Saaremaa ralli 2013
Saaremaa ralli 2013
Toimub Saaremaa ralli tänavu siis 11-12 oktoober.
Kavas pidid olema kõik klassikalised kiiruskatsed, kuid detailset informatsiooni ma veel ei oma.
Võistlusjuhend: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... juhend.pdf
Registreerunute nimekiri: http://autosport.ee/rallyreg/?page=27&race_id=251&
Pileteid müüakse Saare Selveris rallipoes ja lisakatsetel. Piletihinnad:
Käepael (kõik katsed) 13 eurot
Ühe LK pilet 5 eurot
Õpilaspiletiga 3 eurot
Lapsed alla 14 aasta tasuta
Saare selveris on avatud ka rallipood.
Meeleolu tõstmiseks minu 2010 aasta video: http://www.youtube.com/watch?v=__VPySB_LqE
Ise sel aastal seda rallit väljast ei filmi, vaid pigem autost seest
Kavas pidid olema kõik klassikalised kiiruskatsed, kuid detailset informatsiooni ma veel ei oma.
Võistlusjuhend: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... juhend.pdf
Registreerunute nimekiri: http://autosport.ee/rallyreg/?page=27&race_id=251&
Pileteid müüakse Saare Selveris rallipoes ja lisakatsetel. Piletihinnad:
Käepael (kõik katsed) 13 eurot
Ühe LK pilet 5 eurot
Õpilaspiletiga 3 eurot
Lapsed alla 14 aasta tasuta
Saare selveris on avatud ka rallipood.
Meeleolu tõstmiseks minu 2010 aasta video: http://www.youtube.com/watch?v=__VPySB_LqE
Ise sel aastal seda rallit väljast ei filmi, vaid pigem autost seest
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Saaremaa ralli 2013
Ega sa ei mäleta, mis katsel need cräshid olla võisid? Mitte et ma neid cräshe taga otsiksin, pigem tundub suht tehniline kurv olema, mida oleks huvitav jälgida. Ehk on see katse see aasta ka kavas
Re: Saaremaa ralli 2013
Loomulikult mäletan neid kohti. Olen aastaid saaremaal käinud ja märkmeid teinud, et kus, mida toimub.
See koht kus Ligur puu maha võtab on tänavu ss9, umbes 1,5 km stardist.
Udune pilt ka(Kes matsu jagab, see saab aru mis katse kus on jne):
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1620_n.jpg
See koht kus Ligur puu maha võtab on tänavu ss9, umbes 1,5 km stardist.
Udune pilt ka(Kes matsu jagab, see saab aru mis katse kus on jne):
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1620_n.jpg
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Saaremaa ralli 2013
Panen siis siia ka kirja kes Subaru klubist Saaremaal sõidavad(keda ma tean):
Nr.23 OLIVER OJAPERV / JARNO TALVE EST SUBARU IMPREZA (kasutaja SubaruN14,juht)
Nr.50 KRISTEN KELEMENT / TIMO KASESALU EST CITROEN C2 R2 MAX(Kasutaja krixz,juht)
Nr.53 KEVIN KUUSIK / CARL TERRAS EST RENAULT CLIO RAGNOTTI (Kasutaja KevinK,juht)
Nr.69 VAIKO SAMM / RAIGO PRESS EST SUBARU IMPREZA (Kasutaja raig0,Kaardilugeja)
Nr.103 KAAREL KURVITS / REIO RADA EST HONDA CIVIC TYPE-R (Kasutaja Kaarel,juht)
Kui keegi on veel subaru klubist rajal siis võib teada anda, kahjuks kõiki ei tunne otseselt
Näeme Saarel!
Nr.23 OLIVER OJAPERV / JARNO TALVE EST SUBARU IMPREZA (kasutaja SubaruN14,juht)
Nr.50 KRISTEN KELEMENT / TIMO KASESALU EST CITROEN C2 R2 MAX(Kasutaja krixz,juht)
Nr.53 KEVIN KUUSIK / CARL TERRAS EST RENAULT CLIO RAGNOTTI (Kasutaja KevinK,juht)
Nr.69 VAIKO SAMM / RAIGO PRESS EST SUBARU IMPREZA (Kasutaja raig0,Kaardilugeja)
Nr.103 KAAREL KURVITS / REIO RADA EST HONDA CIVIC TYPE-R (Kasutaja Kaarel,juht)
Kui keegi on veel subaru klubist rajal siis võib teada anda, kahjuks kõiki ei tunne otseselt
Näeme Saarel!
Viimati muutis Kaarel, K, 09 Okt 2013 11:09:54 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Re: Saaremaa ralli 2013
Raigo peaks olema nr 69 allKaarel kirjutas:Panen siis siia ka kirja kes Subaru klubist Saaremaal sõidavad(keda ma tean):
Nr.23 OLIVER OJAPERV / JARNO TALVE EST SUBARU IMPREZA (kasutaja SubaruN14)
Nr.50 KRISTEN KELEMENT / TIMO KASESALU EST CITROEN C2 R2 MAX(Kasutaja krixz)
Nr.53 KEVIN KUUSIK / CARL TERRAS EST RENAULT CLIO RAGNOTTI (Kasutaja KevinK)
Nr.103 KAAREL KURVITS / REIO RADA EST HONDA CIVIC TYPE-R (Kasutaja Kaarel)
raig0, mis numbri all sõidad ja kas juhi või kaardilugeja rollis?
Kui keegi on veel subaru klubist rajal siis võib teada anda, kahjuks kõiki ei tunne otseselt
Näeme Saarel!
Vaiko Samm Raigo Press subaru impreza E - 12
subaru outback 2.5 AT
subaru forester 2.5 XT (MT)
subaru forester 2.5 XT (MT)
Re: Saaremaa ralli 2013
Tänud, Muudetud !chilu kirjutas:Raigo peaks olema nr 69 allKaarel kirjutas:Panen siis siia ka kirja kes Subaru klubist Saaremaal sõidavad(keda ma tean):
Nr.23 OLIVER OJAPERV / JARNO TALVE EST SUBARU IMPREZA (kasutaja SubaruN14)
Nr.50 KRISTEN KELEMENT / TIMO KASESALU EST CITROEN C2 R2 MAX(Kasutaja krixz)
Nr.53 KEVIN KUUSIK / CARL TERRAS EST RENAULT CLIO RAGNOTTI (Kasutaja KevinK)
Nr.103 KAAREL KURVITS / REIO RADA EST HONDA CIVIC TYPE-R (Kasutaja Kaarel)
raig0, mis numbri all sõidad ja kas juhi või kaardilugeja rollis?
Kui keegi on veel subaru klubist rajal siis võib teada anda, kahjuks kõiki ei tunne otseselt
Näeme Saarel!
Vaiko Samm Raigo Press subaru impreza E - 12
Re: Saaremaa ralli 2013
http://sport.postimees.ee/2439908/tanak ... t-tousmist
Saaremaa rallil seitsme kiiruskatse järel liidrikohal olev Ott Tänak kiitis head autot. «Auto sõidab väga hästi – Subaru on ikka s****s parem masin, kui Mitusbishi ning see annab meile teatud edu,» lausus ta enne päeva esimest hoolduspausi. «Tegelikult on ka endal tunne väga hea ja saime algusest peale hoo hästi üles.»
Saaremaa rallil seitsme kiiruskatse järel liidrikohal olev Ott Tänak kiitis head autot. «Auto sõidab väga hästi – Subaru on ikka s****s parem masin, kui Mitusbishi ning see annab meile teatud edu,» lausus ta enne päeva esimest hoolduspausi. «Tegelikult on ka endal tunne väga hea ja saime algusest peale hoo hästi üles.»
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Saaremaa ralli 2013
Yks parimaid rallisi peale vöru talverallit. Kaiff. Tänak ka muidugi täiesti soe poiss
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Saaremaa ralli 2013
Sai ka yle tyki aja vaatamas käidud, viimastel katsetel toimus ikka tõsine andmine. Tore, et Ott näitab, et Imprezaga saab väga kiiresti sõita, lihtsalt sõiduvõtted peavad olema erinevad.
Tuttavaid autosid ainult ei näinud, ainult airfrance sadamas.
(Ei kujuta, kuidas te nende valjude sumpsidega maanteed sõidate, sai kah yhe classic sti-ga käidud ja mingil hetkel hakkab väsitama)
Tuttavaid autosid ainult ei näinud, ainult airfrance sadamas.
(Ei kujuta, kuidas te nende valjude sumpsidega maanteed sõidate, sai kah yhe classic sti-ga käidud ja mingil hetkel hakkab väsitama)
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Saaremaa ralli 2013
mandrilt oli neid "otsetoruga" masinad ikka suhteliselt palju kohale veerenud, ise liikusin profiilipildil oleva classikuga ringi, omaklassi vendadele sai käppa ka visatud ja vastupidi, missest, et autot ja kasutajat vist kokku veel ei pane, kuid siiski respect
Ja rajad, kohati vingemad, kui peaks
Ja rajad, kohati vingemad, kui peaks
Tervitades Jürgen
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Saaremaa ralli 2013
Käisin ise esimest korda Saaremaa rallit vaatamas. Võimas üritus oli! Tänakule thumps up!JP kirjutas:Sai ka yle tyki aja vaatamas käidud, viimastel katsetel toimus ikka tõsine andmine. Tore, et Ott näitab, et Imprezaga saab väga kiiresti sõita, lihtsalt sõiduvõtted peavad olema erinevad.
Tuttavaid autosid ainult ei näinud, ainult airfrance sadamas.
(Ei kujuta, kuidas te nende valjude sumpsidega maanteed sõidate, sai kah yhe classic sti-ga käidud ja mingil hetkel hakkab väsitama)
Peale JP jäi tegeligult väga palju Subariste silma, aga enamiks neist olid ka võõrad. Pea terve reisi kulgesime koos sinise hawk STI-ga, praamil olime erinevatel korrustel (mina alla polnud nõus sõitma ).
Mind see maanteesõiduga kaasnev valjem heli tase ei sega. Suure osa ajast seda kuulangi, kui vaheldust tahan, siis muusika nullib muud helid ära.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Saaremaa ralli 2013
Esimene korralik ralli nelikveolisega läbitud.
Juba poodiumil hakkas sidur jukerdama, ei lahutanud hästi.
Esimesel katsel peale esimest kilomeetrit kadus jõud kuidagi ära. Vaatasime et mis värk on, mootor iseenesest töötab, aga jõudu pole nagu üldse. Arvasime et äkki on midagi sellega seoses, et me ei kasutanud enam võidusõidu kütet, vaid tavalist 98-t.
Siis katse finišis ei saanud enam üldse kohapealt minema, kuna sidur absoluutselt ei lahutanud. Otsustasime katkestada, auto korda teha ja järgmine päev jätkata. Jõu puudumise tingis see, et Bypass klapil tuli voolik küljest lahti.
Teisel päeval võtsime rahulikult aga teise Undva lõpus ei püsinud enam viies käik sees. Viimased 3 katset töristasime läbi nelja esimese käiguga.
Õnneks jõudsime elusate ja tervetena lõppu ja au neile, kes viimase piiri peal saaremaal sõidavad.
Juba poodiumil hakkas sidur jukerdama, ei lahutanud hästi.
Esimesel katsel peale esimest kilomeetrit kadus jõud kuidagi ära. Vaatasime et mis värk on, mootor iseenesest töötab, aga jõudu pole nagu üldse. Arvasime et äkki on midagi sellega seoses, et me ei kasutanud enam võidusõidu kütet, vaid tavalist 98-t.
Siis katse finišis ei saanud enam üldse kohapealt minema, kuna sidur absoluutselt ei lahutanud. Otsustasime katkestada, auto korda teha ja järgmine päev jätkata. Jõu puudumise tingis see, et Bypass klapil tuli voolik küljest lahti.
Teisel päeval võtsime rahulikult aga teise Undva lõpus ei püsinud enam viies käik sees. Viimased 3 katset töristasime läbi nelja esimese käiguga.
Õnneks jõudsime elusate ja tervetena lõppu ja au neile, kes viimase piiri peal saaremaal sõidavad.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B