statoili pesula ja evo/subaru
statoili pesula ja evo/subaru
Statoili pesulates ei tohi käia kui su autol on spoiler!
On keegi käinud evo-ga(või subaruga), juhub midagi või ei? st saab tiivast ilusati mööda see aparaat?!
On keegi käinud evo-ga(või subaruga), juhub midagi või ei? st saab tiivast ilusati mööda see aparaat?!
suure tiiva ja scoobiga
käisin, ei juhtunud midagi, lihtsalt akna vahelt pritsib v.o suure surve puhul paar tilka vett sisse, muidu täitsa ok
Viimati muutis martten86, N, 05 Juul 2007 14:20:49 +0300, muudetud 1 kord kokku.
käisin siis harjapoistega Tartus aardla-võru statoilis peale rallit kui auto olli kesmisest mustem ja suure tiivaga:
enne - väike tiib, ei mingeid probleeme, ilusti puhas igalt poolt, kuhugi külge ei lähe
pärast - suur tiib, ei lähe kuskilt külge aparaat, näeb ilusti, harjad küll ronivad tagumise klaasi ja suure tiiva vahele, kuid tiiva enda vahele otseloomulikult ei saa ning sealt suuremat jama mis niisama veega maha ei tule kätte ei saa. aga üldiselt võib rahul olla - kuigi ilmselt tuleb nüüd hakata tegema survepesu iga kahe-kolme statoili masinate käigu vahele et tiivavahed ka puhtaks saaks. seda statoili survepesu varianti ei ole proovinud sest minu teada on see Tartus ainult ühes kohas ja seal on alati metsik järjekord.
enne - väike tiib, ei mingeid probleeme, ilusti puhas igalt poolt, kuhugi külge ei lähe
pärast - suur tiib, ei lähe kuskilt külge aparaat, näeb ilusti, harjad küll ronivad tagumise klaasi ja suure tiiva vahele, kuid tiiva enda vahele otseloomulikult ei saa ning sealt suuremat jama mis niisama veega maha ei tule kätte ei saa. aga üldiselt võib rahul olla - kuigi ilmselt tuleb nüüd hakata tegema survepesu iga kahe-kolme statoili masinate käigu vahele et tiivavahed ka puhtaks saaks. seda statoili survepesu varianti ei ole proovinud sest minu teada on see Tartus ainult ühes kohas ja seal on alati metsik järjekord.
GT mudeli kõrge tagatiivaga polnud probleemi.
Tänu Subaru inseneridele sai nii auto kui juht ning ka kaasreisija puhtaks
Haripesu võrdub IMO samaga kui oma autot traatharjaga pesta.
Mina ei lähe igatahes never haripessu, kunagine auto käis mõned aastad haripesus
ja värvkate ikka totaalselt persses omadega.
Tänu Subaru inseneridele sai nii auto kui juht ning ka kaasreisija puhtaks
Haripesu võrdub IMO samaga kui oma autot traatharjaga pesta.
Mina ei lähe igatahes never haripessu, kunagine auto käis mõned aastad haripesus
ja värvkate ikka totaalselt persses omadega.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: L, 21 Apr 2007 18:17:11 +0300
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Ise sai käidud mõned päevad tagasi sellises kohas nagu Jazz pesutänav ( endine Spectra Punasel tänaval Tallinnas ).
Seal nüüd mingid uued Sensofil ribad, mis väidetavalt on paremad kui tavaharjad.http://jazzpesulad.ee/index.php?newsID=60
Enda autol see väike tiib (WRX/2007) ja sellega ei juhtunud midagi, ning autogi sai suht puhtaks kuigi vahepeal ikka sai hing kinni hoitud, et kas kraabib või kriibib Käsipesu ikka kõige parem.
Seal nüüd mingid uued Sensofil ribad, mis väidetavalt on paremad kui tavaharjad.http://jazzpesulad.ee/index.php?newsID=60
Enda autol see väike tiib (WRX/2007) ja sellega ei juhtunud midagi, ning autogi sai suht puhtaks kuigi vahepeal ikka sai hing kinni hoitud, et kas kraabib või kriibib Käsipesu ikka kõige parem.
veel kysimus
Survepesu on ok. Lapiga tuleb õlleriiul yle käia ainult.
Harjaga pesulasse ei julge kyll minna:)
Ja ega enam ka survepesusse...kas keegi teab kas lisatuled kukuvad küljest kui minna, v kas Statoili andurid matsu välja jagavad? Tegelt päris probleem, käsipesulates on alati järjekorrad ja kui kiirelt vaja on siis...lähen räpase autoga :S
t.
Harjaga pesulasse ei julge kyll minna:)
Ja ega enam ka survepesusse...kas keegi teab kas lisatuled kukuvad küljest kui minna, v kas Statoili andurid matsu välja jagavad? Tegelt päris probleem, käsipesulates on alati järjekorrad ja kui kiirelt vaja on siis...lähen räpase autoga :S
t.
If it isn't broken, don't fix it!
ma mõtlesin ka alguses et harjad teevad liiga. aga nüüd kui pea aasta on auto linnavahel parkinud, siis küljed on nii ära pekstud, et kui tahaks prillikivi tagasi, siis tuleks värvimine ette võtta. ja kui niiehknii paari aasta pärast laseb täisringi peale, siis see harjavärk ei loe enam midagi. kuradi ahvid kes ei saa niimoodi parkida või ust avada et teist autot ei puutu.
Sama siin! Olen 100% nõus. Endalgi auto juba hullult ustega ära pekstud.sulapekk kirjutas:ma mõtlesin ka alguses et harjad teevad liiga. aga nüüd kui pea aasta on auto linnavahel parkinud, siis küljed on nii ära pekstud, et kui tahaks prillikivi tagasi, siis tuleks värvimine ette võtta. ja kui niiehknii paari aasta pärast laseb täisringi peale, siis see harjavärk ei loe enam midagi. kuradi ahvid kes ei saa niimoodi parkida või ust avada et teist autot ei puutu.