Õiged sõiduvõtted neliveoga
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
Teemasse tagasi.
Sai nyyd veidi harjutatud kurvides manuaal reziimis, madalamate käikudega. Peaks mainima, et juba on parem. Tunduvalt parem Auto on kontrollitavam (v.a. ehk need kurvid kus lume all kiilas jää redutamas). Tundub et oleme varsti autoga ühel lainel.
ESP`i ehk oleks mõnedes (ettearvamatu)situatsioonides abiks, aga kahjuks varustuses see puudub...
Sai nyyd veidi harjutatud kurvides manuaal reziimis, madalamate käikudega. Peaks mainima, et juba on parem. Tunduvalt parem Auto on kontrollitavam (v.a. ehk need kurvid kus lume all kiilas jää redutamas). Tundub et oleme varsti autoga ühel lainel.
ESP`i ehk oleks mõnedes (ettearvamatu)situatsioonides abiks, aga kahjuks varustuses see puudub...
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Tuleb välja, et ei oska sõita :)
midagi ligilähedast on võimalik näha järgnevas videos (0:49 ja 1:48)JP kirjutas:Oskajad vennad teevad selle 180 kraadi autopikkuse piires (mina sinna ei kuulu ja ei saa lähedalegi, kuid olen näinud/kogenud)
Raadi kohta niipalju, et tõepoolest on nüüdsest seal asulalõpu märk, mida eelmine aasta ei olnud, seega siis seal 90 km/h piirang
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Tuleb välja, et ei oska sõita :)
vertsuga on seda ca 2x lihtsam teha kui tänava autoga, neil kaob ju tagasild ära, nii kui kässarit näpid.88valve kirjutas:midagi ligilähedast on võimalik näha järgnevas videos (0:49 ja 1:48)JP kirjutas:Oskajad vennad teevad selle 180 kraadi autopikkuse piires (mina sinna ei kuulu ja ei saa lähedalegi, kuid olen näinud/kogenud)
Tere tulemast kõige ohtlikumasse Stage 2-te. (arvad et oskad sõita)prayer kirjutas: Teemasse tagasi.
Sai nyyd veidi harjutatud kurvides manuaal reziimis, madalamate käikudega. Peaks mainima, et juba on parem. Tunduvalt parem Auto on kontrollitavam (v.a. ehk need kurvid kus lume all kiilas jää redutamas). Tundub et oleme varsti autoga ühel lainel.
Sai ka ise lõunas teid nühitud, kahjuks oli see esimene sulailm ja õiget kaiffi ei saanud, natuke enesekindlust tuli küll juurde, kuid kahe jalaga seljas elamisest on asi veel väga kaugel. Lisaks sai ka selgeks, et järgmised talvekad tulevad kindlalt 205 asemel 195 või isegi 185.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
Järgnevalt videolt parem õpetus, kuidas teha 180 kraadi pööret koos käsipiduriga
Kas siis neil on nii, et terve taga sild on järelt ära ning esisillaga saab jätkata vedu?vertsuga on seda ca 2x lihtsam teha kui tänava autoga, neil kaob ju tagasild ära, nii kui kässarit näpid.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
Umbes nii jah, selles suhtes on WRC masin rohkem suguluses ATM kastiga, et elektriga tüüritav differ vahel. Näiteks on mõni seltsimees modinud ATM kastil selle FWD kaitsme omal käigukangi alla ning umbes sarnaselt teeb kannaka ära. NASIOC foorumis oli vist isegi õpetus olemas.88valve kirjutas:Kas siis neil on nii, et terve taga sild on järelt ära ning esisillaga saab jätkata vedu?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
2004 aasta Outbacki automaatkastiga "sport" reziimis kannatab ka täitsa libedat ja lund sõita.
Natukene tahab harjutamist, et mis ja kuidas kast täpselt käitub aga muidu täitsa nitsevoo. Pole vimasel ajal enam seda plussmiinussüsteemi kasutanudki:)
Natukene tahab harjutamist, et mis ja kuidas kast täpselt käitub aga muidu täitsa nitsevoo. Pole vimasel ajal enam seda plussmiinussüsteemi kasutanudki:)
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
Talv on tore:D
2001 H6 OB-ga on täitsa fun praeguste ilmadega,peale automaadiga harjutamist hakkab juba vaikselt tulema aga nüüd on täpselt see eelpool mainitud stage 2 ,et arvad et oskad sõita . Kuna tegu on made in USA variandiga siis on millegipärast all 4EAT ja ilma VDC-ta aga käitub samas teistmoodi kui 2.5 automaat.Võta nüüd siis kinni mis on mis...
2001 H6 OB-ga on täitsa fun praeguste ilmadega,peale automaadiga harjutamist hakkab juba vaikselt tulema aga nüüd on täpselt see eelpool mainitud stage 2 ,et arvad et oskad sõita . Kuna tegu on made in USA variandiga siis on millegipärast all 4EAT ja ilma VDC-ta aga käitub samas teistmoodi kui 2.5 automaat.Võta nüüd siis kinni mis on mis...
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
to Reix
ma olen nii arusaanud et Sport reziimis ei vaheta kast nii kiiresti käike üles kui seda lihtsalt D asendis.
Samas kui kurvist väljud ja gaasi veidi lahti lased kipub ta minumeelest pöörete langemisega käigu üles vahetama ja tagumine sild kaob ikka ära, tulemuseks kontrollimatu auto käitumine. Käsitsi vahetamisega tundub on parem, kuna mõlemad sillad veavad seni kuni valitud käik vägisi sees on ja pole ohtu et kurvist väljudes auto suund ettearvamatuks muutub.
ma olen nii arusaanud et Sport reziimis ei vaheta kast nii kiiresti käike üles kui seda lihtsalt D asendis.
Samas kui kurvist väljud ja gaasi veidi lahti lased kipub ta minumeelest pöörete langemisega käigu üles vahetama ja tagumine sild kaob ikka ära, tulemuseks kontrollimatu auto käitumine. Käsitsi vahetamisega tundub on parem, kuna mõlemad sillad veavad seni kuni valitud käik vägisi sees on ja pole ohtu et kurvist väljudes auto suund ettearvamatuks muutub.
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Tuleb välja, et ei oska sõita :)
JP kirjutas:vertsuga on seda ca 2x lihtsam teha kui tänava autoga, neil kaob ju tagasild ära, nii kui kässarit näpid.88valve kirjutas:midagi ligilähedast on võimalik näha järgnevas videos (0:49 ja 1:48)JP kirjutas:Oskajad vennad teevad selle 180 kraadi autopikkuse piires (mina sinna ei kuulu ja ei saa lähedalegi, kuid olen näinud/kogenud)
ükskõik millise manual imprezaga on võimalik see 180 ära teha väikse vaevaga. vajuta lihtsalt sidur alla ja tõmba kangi, kiirust võiks ka naca olla .
tehtud seda ka 2.0 85kw imprezaga.
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
kes täna jõe tänaval oma sinise turboka kägarasse keeras?
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Õiged sõiduvõtted neliveoga
Pisike õpetus jää peal sõitmisvõtete kohta http://www.autoblog.com/2010/03/19/ther ... th-subaru/
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)