Erinevad videod Subarutest

Kõik huvitavad ja kasulikud lingid üle maailma.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
VeixES
Postitusi: 39
Liitunud: E, 17 Dets 2012 22:44:58 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Erinevad videod Subarutest

#271 Postitus Postitas VeixES » P, 24 Mär 2013 14:27:18 +0300

Subaru Impreza WRX STI 06'

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Erinevad videod Subarutest

#272 Postitus Postitas Tubaru » P, 24 Mär 2013 15:16:03 +0300

Päris tige jahm :D SiimT, võtad need ajad eesmärgiks? :D
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#273 Postitus Postitas Sponge » E, 25 Mär 2013 10:34:59 +0300

Tubaru kirjutas:
Päris tige jahm :D SiimT, võtad need ajad eesmärgiks? :D
Lahe video, aga need numbrid pole ju väga hullud. Need paksuks söönud STi-d on ju rasked ;) Andy Forrestil/Roger Clarkil on ntks 9-10 sec tänava legaalaalsed imprezad ;)
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Kasutaja avatar
BlackOnBlack
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#274 Postitus Postitas BlackOnBlack » E, 25 Mär 2013 14:44:42 +0300

Leidsime pühapäeval kasutaja mart050-ga pajuurvakesi korjama minnes ühest Vääna-Jõesuu parklast puutumata lume. Mingi maastur oli seda kunagi piilumas käinud ja ühed jäljed viisid platsini. Ma loll proovisin, et äkki saab natukene edasi minna ja kukkusin läbi kooriku kõhu peale. Kui esimest korda kõhu alt vabaks ja liikuma sai siis panin rööpast mööda ja istusime uuesti. Järeldus: 17" viimase legaalse piiri peal lamelliga ei tasu sumpama minna.

https://www.youtube.com/watch?v=ymy8nBIFOl0

PS! Need oksad, mis lõpuks korjatud sai, ei olegi vist paju omad :(

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Erinevad videod Subarutest

#275 Postitus Postitas Tubaru » E, 25 Mär 2013 15:30:31 +0300

Enne tagurdama hakkamist oleks marten pidanud lükkama, mitte filmima... oleks vb pääsenud labidatööst :P
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
mart050
Guru
Postitusi: 528
Liitunud: E, 27 Okt 2008 15:07:59 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#276 Postitus Postitas mart050 » E, 25 Mär 2013 15:39:19 +0300

Video on esimesest katsest kui veel polnud aimu et Outback juured alla võtab. Ma niisama võtsin kaamera välja ja mõtlesin et filmin :D
Lükkamisest polnud seal tolku üldse, istus ilusti põhjapeal.
Viimati muutis mart050, E, 25 Mär 2013 17:36:03 +0300, muudetud 1 kord kokku.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited

AllanA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 128
Liitunud: L, 25 Dets 2010 12:28:02 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#277 Postitus Postitas AllanA » E, 25 Mär 2013 17:03:30 +0300

Olen sellist pilti varem ka näinud, värv ja aastaaeg olid ainult teised :D
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11

Eugam1
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 287
Liitunud: N, 25 Aug 2011 20:13:54 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#278 Postitus Postitas Eugam1 » E, 25 Mär 2013 17:50:14 +0300

palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?

VeixES
Postitusi: 39
Liitunud: E, 17 Dets 2012 22:44:58 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Erinevad videod Subarutest

#279 Postitus Postitas VeixES » E, 25 Mär 2013 18:08:23 +0300

Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.

Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Subaru Impreza WRX STI 06'

Kasutaja avatar
mart050
Guru
Postitusi: 528
Liitunud: E, 27 Okt 2008 15:07:59 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#280 Postitus Postitas mart050 » E, 25 Mär 2013 18:16:00 +0300

Eks see sõltub miljonist asjast. Teoorias LSD peaks ju aitama aga kinni jäädes tolku polegi ja VDC-ga keerutas ikka diagonaalis ringi.
Mustal OB-l peaks olema ka taga LSD aga kohati tekib kahtlus selles. Lõpuks liikus kõige paremini ilma VDC-ta ja pidurit peale hoides.
Siis käisid kõik neli all ringi. Enda Foresteriga eelmine talv samas situatsioonis käisid ringi mõlemad tagumised ja siis emb-kumb esimene.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited

Eugam1
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 287
Liitunud: N, 25 Aug 2011 20:13:54 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#281 Postitus Postitas Eugam1 » E, 25 Mär 2013 18:16:50 +0300

VeixES kirjutas:
Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.

Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.


kustutasin eelmise kommentaari ära...peaksin autoõpiku lahti võtma. :D sry

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#282 Postitus Postitas K24 » E, 25 Mär 2013 23:46:37 +0300

VeixES kirjutas:
Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Kõik sõltub lukust. Harilik LSD (1 way väändetundlik) tahab saada midagigi libiseva ratta alla, selleks et väänet teisele rattale kandma hakata. Kui seda ei saa, siis käitub nagu harilik avatud differ. Ma muidugi ei tea, mida subaru eri mudelid kasutavad aga teooria on selline. On veel ka 1,5 ja 2 way LSDsid.
Veojõukontroll muidugi peaks aitama seda õhus rippuvat ratast pidurdada ja siis peaks teine, haaret omav ratas vedama hakkama ikkagi.
Ehk et õppige oma autosid tundma enne kui hange ronite. :D

Eugam1
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 287
Liitunud: N, 25 Aug 2011 20:13:54 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#283 Postitus Postitas Eugam1 » T, 26 Mär 2013 00:04:52 +0300

K24 kirjutas:
VeixES kirjutas:
Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Kõik sõltub lukust. Harilik LSD (1 way väändetundlik) tahab saada midagigi libiseva ratta alla, selleks et väänet teisele rattale kandma hakata. Kui seda ei saa, siis käitub nagu harilik avatud differ. Ma muidugi ei tea, mida subaru eri mudelid kasutavad aga teooria on selline. On veel ka 1,5 ja 2 way LSDsid.
Veojõukontroll muidugi peaks aitama seda õhus rippuvat ratast pidurdada ja siis peaks teine, haaret omav ratas vedama hakkama ikkagi.
Ehk et õppige oma autosid tundma enne kui hange ronite. :D

Ehk siis kokkuvõtvalt...kui SUBARUGA üldse kuidagi kinni jääd,siis kasuta natuke pidurit nagu eelpool mainiti ja peaksid paigalseisvad rattad õigete pöörete juures ringi käima saama.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Erinevad videod Subarutest

#284 Postitus Postitas Duster » T, 26 Mär 2013 00:21:39 +0300

Kui ma omalajal lsdśid põhjalikumalt uurisin, et vabalthingavale tagatifrisse midagi sebida, sain mina selgeks igaljuhul asja niimoodi:
2-way lukustub 100% oma võimekusest mõlemat pidi st edasi ja tagasi kaasa arvatud käigupidur jne.
1,5 way on sõidusuunal 100% oma võimekusest, vastassuunas 50% või vähem
1 way lukustub ainult ühesuunaliselt.
Need "wayd" ei määra absoluudselt nende tundlikkust väändele st kui palju on vaja erinevust selleks, et lukustama hakata. Visco lsd'd on kõik 2 way, sest määre, mis seal ära tihendub läheb kuumaks ja tihedaks vahet pole kumba pidi teda nn hõõrutakse. Ise olen tähele pannud sellist asja, et visco tahab päris karmi kiusamist ennem kui tast piisavalt abi on, seda eriti just kääris pidamise puhul. Torsenist pole sellises situatsioonis absoluudselt mitte mingit tolku ning toimib identselt lahtisele tifrile. Mõlemal rattal peab olema mingigi haare, et torsen oma jõude ratastevaheliselt kallutama hakkaks. See on ka põhjus miks näiteks audid ainult ühe sillaga pole suutelised meetritki liikuma eeldusel, et veojõukontrolli pole, subarul pole antud situatsioonis mitte mingit probleemi. Ketaslukk ja mehaanilised lukud on ainukesed variandid, mis on lumes mauramisel tõsiselt abiks, kuigi meh lukk ei kvalifitseeru enam lsd alla.
Subaruga hangedes on mind aidanud ainult tõsine piitsutamine, siis hoitakse nii tagatiffer kui kesktiffer lukus ning jõuab kõige kaugemale, meelitamisest pole siiani veel erilist tolku olnud. Kui lumi on liialt tihe või kaevavad rattad alt liiga tühjaks siis sinna sa jääd kaskvõi 100% mehaaniliste lukkudega, viimaste eelis kõikide teiste ees ongi see, et saad meelitades vaikselt lume peal kulgeda, mitte ei pea lsd'de lukustamiseks räigelt piitsutama ja lootma parimat.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#285 Postitus Postitas JP » T, 26 Mär 2013 12:46:24 +0300

Duster kirjutas: kuigi meh lukk ei kvalifitseeru enam lsd alla.
? :shock:
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta