Erinevad videod Subarutest
Re: Erinevad videod Subarutest
Subaru Impreza WRX STI 06'
Re: Erinevad videod Subarutest
Päris tige jahm SiimT, võtad need ajad eesmärgiks?VeixES kirjutas:5+
http://www.youtube.com/watch?v=DwiNkiBjfck
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Erinevad videod Subarutest
Lahe video, aga need numbrid pole ju väga hullud. Need paksuks söönud STi-d on ju rasked Andy Forrestil/Roger Clarkil on ntks 9-10 sec tänava legaalaalsed imprezadTubaru kirjutas:Päris tige jahm SiimT, võtad need ajad eesmärgiks?VeixES kirjutas:5+
http://www.youtube.com/watch?v=DwiNkiBjfck
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
- BlackOnBlack
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300
Re: Erinevad videod Subarutest
Leidsime pühapäeval kasutaja mart050-ga pajuurvakesi korjama minnes ühest Vääna-Jõesuu parklast puutumata lume. Mingi maastur oli seda kunagi piilumas käinud ja ühed jäljed viisid platsini. Ma loll proovisin, et äkki saab natukene edasi minna ja kukkusin läbi kooriku kõhu peale. Kui esimest korda kõhu alt vabaks ja liikuma sai siis panin rööpast mööda ja istusime uuesti. Järeldus: 17" viimase legaalse piiri peal lamelliga ei tasu sumpama minna.
https://www.youtube.com/watch?v=ymy8nBIFOl0
PS! Need oksad, mis lõpuks korjatud sai, ei olegi vist paju omad
https://www.youtube.com/watch?v=ymy8nBIFOl0
PS! Need oksad, mis lõpuks korjatud sai, ei olegi vist paju omad
Re: Erinevad videod Subarutest
Enne tagurdama hakkamist oleks marten pidanud lükkama, mitte filmima... oleks vb pääsenud labidatööst
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Erinevad videod Subarutest
Video on esimesest katsest kui veel polnud aimu et Outback juured alla võtab. Ma niisama võtsin kaamera välja ja mõtlesin et filmin
Lükkamisest polnud seal tolku üldse, istus ilusti põhjapeal.
Lükkamisest polnud seal tolku üldse, istus ilusti põhjapeal.
Viimati muutis mart050, E, 25 Mär 2013 17:36:03 +0300, muudetud 1 kord kokku.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Erinevad videod Subarutest
Olen sellist pilti varem ka näinud, värv ja aastaaeg olid ainult teised
A.
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: Erinevad videod Subarutest
palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Re: Erinevad videod Subarutest
Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Subaru Impreza WRX STI 06'
Re: Erinevad videod Subarutest
Eks see sõltub miljonist asjast. Teoorias LSD peaks ju aitama aga kinni jäädes tolku polegi ja VDC-ga keerutas ikka diagonaalis ringi.
Mustal OB-l peaks olema ka taga LSD aga kohati tekib kahtlus selles. Lõpuks liikus kõige paremini ilma VDC-ta ja pidurit peale hoides.
Siis käisid kõik neli all ringi. Enda Foresteriga eelmine talv samas situatsioonis käisid ringi mõlemad tagumised ja siis emb-kumb esimene.
Mustal OB-l peaks olema ka taga LSD aga kohati tekib kahtlus selles. Lõpuks liikus kõige paremini ilma VDC-ta ja pidurit peale hoides.
Siis käisid kõik neli all ringi. Enda Foresteriga eelmine talv samas situatsioonis käisid ringi mõlemad tagumised ja siis emb-kumb esimene.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Erinevad videod Subarutest
VeixES kirjutas:Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
kustutasin eelmise kommentaari ära...peaksin autoõpiku lahti võtma. sry
Re: Erinevad videod Subarutest
Kõik sõltub lukust. Harilik LSD (1 way väändetundlik) tahab saada midagigi libiseva ratta alla, selleks et väänet teisele rattale kandma hakata. Kui seda ei saa, siis käitub nagu harilik avatud differ. Ma muidugi ei tea, mida subaru eri mudelid kasutavad aga teooria on selline. On veel ka 1,5 ja 2 way LSDsid.VeixES kirjutas:Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Veojõukontroll muidugi peaks aitama seda õhus rippuvat ratast pidurdada ja siis peaks teine, haaret omav ratas vedama hakkama ikkagi.
Ehk et õppige oma autosid tundma enne kui hange ronite.
Re: Erinevad videod Subarutest
K24 kirjutas:Kõik sõltub lukust. Harilik LSD (1 way väändetundlik) tahab saada midagigi libiseva ratta alla, selleks et väänet teisele rattale kandma hakata. Kui seda ei saa, siis käitub nagu harilik avatud differ. Ma muidugi ei tea, mida subaru eri mudelid kasutavad aga teooria on selline. On veel ka 1,5 ja 2 way LSDsid.VeixES kirjutas:Istusin nädalavahetusel 06' STI-ga kõhu peal. DCCD lukk 50/50 peal, vasak esimene ja parem tagumine käisid tühja ringi(0 grip). Parem esimene ja vasak tagumine omasid grippi aga rattad seisid paigal.Eugam1 kirjutas:palju siin abi oleks olnud,kui nelivedu oleks koguaeg aktiivne?
Ei oska outback/foresteri kohta kommenteerida.
Veojõukontroll muidugi peaks aitama seda õhus rippuvat ratast pidurdada ja siis peaks teine, haaret omav ratas vedama hakkama ikkagi.
Ehk et õppige oma autosid tundma enne kui hange ronite.
Ehk siis kokkuvõtvalt...kui SUBARUGA üldse kuidagi kinni jääd,siis kasuta natuke pidurit nagu eelpool mainiti ja peaksid paigalseisvad rattad õigete pöörete juures ringi käima saama.
Re: Erinevad videod Subarutest
Kui ma omalajal lsdśid põhjalikumalt uurisin, et vabalthingavale tagatifrisse midagi sebida, sain mina selgeks igaljuhul asja niimoodi:
2-way lukustub 100% oma võimekusest mõlemat pidi st edasi ja tagasi kaasa arvatud käigupidur jne.
1,5 way on sõidusuunal 100% oma võimekusest, vastassuunas 50% või vähem
1 way lukustub ainult ühesuunaliselt.
Need "wayd" ei määra absoluudselt nende tundlikkust väändele st kui palju on vaja erinevust selleks, et lukustama hakata. Visco lsd'd on kõik 2 way, sest määre, mis seal ära tihendub läheb kuumaks ja tihedaks vahet pole kumba pidi teda nn hõõrutakse. Ise olen tähele pannud sellist asja, et visco tahab päris karmi kiusamist ennem kui tast piisavalt abi on, seda eriti just kääris pidamise puhul. Torsenist pole sellises situatsioonis absoluudselt mitte mingit tolku ning toimib identselt lahtisele tifrile. Mõlemal rattal peab olema mingigi haare, et torsen oma jõude ratastevaheliselt kallutama hakkaks. See on ka põhjus miks näiteks audid ainult ühe sillaga pole suutelised meetritki liikuma eeldusel, et veojõukontrolli pole, subarul pole antud situatsioonis mitte mingit probleemi. Ketaslukk ja mehaanilised lukud on ainukesed variandid, mis on lumes mauramisel tõsiselt abiks, kuigi meh lukk ei kvalifitseeru enam lsd alla.
Subaruga hangedes on mind aidanud ainult tõsine piitsutamine, siis hoitakse nii tagatiffer kui kesktiffer lukus ning jõuab kõige kaugemale, meelitamisest pole siiani veel erilist tolku olnud. Kui lumi on liialt tihe või kaevavad rattad alt liiga tühjaks siis sinna sa jääd kaskvõi 100% mehaaniliste lukkudega, viimaste eelis kõikide teiste ees ongi see, et saad meelitades vaikselt lume peal kulgeda, mitte ei pea lsd'de lukustamiseks räigelt piitsutama ja lootma parimat.
2-way lukustub 100% oma võimekusest mõlemat pidi st edasi ja tagasi kaasa arvatud käigupidur jne.
1,5 way on sõidusuunal 100% oma võimekusest, vastassuunas 50% või vähem
1 way lukustub ainult ühesuunaliselt.
Need "wayd" ei määra absoluudselt nende tundlikkust väändele st kui palju on vaja erinevust selleks, et lukustama hakata. Visco lsd'd on kõik 2 way, sest määre, mis seal ära tihendub läheb kuumaks ja tihedaks vahet pole kumba pidi teda nn hõõrutakse. Ise olen tähele pannud sellist asja, et visco tahab päris karmi kiusamist ennem kui tast piisavalt abi on, seda eriti just kääris pidamise puhul. Torsenist pole sellises situatsioonis absoluudselt mitte mingit tolku ning toimib identselt lahtisele tifrile. Mõlemal rattal peab olema mingigi haare, et torsen oma jõude ratastevaheliselt kallutama hakkaks. See on ka põhjus miks näiteks audid ainult ühe sillaga pole suutelised meetritki liikuma eeldusel, et veojõukontrolli pole, subarul pole antud situatsioonis mitte mingit probleemi. Ketaslukk ja mehaanilised lukud on ainukesed variandid, mis on lumes mauramisel tõsiselt abiks, kuigi meh lukk ei kvalifitseeru enam lsd alla.
Subaruga hangedes on mind aidanud ainult tõsine piitsutamine, siis hoitakse nii tagatiffer kui kesktiffer lukus ning jõuab kõige kaugemale, meelitamisest pole siiani veel erilist tolku olnud. Kui lumi on liialt tihe või kaevavad rattad alt liiga tühjaks siis sinna sa jääd kaskvõi 100% mehaaniliste lukkudega, viimaste eelis kõikide teiste ees ongi see, et saad meelitades vaikselt lume peal kulgeda, mitte ei pea lsd'de lukustamiseks räigelt piitsutama ja lootma parimat.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Erinevad videod Subarutest
?Duster kirjutas: kuigi meh lukk ei kvalifitseeru enam lsd alla.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition