Outback`i maksimaalne lubatud haagise mass
Outback`i maksimaalne lubatud haagise mass
kas 3t piduritega haagis on liig mis liig?
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
3T!?
Ma saan aru küll et paak on pisut väike aga sellepärast ei pea kohe tankerit sappa siduma...
:)
Mul on olnud ca. 2t pidurdav maja ja ca tonnine piduriteta "koorem" sabas. Viimane oli hullem. Pidurdamisel läks libisema ja ma ei saanudki päris hästi aru kas libises auto, käru või mõlemad. Majaga polnud küll mingeid probleeme (kui tagurdamine ära unustada). Ja ma hästi ei kujuta sellest kahetonnisest majast suuremat asja ette... Üritad mõnda aurikut emexisse transportida?
Ma saan aru küll et paak on pisut väike aga sellepärast ei pea kohe tankerit sappa siduma...
:)
Mul on olnud ca. 2t pidurdav maja ja ca tonnine piduriteta "koorem" sabas. Viimane oli hullem. Pidurdamisel läks libisema ja ma ei saanudki päris hästi aru kas libises auto, käru või mõlemad. Majaga polnud küll mingeid probleeme (kui tagurdamine ära unustada). Ja ma hästi ei kujuta sellest kahetonnisest majast suuremat asja ette... Üritad mõnda aurikut emexisse transportida?
Maanteel veab 99% tõenäosusega üsnagi hästi ära. Viimasel ajal on ainult politsei üsnagi aktiivselt haagiste kontrolli ette võtnud. Ise kohanud Grand Vitara 2.0 bensukat (94 kW) mis tuli 3 tonni vedamisega rahuldavalt toime.
Küll võib aga probleeme tekkida tõusul kohalt minekutega, kus Outback jääb liiga kergeks, et jõuaks kohalt tõmmata. Ja sidurile+käigukastile see ka vaevalt, et hästi mõjub.
See tehnilises passis olev number on lihtsalt mingi valemiga auto tühimassi ja täismassi järgi saadud tulemus. Tegeliku jõudlusega ei pruugi mingit sidet olla. Näiteks Peugeot Partneril 1.9D oli suurim lubatud haagise mass 1,2 tonni vist, aga juba 250 kg (tühi haagis) vedamisel hakkas mootor keema minema ning kiirendusest kadus viimanegi ära.
Küll võib aga probleeme tekkida tõusul kohalt minekutega, kus Outback jääb liiga kergeks, et jõuaks kohalt tõmmata. Ja sidurile+käigukastile see ka vaevalt, et hästi mõjub.
See tehnilises passis olev number on lihtsalt mingi valemiga auto tühimassi ja täismassi järgi saadud tulemus. Tegeliku jõudlusega ei pruugi mingit sidet olla. Näiteks Peugeot Partneril 1.9D oli suurim lubatud haagise mass 1,2 tonni vist, aga juba 250 kg (tühi haagis) vedamisel hakkas mootor keema minema ning kiirendusest kadus viimanegi ära.
jajahh... seda ma arvasin, et vete valdkonda asi kisub.
Võimsusega pole siin mingit küsimust - 3 litrasel on seda piisavalt. Ilmselt peab tagavedrustus ka sellele valule vastu aga eelkõige pead arvestama selle variandiga, et kui JUPO rajalt maha võtab siis 99% tõenäosusega pannakse paat tee äärde seisma (autorong ei vasta tehn. nõuetele). Ja kui E kat. puudu on siis tuleb lubadeta sõidu eest täislaks ära.
offtopicut
me vedasime kunagi sõbra Volvo240-ga teist samasugust üheteljelisel kärul. Väljas oli ilus suveöö, liiklust polnud, sõber läks rooli ja ma lasin kõrval silma kinni. Ärkasin kummivilina peale. Käru oli taga vänderdama hakanud ja tüüp arvas, et kiirendades tõmbab otseks tagasi. Tulemuseks oli täiesti puhas 360 piruett. Seiseme koos käruga keset teed, tegime sõnatult ühe suitsu, vahetasime kohad ning sõitsime edasi. :-)
Võimsusega pole siin mingit küsimust - 3 litrasel on seda piisavalt. Ilmselt peab tagavedrustus ka sellele valule vastu aga eelkõige pead arvestama selle variandiga, et kui JUPO rajalt maha võtab siis 99% tõenäosusega pannakse paat tee äärde seisma (autorong ei vasta tehn. nõuetele). Ja kui E kat. puudu on siis tuleb lubadeta sõidu eest täislaks ära.
offtopicut
me vedasime kunagi sõbra Volvo240-ga teist samasugust üheteljelisel kärul. Väljas oli ilus suveöö, liiklust polnud, sõber läks rooli ja ma lasin kõrval silma kinni. Ärkasin kummivilina peale. Käru oli taga vänderdama hakanud ja tüüp arvas, et kiirendades tõmbab otseks tagasi. Tulemuseks oli täiesti puhas 360 piruett. Seiseme koos käruga keset teed, tegime sõnatult ühe suitsu, vahetasime kohad ning sõitsime edasi. :-)
Re: Outback`i maksimaalne lubatud haagise mass
Võtsin riski ja vedasin probleemideta 3t piduritega haagist. Haagis peab olema lihtsalt tasakaalus. Parim kandevkerega treilerivedaja maailmas on Outback. See auto ikka üllatab-positiivselt.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4