Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#1 Postitus Postitas Deepmaan » N, 28 Mär 2013 15:05:20 +0300

Tervist, tekkis selline küsimus seoses auto kõrgusega. Kas amordikannud ja kinnitused on kõikidel subarutel erinevad või on võimalik ka sobitada?
Masinaks 99 aasta Legacy. Kuna masin nagunii vana siis uusi asju väga osta ei tahaks paari cm nimel. Soome turul liigub samas suht hea ja soodsa hinnaga päris tihti komplekte või siis eraldi vedrusi ja amorte. Aga suurem osa on Imprezadele. Siit ka küsimus, et kas ilma väga palju ümberehitamata saab ka mõne muu Subaru asju alla istutada?

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#2 Postitus Postitas Duster » N, 28 Mär 2013 18:44:00 +0300

Niipalju oskan aidata, et vanale imprezale saab paigaldada legacy vedrusid, saab väikese tõste ja veidi jäigemaks. Samuti sobivad alla täielikult esimese põlvkonna foresteri amordid koos vedrudega, tugilaagrid kohati sobivad, kohati ei. Nende eelduste kohaselt peaksid sulle alla sobima pm terve sama ajastu subaru valik, võimalik, et pead lihtsalt enda auto tugilaagrid panema.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#3 Postitus Postitas aaro » P, 31 Mär 2013 13:51:48 +0300

Kuni 98a on samad kinnitused mis Imprezal. 98-03 on juba tagasild hargi asemel puksi peal alumine kinnitus Legacy'd.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#4 Postitus Postitas Deepmaan » P, 31 Mär 2013 21:33:07 +0300

Aga kuidas on lood amortidega? Sellesuhtes et amordikannud ja pikkused on erinevad? Kui näiteks uuema wrxi vedru panna vanema legacy amordile siis vaevalt istub jah? Oleks Subaru massiauto saaks romulas võrrelda rahus, aga pole just palju romulaid kus lademes neid sees oleks.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#5 Postitus Postitas Duster » E, 01 Apr 2013 22:17:22 +0300

Vedrud peaks sobima ka uuemate omad, impreza vedrud on madalad ja vedelad, pointless legacyle panna. wrx on minuarust vs vabalthingavaga tehases madalama vedru saanud, amort on sisuliselt sama, võimalik, et jäigem. Mis su eesmärk on? Kõrgem/madalam, pehmem/jäigem? Mul on impreza gt vedrud üle, võid proovida kui tahad, vahele lähevad ka sinna kindlalt, tulemus peaks olema suht low rider :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#6 Postitus Postitas Deepmaan » T, 02 Apr 2013 22:26:46 +0300

Duster kirjutas:Vedrud peaks sobima ka uuemate omad, impreza vedrud on madalad ja vedelad, pointless legacyle panna. wrx on minuarust vs vabalthingavaga tehases madalama vedru saanud, amort on sisuliselt sama, võimalik, et jäigem. Mis su eesmärk on? Kõrgem/madalam, pehmem/jäigem? Mul on impreza gt vedrud üle, võid proovida kui tahad, vahele lähevad ka sinna kindlalt, tulemus peaks olema suht low rider :D

Kuna hetkel koopas minujaoks kuidagi harjumatult tühja ruumi siis tahaks autot mõned cmtrid madalamaks saada. arvatavasti ka tänu sellele natuke jäigemaks, et rehv koopasse käima ei hakkaks igas augus. Hetkel sain ühed Legacy amordid koos vedrudega, eks saan sealt mingid mõõdud võtta nädalavahetusel ja siis edasi mõelda.
Vedru proovimise mõte on hea, aga vahemaa arvatavasti liialt pikk selleks :).

Pilt

Hetkel seis siis selline, tagaosa veits rohkem maas kuna pagas kola täis.

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#7 Postitus Postitas MarkoS » K, 11 Sept 2013 16:22:20 +0300

Ma siis kasutan seda teemat, aga kas 90 aasta legacyle on võimalik paigaldada impreza vedrusid ? Kuna tahaks jäigemat, siis võiks eeldada, et imprezal on jäigem vedrustus ? Kas sobivad kõikide omad ? Nii tavalise, kui ka STI ja WRX omad ? Ja äkki kellegil on üks jooks üle, oleks huvitatud.


Terv,

Marko.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#8 Postitus Postitas Duster » N, 12 Sept 2013 00:12:00 +0300

Impreza saab tiba kõrgemaks ja jäigemaks legacy vedrudega, need ju arvestatud suurema kaalu jaoks. Seega vastus küsimusele on negatiivne, muidu peaksid sobima sama aastakäigu lõikes 1:1. Ma ei ei ole kindel, et see teema selleks arutluseks just õige on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

sonkel
Postitusi: 29
Liitunud: E, 07 Okt 2013 22:17:43 +0300
Asukoht: soome , raplamaa

Re: Amortide ja vedrude sobivus erinevate mudelite vahel.

#9 Postitus Postitas sonkel » R, 29 Nov 2013 22:26:24 +0300

ehk oskab ka keegi õelda kuda saab 1998a foresteri taga osa jäigemax,et siis mis auto vedrud võivad foreaterile sobida ,Tänan. :D

Vasta