb amordi põhja ja kurvides ikka ebakindel tunne) või siis praegu on inglismaal ühed coilid päris hea hinnaga saadaval: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3011026489
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Madalamaks tahan jah. See 600£ suht krõbe hind kasutatud asjade kohta. Mul mingid vähe tummisemad vedrud ja amordid on, aga veits kõrge on ikka.
Subaru Legacy 2005 wide body model
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Kw v2 kohta pole üldse paha hind mu meelest.
Võimalikult odavalt madalamaks tahad, siis aitab Makita
Mõnesaja eest saad ka coilid jah, aga nende sooritusvõime ja eluiga on hinnaga vastavuses.
Võimalikult odavalt madalamaks tahad, siis aitab Makita
Mõnesaja eest saad ka coilid jah, aga nende sooritusvõime ja eluiga on hinnaga vastavuses.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Mul on spec B amordiring olemas. Teeb ka madalamaks ja vastupidiselt odavatele rämpscolidele amort töötab ka ikka.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Kiidan spec'i vedrustust, olen sellisega sõitnud ning väga hea oli!
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Spec B ehk bilsud on head küll, aga originaalvedru on ikka kole lodev ja ka kõrge. Endal on STI roosad vedrud juurde poogitud, aga H&R on ilmselt kõige lihtsam ja odavam variant panna.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
kõik panete rallit,et kw coil olema peab? või see on rohkem saunas kiitlemise värk,et vaata ma ostsin 5 tonni maksvad coilid mis kunagi kasutust ei saa?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Miks peab kohe rallit sõitma selleks hakkama?
Kui mul on valida 600 eest kas kasutatud kw v2 või mingi noname tutikas, siis pikka mõtlemist küll pole..
Ja alla selle hinna jäävad coilidest vaid mingid hiina käkid mis heal juhul töötavad, kui paberiraskused.
Kui mul on valida 600 eest kas kasutatud kw v2 või mingi noname tutikas, siis pikka mõtlemist küll pole..
Ja alla selle hinna jäävad coilidest vaid mingid hiina käkid mis heal juhul töötavad, kui paberiraskused.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Siin kohal ongi see subarumehe mentaliteet, et kas kõige kallim või üldse mittemidagi, saad sa väita,et maxspeedign rodsi coilid on tõesti nii sitad,et nendega tänaval ei kannata sõita? 350 euri, ja sul on regullitav vedrueelpinge, püstakupikkus ja jäikus. korralikku löökauku paned on see kw samamoodi peetis.
Olen neid Kw 1000 euriseid coile ka bemaritel peale 3a kasutamist välja vahetanud ,sest mahlad väljas ,vedrud puruks. Reaalselt tänavesõiduks ja niisama natukene madaldamiseks ei ole vaja osta 1000 euriseid coile.
Samas eks siin foorumis natukene raske ole vaielda inimestega kes muud ei tunnista kui ainult kõige kallemaid ja "paremaid" asju, sest internetis kirjutatakse, et seeon kõige parem üldse ja odavaid ei julgeta proovida. Kellelgi siit pole kogemustki,et saaks väita,et paberiraskus on
Olen neid Kw 1000 euriseid coile ka bemaritel peale 3a kasutamist välja vahetanud ,sest mahlad väljas ,vedrud puruks. Reaalselt tänavesõiduks ja niisama natukene madaldamiseks ei ole vaja osta 1000 euriseid coile.
Samas eks siin foorumis natukene raske ole vaielda inimestega kes muud ei tunnista kui ainult kõige kallemaid ja "paremaid" asju, sest internetis kirjutatakse, et seeon kõige parem üldse ja odavaid ei julgeta proovida. Kellelgi siit pole kogemustki,et saaks väita,et paberiraskus on
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Mitu eesti talve su need maxspeedid üle elavad tallinnas?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Ammu krooni ajal sai ostetud tutikad Megan Racing coilid STIle. Maksid tollel ajal vist 900usd. Peale esimest talve viskasin need prügikasti. Vähe hiljem sai soetatud Cusco zero2e mis oli hoopis teist masti asi kvaliteedilt ja sõiduomaduatelt ja no ei kannata isegi võrrelda neid omavahel.
Ise pigem sõidan originaal amordiga kui ostan no name 300 eurise vufloo.
Ise pigem sõidan originaal amordiga kui ostan no name 300 eurise vufloo.
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
minul 1 talve kenasti pidanud, praegu kontrollides kõik kettadl iiguvad kenasti . kui nad kestavad 3 aastat, siis saad kw rahade eest omale 9aastat järjest osta uusi coile, kahtlen,et kw niikaua vastu peaks. Ja kui loll ja hoolimatu oled siis lõhud kõik ära, olgu ta Tein KW või misiganes.Tubaru kirjutas:Mitu eesti talve su need maxspeedid üle elavad tallinnas?
Ka minul puudub kogemus nendega, aga tembeldada kohe asi täispauk pasaks, kui endal kogemus puudub on veits narr. Hetkel on aasta kestnud, kettad reguleeruvad ja ei näita amort ka kuskiltotsast väsimusmärke.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Tutvusringkonnas on kahel BC coilid kahe aastaga utiiliks muutunud. Ometigi hinnasilt neil suurem, aga ei tähenda, et tegu kvaliteet toodanguga oleks.
Ja btw Tein mingi eriline näitaja pole, siiski jaapani "odavbränd" (sellegipoolest valiksin enne Teinid, kui BC vms)
Üldiselt kisub see siin üsna turu peal heietamiseks ära. Võiks lõpetada ehk?
Ja btw Tein mingi eriline näitaja pole, siiski jaapani "odavbränd" (sellegipoolest valiksin enne Teinid, kui BC vms)
Üldiselt kisub see siin üsna turu peal heietamiseks ära. Võiks lõpetada ehk?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Point on ikkagi sõidu omadustes. Minu näite põhjal Megan vs Cusco siis kättevõttes sain juba aru, et üks on nagu säästu makaron ja teine ikka tummine tükk. Sõiduomadustest Megan põrkas nagu närviline kits, trampis tühja koguaeg, väga ettearvamatu. Vaatasin et, armatuur väriseb autos lahti, suht piin oli sõita. Kevadeks olid korrodeerund ja banaanid. Ühel gaas ka väljas. Cuscoga liiklesin 1.5 aastat, 0 korrosiooni,müüsin koos autoga millega hiljem sõideti sprinte aasta otsa, edasist saatust ei tea. Ei tulnud kunagi selliseid teravaid pauke keresse,väga mahedalt triikis asjad sirgeks. Kuigi pole ka veel mingi tippklassi asi aga hind päris õhust ka ei teki asjadele. Aeg on muidugi edasi liikunud ja eks tootjad ka arenevad.
Ühel ostetud autol olid all juba HKS lillad hypermax äkki, polnud ka suurem asi. Siledal teel lasi ära sõita.
Ühel ostetud autol olid all juba HKS lillad hypermax äkki, polnud ka suurem asi. Siledal teel lasi ära sõita.