1. leht 2-st

S14 testis

Postitatud: E, 03 Mär 2008 21:29:51 +0300
Postitas perkki

Postitatud: E, 03 Mär 2008 22:31:47 +0300
Postitas Andy
Poisid vaadake, kes roolis ... - kui ma ei eksi, siis meie rallilegend Markko Märtin ise!!! :D
... kui mitte Markko, siis tema äratuntavalt hõbedane E.O.S.`i logodega kiiver!

... ohh nostalgia!

Postitatud: E, 03 Mär 2008 23:21:25 +0300
Postitas Equ
Tre,

Lisaks on kaardilugejaks Kristo Kraag :)

Equ

Postitatud: T, 04 Mär 2008 01:55:55 +0300
Postitas sulapekk
tähendab et siis skuupi ei tulegi... :(

Postitatud: T, 04 Mär 2008 11:54:53 +0300
Postitas JP
sulapekk kirjutas:tähendab et siis skuupi ei tulegi... :(
karta on, liigne tuuletakistus

Postitatud: T, 04 Mär 2008 19:35:08 +0300
Postitas huviline7
Tundub jah, et Märtin, aga kas ka Kraag?
Se on juba huvitav... vägev ikka - meie mehed testivad WRC masinat, lihtsalt kuidagi he tunne on :?

Postitatud: T, 04 Mär 2008 20:36:58 +0300
Postitas JP
piltide pealkirjaks on et MM testib Sardiinias uut autot.

Postitatud: T, 04 Mär 2008 21:15:27 +0300
Postitas aivar
Huvitav aga kus kohast siis turbo õhku saab kapott jumala sile nagu lapse pepu.

Postitatud: T, 04 Mär 2008 21:50:11 +0300
Postitas swrt
huvitav jah mis jahutus isegi alumine grill on kinni lapitud.07 aasta siis selline kapoti alt
Pilt

Postitatud: K, 05 Mär 2008 15:26:48 +0300
Postitas JP
Tegelikult on ju kõigil need scoobid olnud kinnised disaini elemendid.

Võimalik ju et see alumine osa on testimiseks meelega kinni pandud, testitakse jahutuse toimivust. Samas ei pruugi ju see disain veel lõplik olla.
Elame näeme.

Postitatud: E, 12 Mai 2008 10:19:11 +0300
Postitas JP
http://www.serviceparknews.com/?c=118&a=1435

Tundub, et vana sõidab ikka jätkuvalt kiiresti, miks muidu tiimi omanikud teda hea meelega roolis näeks. Praegu on ju hea põhisõitjatega võrrelda ka.

Kuigi karta on, et seda ikkagi ei juhtu.

Postitatud: T, 13 Mai 2008 17:27:32 +0300
Postitas Ar21
Pole see scoop seal tavalisel WRX-il õhk-õhk tüüpi IC-ga mingi ainult disainielement. IC on ju palavas mootoriruumis üleval lapikult. Sõiduajal jahutab IC sellekaudu ikka üksjagu.
Kõige vanemal Legacy Turbol on näiteks hoopis vesi-õhk tüüpi IC, mille jahutusvedeliku radikas on ees frontaalselt, mootoriradika ees. Cooler on ise küll sama kohapeal, aga veesärgiga ümbritsetud. Kapoti scoop´i kaudu puhub tal ainult turbo enda peale jahutuseks õhku.
Järgmisel Impreza GT-l puhub samuti ainult turbo peale, aga sellel on tavaline õhk-õhk tüüpi IC kapotiall ilma veesärgita. Selle IC ei saagi mingit õhkjahutust.
Uuematel puhub sealt aga ainult IC peale ja turbo õhkjahutust ei saa, kuna see on teise kohapeal, kui algselt oli.

Kui panna intercooler frontaalseks (nagu WRC-l) siis pole sellel scoopil seal üldse erilist mõtet. Õhk-õhk tüüpi IC ongi kõige effektiivsem esiasetuses.

Postitatud: T, 13 Mai 2008 17:42:34 +0300
Postitas JP
Ar21 kirjutas:Pole see scoop seal tavalisel WRX-il õhk-õhk tüüpi IC-ga mingi ainult disainielement.

Kui panna intercooler frontaalseks (nagu WRC-l) siis pole sellel scoopil seal üldse erilist mõtet. Õhk-õhk tüüpi IC ongi kõige effektiivsem esiasetuses.
khmm, see siin ongi ju WRC teema ja WRC jutt. :roll:

Postitatud: K, 14 Mai 2008 09:02:42 +0300
Postitas Ar21
Ma arvasin, et äkki see jutt veidi seletab miks sellel WRC-l pole seda kapotiscoopi või, et miks tal pole frontaalse intercooleriga erilist mõtet.

Aga äkki eksisin ...

Postitatud: T, 20 Mai 2008 19:58:48 +0300
Postitas scubby