"Väikesed pidurid" STI-le
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
"Väikesed pidurid" STI-le
Nii... kuna väidetavalt pole saada ja mingid erikallid kettad ainult sobivad siis uuriks, et ehk keegi teab või oskab soovitada:
Mis pidurikettad sobivad hawk eye (2006-2007) Impreza WRX STI-le, järgnevatele supportitele, et saaks 15" valuveljed paigaldada.
Hetkel probleem, et rummu osa ketastel liiga väikene mis soetasin ja tagumine käsipiduri süsteem ka liiga suur nende ketaste jaoks.
Supportid sellised:
Mis pidurikettad sobivad hawk eye (2006-2007) Impreza WRX STI-le, järgnevatele supportitele, et saaks 15" valuveljed paigaldada.
Hetkel probleem, et rummu osa ketastel liiga väikene mis soetasin ja tagumine käsipiduri süsteem ka liiga suur nende ketaste jaoks.
Supportid sellised:
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Mul läksid alla ilmselt kuni 2006 WRX supportid koos ketastega ning asi mahtus nibin nabin ketaslõikuri abiga.
viewtopic.php?f=32&t=5934&start=60#p51908 - paistavad sinuomadega samad olema. Taga on originaal STI 2002 supportid ja kettad - need paistavad ka sinuomadega samad olevat
Velg on prodrive 15" ning keskel neil on väike kõrgendik, selletõttu sai supportitelt 2 mm maha lihvitud
Vajadusel võin endaomadest sulle pildid ja mõõdud teha
viewtopic.php?f=32&t=5934&start=60#p51908 - paistavad sinuomadega samad olema. Taga on originaal STI 2002 supportid ja kettad - need paistavad ka sinuomadega samad olevat
Velg on prodrive 15" ning keskel neil on väike kõrgendik, selletõttu sai supportitelt 2 mm maha lihvitud
Vajadusel võin endaomadest sulle pildid ja mõõdud teha
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Kas Sul mitte veel 5*100 poldivalem pole?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Taavil on mingit 5x114,3 lahendust vaja. Keegi on kindlasti midagi sobivat Hawk STI-le aretanud.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Ise küsin ise vastan.
Leidsin tegelikult oma need vanad kettad ka üles mis arvasin, et olin ära visanud kuid sooviksin siiski uusi ja sooviksin teada mis need täpsemalt nagu on, mille pealt.
Mõõdud jah saaksin nüüd võtta neilt, aga ainult nende järgi jääkski otsima pakun.
Supportid supportiteks, just ketastega probleem, et ei mõtle välja mille omad soetama peaks, et sobiksid.
Leidsin tegelikult oma need vanad kettad ka üles mis arvasin, et olin ära visanud kuid sooviksin siiski uusi ja sooviksin teada mis need täpsemalt nagu on, mille pealt.
Mõõdud jah saaksin nüüd võtta neilt, aga ainult nende järgi jääkski otsima pakun.
Supportid supportiteks, just ketastega probleem, et ei mõtle välja mille omad soetama peaks, et sobiksid.
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
150 Eur/Tk pidi hind olema...
Midagi mõistlikumat ei leidu?
Nii palju kui nüüdseks leidsin siis tegemist peaks olema nendega:
http://www.sti.jp/competitor/n_tecInfo/ ... k_list.pdf
STI gravel brakes
http://www.sti.jp/e/competitor/n_parts/f1.html
Midagi mõistlikumat ei leidu?
Nii palju kui nüüdseks leidsin siis tegemist peaks olema nendega:
http://www.sti.jp/competitor/n_tecInfo/ ... k_list.pdf
STI gravel brakes
http://www.sti.jp/e/competitor/n_parts/f1.html
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Isegi esimesed ei sobi peale kui augud 114 lasta?
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Esimesed sobiks, tagumised mitte. Vist oli nii kui õigesti mäletan.
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
http://www.knsbrakes.com/c/car-items/1001
Hind okei aga saatmine ja toll otsa, pole asjal enam mõtet. Ega muid alternatiive vist polegi peale tehase ketta.
Võibolla kuskil lätimaal mõni classic sti lammutuses millel r180 tagasild all ja korralikud kettad. Puurid uued augud
Hind okei aga saatmine ja toll otsa, pole asjal enam mõtet. Ega muid alternatiive vist polegi peale tehase ketta.
Võibolla kuskil lätimaal mõni classic sti lammutuses millel r180 tagasild all ja korralikud kettad. Puurid uued augud
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Lollaka netiplära kummutamist ja müütide murdmise juttu natuke, tulevastele põlvedele lugemiseks. Minu autole said just alla (`06 STI) esimesed väikesed pidurid (punnsilm WRX pealt neljakolvilised sadulad)
*Sobivad Grand Vitara esimesed kettad. Läbimõõt ja auguvahe täpselt sama, siseava 1-2mm suurem, aga tundub et poltidega veab ilusti keskele kinni (rummul koonus ka ketta all).
*Ketta ofset on vale, seega tuleb sadulatele vahele panna täpselt 7,5mm seibid ja sadulad väljapoole tuua (sellest hoolimata jääb sadull sissepoole, kui suure Brembo oma, nii et midagi segama ei hakka).
Poldid tuleb soetada M12x40 ja 1,25 samm. NB STI sadula poldid on 1,5 samm, nii et kindlasti peavad WRX sadulatel olema teised poldid!!
*STI pidurivoolikud sobivad 1:1 WRX sadulate külge. Neid vahetama ei pea.
*STI tolmuplekid ei takista mitte kuidagi 15" velje allamahtumist, seega ei pea neid küljest ära keerama. Ja ei jää rõvedalt suur ta sinna taha. http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 51e439.jpg
Ja igasuguse WRX ketaste ümberpuurimise jne teema võib ära unustada. Neid ei saa STI külge mittemingi valemiga toppida, sest STI rumm on läbimõõtult suurem.
Tagumistele piduritele on ka retsept välja mõeldud juba, kui külge saavad, kirjutan selle jutu ka siia maha.
*Sobivad Grand Vitara esimesed kettad. Läbimõõt ja auguvahe täpselt sama, siseava 1-2mm suurem, aga tundub et poltidega veab ilusti keskele kinni (rummul koonus ka ketta all).
*Ketta ofset on vale, seega tuleb sadulatele vahele panna täpselt 7,5mm seibid ja sadulad väljapoole tuua (sellest hoolimata jääb sadull sissepoole, kui suure Brembo oma, nii et midagi segama ei hakka).
Poldid tuleb soetada M12x40 ja 1,25 samm. NB STI sadula poldid on 1,5 samm, nii et kindlasti peavad WRX sadulatel olema teised poldid!!
*STI pidurivoolikud sobivad 1:1 WRX sadulate külge. Neid vahetama ei pea.
*STI tolmuplekid ei takista mitte kuidagi 15" velje allamahtumist, seega ei pea neid küljest ära keerama. Ja ei jää rõvedalt suur ta sinna taha. http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 51e439.jpg
Ja igasuguse WRX ketaste ümberpuurimise jne teema võib ära unustada. Neid ei saa STI külge mittemingi valemiga toppida, sest STI rumm on läbimõõtult suurem.
Tagumistele piduritele on ka retsept välja mõeldud juba, kui külge saavad, kirjutan selle jutu ka siia maha.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Selle jutu võiks sticky'na panna foorumisse üles!
Koos tagumistega siis muidugi.
Koos tagumistega siis muidugi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
doneTubaru kirjutas:Selle jutu võiks sticky'na panna foorumisse üles!
Koos tagumistega siis muidugi.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Rutturuttu! Või tähendab olekski pidanud tagantpoolt alustama!aivo28 kirjutas:Tagumistele piduritele on ka retsept välja mõeldud juba, kui külge saavad, kirjutan selle jutu ka siia maha.
MY09 STi
Re: "Väikesed pidurid" STI-le
Tagumistega pole tänu suuremale käsipidurile midagi peale ketta treimise peale hakata. Ehk siis välisläbimõõt 316mm pealt 289mm peale. Tolmuplekk ei sega ja voolik istub ka 1:1. STI ketas on 2mm paksem (20 vs 18mm) aga se ei tohiks segama jääda. WRX sadula vahe on 23mm, tutikate klotside vahele mahub 22mm. Sadul tuleb täpselt paika ajada jälle seibidega ja bueno. Mu ketas on kulunud ka juba 19,5 peale ja klotsi tööpinda saab maha lihvida, kui selleks peaks vajadus tekkima
Et se on siis teooria, mida kinnitasid tänaõhtused mõõtmised ja katsetused. Lähiajal viin kettad treimisse, siis selgub, kas kompott praktikas tööle ka hakkab.
Et se on siis teooria, mida kinnitasid tänaõhtused mõõtmised ja katsetused. Lähiajal viin kettad treimisse, siis selgub, kas kompott praktikas tööle ka hakkab.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.