Võimsad autod maksu alla
Võimsad autod maksu alla
Tre,
Tekitame fleimi natuke. Mis arvata tänasest sotside ideest üle 139kW autod maksustada? Kas see mõjutakse näiteks võimsamate Subarute omamist meie endi poolt?
Equ
Tekitame fleimi natuke. Mis arvata tänasest sotside ideest üle 139kW autod maksustada? Kas see mõjutakse näiteks võimsamate Subarute omamist meie endi poolt?
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Tre,
Nagu nüüd kommentaare kuuldud, siis ega sellest eelnõust asja saa. Nii automüüjad kui poliitikud ise pole asjaga sellisel kujul päri. Vähemalt võibolla üks loll üllitus sureb eos.
Equ
Nagu nüüd kommentaare kuuldud, siis ega sellest eelnõust asja saa. Nii automüüjad kui poliitikud ise pole asjaga sellisel kujul päri. Vähemalt võibolla üks loll üllitus sureb eos.
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
idikad ei viitsind mune sügada, laulsid et kaikki on kunnossa majandusega ja kui nüüd miski hakkab tegelt kah kanni vajuma hakkasid sügelema... nõustun eelkõnelejaga - õnneks on see idiootsus läbi kukkunud (suurema kw omanikud niigi plekivad rohkem - rohkem kindlustust, autod tarbivad reeglina rohkem kütust, ehk meilt laekub rohkem aktsiisi..)
see kuidagi meenutab seda kesikute ammust ideed, et kõrgema palgaga inimestele suuremad maksud kaela väänata - no raisk, kõrgema palga puhul sa niigi maksad rohkem makse... ok protsent on sama, aga absoluutarvudes on ju rohkem
see kuidagi meenutab seda kesikute ammust ideed, et kõrgema palgaga inimestele suuremad maksud kaela väänata - no raisk, kõrgema palga puhul sa niigi maksad rohkem makse... ok protsent on sama, aga absoluutarvudes on ju rohkem
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
No kesikute astmeline tulumaks on maailmas tegelikult ju väga levinud praktika erinevalt sotside kW maksu ideest.
Luksautosid maksustatakse pigem töömahu pealt, mille tulemusena tekivad tänavatele pisikeste, aga võimsate mootoritega autod (nt Itaalias). kW maksust lugedes tekkis mul esimese asjana kohe küsimus, et kas see hakkaks ka veokatele ja bussidele kehtima
Luksautosid maksustatakse pigem töömahu pealt, mille tulemusena tekivad tänavatele pisikeste, aga võimsate mootoritega autod (nt Itaalias). kW maksust lugedes tekkis mul esimese asjana kohe küsimus, et kas see hakkaks ka veokatele ja bussidele kehtima
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ta võib ju levinud olla, aga õiglane ta poletnx kirjutas:No kesikute astmeline tulumaks on maailmas tegelikult ju väga levinud praktika erinevalt sotside kW maksu ideest.
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Ma kahtlen samuti kas see läbi läheb. Siiani see ju ainult H.Rummi "uitmõte". Tõsiselt pole asja veel keegi ettevõtnud.
See oleks jama küll, kui kõik üle 139KW läheks maksualla.
Mis luksus see 139 kw võimsust nüüd üleüldise automaailma taustal oleks? Ma saaks aru, et 300-400 kw on mingi näitaja või siis vähemalt 200.
Võtku kõigepealt liialt suured ja rasked sõiduautod - džiibid ette.
See oleks jama küll, kui kõik üle 139KW läheks maksualla.
Mis luksus see 139 kw võimsust nüüd üleüldise automaailma taustal oleks? Ma saaks aru, et 300-400 kw on mingi näitaja või siis vähemalt 200.
Võtku kõigepealt liialt suured ja rasked sõiduautod - džiibid ette.