... ei ole veel aastatki möödas kui Eesti "subaristide" kõrvu jõudis uudis sellest, et lisaks Mariine Auto`le hakkab sama kaubamärki vahendama Autospirit. Muidugi tundus algselt veidi harjumatuna asjaolu, mis autode müügiga antud firma algselt leiba teeninud oli - Chevrolet ehk siis endine Daewoo! Sellegipoolest oli uudis positiivne, kuna konkurents ka sellisel väikesel turul nagu Eesti on teretulnud!
Samas ei oska kohe mitte kommenteerida seda uudist, mis käib nüüd Subaru ja Peugeot`i "leibade ühte kappi paneku kohta" - täpsemalt öelduna on kahes Eesti linnas (Pärnu ja Jõhvi) Peugeot kaubamärgi edasimüüjaks ja teeninduse pakkujaks Mariine Auto?!
Kas see ongi uus strateegia "masside" vallutamiseks?!
Võibolla olen liiga pessimist kuid massidesse minek tähendab üldjuhul kogu teenuse, olgu selleks siis müük või hooldus, kvaliteedi langust!
Huvitav, kaua tuleb seda sõnumit oodata, et Veerenni tänaval saab ka Peugeot`i osta või hooldada?!
P.S Iga kingsepp võiks jääda ikka oma liiskude juurde, ka juhul kui "mood" vahetub või majandus langeb!
Subaru = Peugeot ...?!
Subaru = Peugeot ...?!
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
seda nimetatakse kuluefektiivsuseks. aga kevadeks 2009 on järel 30% vähem automüügifirmasid kui täna. nimetage seda kuidas iganes soovite.
massidesse minek ei pruugi tähendada alati kvaliteedi langust. Toyota on hea näide. Ja tegelikult rikkaks saadaksegi masside pealt teenides. see on mastaabiefekt.
massidesse minek ei pruugi tähendada alati kvaliteedi langust. Toyota on hea näide. Ja tegelikult rikkaks saadaksegi masside pealt teenides. see on mastaabiefekt.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4