Kuidas teil esimese külmaga uksed käivad
Kuidas teil esimese külmaga uksed käivad
Täna täheldasin outbackil, et -2 kraadi juures esiuksed sulguvad probleemselt, kellelgi veel sarnaseid tähelepanekuid? auto sai külmashoki vist.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Mul Käib küll nagu kellavärk pole ükski talv probleeme olnud aga eks see oleneb sellest ka kus autot hoiad ja kui palju niiskust auto saab. Kui auto seisab õues ja pesulas käid siis jääbki niiskus sisse ega pesula kuivatus uksetihenditeni ei jõua. Peale pesu tuleks uksetihendid ja akna servad korralikult ära kuivatada ja pole ka probleemi. Sama lugu ka ukselukkudega aga sealt juba veidi raskem niiskust kätte saada. Eelmise autoga oli mul see probleemiks. Aga kui ukseluku mehhanismist niiskust välja ei õnnestu saada tuleks ukepolster eemaldada ja fööniga korralikult ära kuivatada ja seejärel määret aga kindlasti mitte õli vaid midagi paksemat (Tavotti) .
Ei ole mingit erilist kogemust külmaga seoses - nagu ikka märjad uksetihendid kipuvad jäätuma, vähe kasutatud uksed käivad raskelt, kui aeg-ajalt ei õlita.
Aga sõltumata ilmast on üks omapärane nähtus sellel autol, et eriti juhi pool on akna ülemine nurk tihendisse peaaegu augu teinud ja kipub sinna aeg-ajalt kinni jääma, siis ei taha uks lahti tulla.
Aga sõltumata ilmast on üks omapärane nähtus sellel autol, et eriti juhi pool on akna ülemine nurk tihendisse peaaegu augu teinud ja kipub sinna aeg-ajalt kinni jääma, siis ei taha uks lahti tulla.
Ära sa jumala pärast suvalist tavotti sinna määri, leidub ikka naljamehi selliste soovitustega....kõiksepealt pinnad benaga puhtaks ja kuivaks, sobib muide ka pidurite spry, kergelt relvaõliga kokku ja siis veelkord lapiga üle ning alles siis relvamäärdega, võib ka nn kuivmäärdega, lahusti lendub ja jääb tefloni ja grafiidi kiht mis ei korja mustust ning see hülgab ka vett. Point selles et see tavott külmaga kange nagu kivi ja ta seob ise ka vett, seega ka külmub!
Ise oled naljamees tavottilaadseid määrdeid tänapäeval mitmeid sorte Ka niiskuse ja külmumiskindlaidArbuuzik kirjutas:Ära sa jumala pärast suvalist tavotti sinna määri, leidub ikka naljamehi selliste soovitustega....kõiksepealt pinnad benaga puhtaks ja kuivaks, sobib muide ka pidurite spry, kergelt relvaõliga kokku ja siis veelkord lapiga üle ning alles siis relvamäärdega, võib ka nn kuivmäärdega, lahusti lendub ja jääb tefloni ja grafiidi kiht mis ei korja mustust ning see hülgab ka vett. Point selles et see tavott külmaga kange nagu kivi ja ta seob ise ka vett, seega ka külmub!
No ma ei tea kes meist siis naljamees on?! Tavott siiski vene toodang ja kindel kaubamärk mis seob vett. Ära aja segi määrdeid ja tavotti, see et nad suht sarnased on ei tähenda et neid võib suvaliselt asendada ja ühte patta panda. Relvaõli ja määret soovitan seepärast et need ikka väga karmile testile vastu pidanud mida ei saa öelda just poest saadava laiatarbekeemia kohta.alts7 kirjutas:Ise oled naljamees tavottilaadseid määrdeid tänapäeval mitmeid sorte Ka niiskuse ja külmumiskindlaidArbuuzik kirjutas:Ära sa jumala pärast suvalist tavotti sinna määri, leidub ikka naljamehi selliste soovitustega....kõiksepealt pinnad benaga puhtaks ja kuivaks, sobib muide ka pidurite spry, kergelt relvaõliga kokku ja siis veelkord lapiga üle ning alles siis relvamäärdega, võib ka nn kuivmäärdega, lahusti lendub ja jääb tefloni ja grafiidi kiht mis ei korja mustust ning see hülgab ka vett. Point selles et see tavott külmaga kange nagu kivi ja ta seob ise ka vett, seega ka külmub!
Ära siis osta mingit odavat laiatarbekeemiat, vaid osta korraliku tootja korralikke tooteid, mis spetsiaalselt selleks mõeldud, mis nende peale kirjutatud on
Relvaõli pole samuti mingi igavene "imemääre" nagu kõik muudki. See nagu üpris loomulik, et lukke peaks külma ilmaga regulaarselt määrima, eriti enne survepesu jne.
Relvaõli pole samuti mingi igavene "imemääre" nagu kõik muudki. See nagu üpris loomulik, et lukke peaks külma ilmaga regulaarselt määrima, eriti enne survepesu jne.
Tavalise silikoonsprayga enne talve üle käia, sellest peaks piisama. Pole küll mingit erilist firmanime valinud, ~100eek purk autotarvetega tegelevast poest on asja ära ajanud - senimaani pole ustega ikaldust olnud ja pole ka kuulnud, et teistel samamoodi tõrjet tegevatel kodanikel talvel probleeme oleks olnud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Minuarust pole ka Subaru just tüüpnäide uste külmumise kohapelt talvel. Mazda 626-ga on selliseid probleeme esinenud, üksvahe oli neil mingid viletsad ukseklaasitihendid, kust läbi niiskus ukse sisse pääses.
VW grupi autodel on ka see vist praegugi veel probleemiks. Endal üle Vento VR6-ga läbielatud. Nagu üle -10 kraadi oli, nii mõni ukseluku-lingi mehhanism ka jääs oli, vahet pold kas oli määriotud või määrimata.
VW grupi autodel on ka see vist praegugi veel probleemiks. Endal üle Vento VR6-ga läbielatud. Nagu üle -10 kraadi oli, nii mõni ukseluku-lingi mehhanism ka jääs oli, vahet pold kas oli määriotud või määrimata.