Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
Tööloom ja ei lähegi katki ja midaveel - see on tavaline veebikommentaaride tonaalsus. Mis siis tegelikult toimub?
Meil on toimunud:
2003 Forester manuaal ja 350 000 läbisõitu.
Tagaamordid ja mingid vähemad, aga olulised jubinad käigukastis - mõlemat kuskil 300 000 peal. Hooldatud on regulaarselt ja praegu läheb nagu uus.
Meil on toimunud:
2003 Forester manuaal ja 350 000 läbisõitu.
Tagaamordid ja mingid vähemad, aga olulised jubinad käigukastis - mõlemat kuskil 300 000 peal. Hooldatud on regulaarselt ja praegu läheb nagu uus.
---8<---
---8<---
---8<---
Re: Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
2003 WRX ja 225 000 läbisõitu. Loogiline et on tehtud kõike mis hooldused ette näevad ning tiheminigi (õlid, filtrid, rihmad jne) ja et läinud ka kuluosi (amordid, rattalaagrid, kettad/klotsid, sidur, sillajubinaid jm). Arvan et võib öelda, et kui korralikult hooldada edasi, siis käib sama maa veel otsa ilma suuremate probleemideta.
MY09 STi
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K, 07 Juul 2010 15:34:09 +0300
Re: Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
Forester 2003 2,0 92 kw automaat 140 000 läbisõitu.
Vahetatud taga amordid(tundub et see nende valus koht) ja loomulikult tava hooldused.
Vahetatud taga amordid(tundub et see nende valus koht) ja loomulikult tava hooldused.
Re: Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
tuttaval vanem 98a forester manualiga , 420k läbisõit ( sõidab koguaeg tallinna ja tartu vahet ) ja sõidab tundub sama palju veel. midagi olulist lagunenud pole ja korralikult hooldatud masin.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
Mina tahtsin kord osta garantiiga kasutatud legacyt (MY04), ls 100000 täpselt. Mariine arvepidamisest selgus, et tal olid selleks ajaks vahetatud sidur, kõik piduriklotsid ja -kettad, enamus esisilda, sh stabikapuksid 2 korda, täpset loetelu neist juppidest enam ei mäletagi. Sõites tundus nagu uus, v.a. külmalt kolisev mootor. Õnneks osteti ära enne, kui midagi otsustada jõudsin.
Kolisev mootor ongi põhiline, mis mulle Subarute juures negatiivset emotisooni pakub. Pole veel ühtegi >100k läbinud vaikset (külmalt) isendit näinud. Võibolla ma olen lihtsalt liiga pedant selles osas ja peaks panustama rohkem sõitmisele ja vähem võimalike katkiminekute ennetamisele.
Kolisev mootor ongi põhiline, mis mulle Subarute juures negatiivset emotisooni pakub. Pole veel ühtegi >100k läbinud vaikset (külmalt) isendit näinud. Võibolla ma olen lihtsalt liiga pedant selles osas ja peaks panustama rohkem sõitmisele ja vähem võimalike katkiminekute ennetamisele.
Re: Müüt vastupidavusest ehk läbisõit ja elu ise
OB '01, 2.5L, ostes 170K, praegu kuskil 300 kandis. Eelnev omanik oli ilmselt vägagi sihtotstarbeliselt kasutanud, minu käes on rohkem maanteed kui metsa saanud. Kuni tänase kevadeni ei vahetanud peale kulumaterjalide midagi, vedrud hakkasid väsimuse märke ilmutama. Kevadel jäi täpselt lumesulamise ajaks kaheks kuuks seisma. Hoolimata eelnevast pesust oli põhjaalune nii hull (s.t. roostes), et vihastasin, tõstsin auto pukkidele ning tegin põhjaaluse puhtaks. Ja kuna juba lammutamiseks läks siis vahetasin kõikvõimalikud puksilised, vedrud, amordid jne. ka ära.
Muideks - mootor käib nagu kell, mitte mingit tiksumist ega kolksu pole (erinevalt imprezast).
Muideks - mootor käib nagu kell, mitte mingit tiksumist ega kolksu pole (erinevalt imprezast).