Gaasiseadmed

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#16 Postitus Postitas vaska » T, 10 Jaan 2006 21:04:10 +0300

See on kõrge litraaziga masinate rida, neil ei teki suurt jõu "märgatavat" kaotust. Pisikesel japsil annab see räigemalt tunda kui 5.7l bensukal vms. Lihtsalt kommentaariks, mitte kauba hindamiseks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#17 Postitus Postitas Gaznet » N, 12 Jaan 2006 11:51:15 +0300

vaska kirjutas:See on kõrge litraaziga masinate rida, neil ei teki suurt jõu "märgatavat" kaotust. Pisikesel japsil annab see räigemalt tunda kui 5.7l bensukal vms. Lihtsalt kommentaariks, mitte kauba hindamiseks.
Ma ei mõista, esiteks siin rääkisime kõigepealt gaasikulust. No see ei oma u tähtsust see litraaz, kuna 3 - 5% võimuse kadu on 100kw mootori puhul 3 - 5 kW ja võimsama puhul rohkem. Panime mazda 6 1,8L gaasiseadme peale ja polnud seal midagi tunda, et võimsus oleks vähenenud.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#18 Postitus Postitas vaska » N, 12 Jaan 2006 12:40:05 +0300

Miks litraaz, võimsus, ärksus ja kütusetarbimine ei ole olulised?
Mida suurem mootor, seda mõttekam ja vähemtuntav roolitihendile on see gaasiseadme paigaldamine, väändemomenti on niigi piisavalt ja kiirendamine ei kannata, samas mingile ökomootoriga riisikotile ei pruugi see hea lahendus olla. Oleks pikkade maantesõitudega rohkem pistmist, siis tasuks see end kiiremini ära.
1.8 GL Hollandist toodud gaasiseadmega küll erilist lusti ei pakkunud, võrdluseks olnud 1.8 bensukas oli tunduvalt muhedam. Võimalik, et siis on erinevused gaasiseadmete generatsioonides ja Sinu pakkumises on mingi übertehnoloogia, millest ma kuulnud/näinud pole.
Paistab, et gaasiseadmete müük on popiks äriks osutunud ...
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=44412
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#19 Postitus Postitas Gaznet » N, 12 Jaan 2006 12:47:12 +0300

Selle eelmise minu postitusega polnud eesmärk meie pakutavaid seadmeid promoda. Tehnilises mõttes on Teil täiesti õigus, kuid kasutajana on see võimususe kadu siiski vähe märgatav. Kui siis kiirenduste ajal.

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#20 Postitus Postitas Gaznet » N, 12 Jaan 2006 12:49:14 +0300

Eelkõige oli postitus mõeldud võimsuse kaole mõeldes. Ülejäänud asjad on vägagi olulised, eelkõige kütusetarbimine, see on ju üks oluline punkt mille järgi klient langetab kas siis positiivse või negatiivse otsuse autogaasiseadme soetamiseks.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#21 Postitus Postitas vaska » N, 12 Jaan 2006 13:07:31 +0300

Gaznet kirjutas:Ülejäänud asjad on vägagi olulised, eelkõige kütusetarbimine, see on ju üks oluline punkt mille järgi klient langetab kas siis positiivse või negatiivse otsuse autogaasiseadme soetamiseks.
OT aga subaru pole mõeldudki eriti kütust säästma ;)
Teemasse aga küsiks, et äkki saaks lahti selgitada kasutusel oleva gaasiseadmete generatsioonide vahe selgeks teha ning ehk ka natukese eeltööna ja huviäratamisena välja tuua erinevate Subarute peale pakutavad seadmed.
Nt. Legacy 1 gen /89-94/, 2 gen /94-96/ jne Sama ka Imprezade kohta.
Päris vanadele masinatele, nagu ma aru saan, pole võimalik uusimaid seadmeid panna?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#22 Postitus Postitas Gaznet » N, 12 Jaan 2006 13:29:44 +0300

http://www.gaznet.ee/index.php?idc=104 Pikemalt põlvkondade kohta leiate meie kodulehe lingilt.

Lühidalt aga:
I põlvkonna seadmed: Lihtsaim viis gaasitoite süsteemi paigaldamiseks vanematele autodele. Ei vaja keerulist elektroonikat. Põhielementideks on aurusti, gaasisegisti, kaitseklapp ja mehaanilin dosaator. I põlvkonna gaasiseadmeid soovitame kasutada vaid karburaatortoitega või mehaanilise sissepritsega autodel.

II põlvkonna seadmed: on loodud autodele, mis on varustatud lamda anduri ja katalüütilise neutralisaatoriga. Erinevalt I põlvkonna gaasiseadmest kasutatakse siin elektroonilist dosaatorit. II põlvkonna gaasiseadmed on end väga hästi õigustanud monopritse süsteemiga autodel.

IV põlvkonna seadmed: see on gaasi hargpritse süstee, mis on hetkel täiuslikeim sisepõlemismootoritele mõeldud gaasitoite seade. Gaasi etteanne põlemiskambrisse toimub elektrooniliselt juhitavate pihustite abil. Igale silindrile on omaette pihusti. Gaasi pihustid paigaldatakse võimalikult põlemiskambri lähedale. Igat gaasipihustit juhitakse sama silindri bensiinipihustile mõeldud signaaliga. Selline süsteem tagab mootori tööd iseloomustavate parameetrite muutumatuse töötamisel nii bensniinil, kui gaasil.

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#23 Postitus Postitas Gaznet » N, 12 Jaan 2006 13:41:48 +0300

Nt. Legacy 1 gen /89-94/, 2 gen /94-96/ jne Sama ka Imprezade kohta.
Päris vanadele masinatele, nagu ma aru saan, pole võimalik uusimaid seadmeid panna?
Legacy ja Imprezad 89 - 94 - II põlvkonna seadmed kuid võimalik ka I põlvkonna seadmed.

Legacyd ja Imprezad 94 - 96 - II põlvkonna seadmed, kuid võimalik juba ka IV põlvkonna seadmed

Väikesed hinnasihid:
I põlvkond - 5300 - 7500 EEK.
II põlvkond - 6700 - 10000 EEK.
IV põlvkond 4 sil. - 13800 - 20200EEK.
IV põlvkond 5 - 6 sil. - 18700 - 21500EEK.
IV põlvkond 8 sil. - 20400 - 22700EEK.

Hinnad sisaldavad käibemaksu 18%. Kõikide põlvkondade seadmetel on garantii 2 aastat, läbisõidu piiranguta.

Lisaks Subaru Club liikmetele 5% allahindlust.

Hindadele lisandub paigaldustasu:
I põlvkond 3540EEK.
II põlvkond 3540EEK.
IV põlvkond 4 sil. 4130EEK.
IV põlvkond 5 - 8 sil. 4366EEK.
Hinnad sisaldavad käibemaksu.

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#24 Postitus Postitas Gaznet » E, 16 Jaan 2006 11:43:29 +0300

Bensiin täna 13.40 ja gaas 8.30.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#25 Postitus Postitas vaska » E, 16 Jaan 2006 17:15:10 +0300

Gaznet kirjutas:Bensiin täna 13.40 ja gaas 8.30.
98 küll nii odav ei ole...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
vallo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 159
Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
Asukoht: Tallinn/Kiili vald

#26 Postitus Postitas vallo » E, 16 Jaan 2006 18:22:12 +0300

ma oma majapidamise surravurradesse küll alla 98 ei vala. Kunagi korra proovisin 95t, aga see tegi masinma eriliselt tuimaks, sestpeale pole isegi sellist mõtet tulnud.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#27 Postitus Postitas vaska » E, 16 Jaan 2006 19:37:22 +0300

98 ei tahma nii hullult, kas gaasiga on küünalde eluolu ka teisem?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#28 Postitus Postitas Gaznet » E, 16 Jaan 2006 19:42:41 +0300

Küünlad peavad väga heas korras olema ennem gaasiseadme paigaldamist ja vahetada tulev neid iga 50000 tagant!

Kasutaja avatar
vallo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 159
Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
Asukoht: Tallinn/Kiili vald

#29 Postitus Postitas vallo » E, 16 Jaan 2006 23:06:34 +0300

Kuidas on gaasisadme paigaldusega universaalkerega autole? Paak salongi?
Mul kunagisest ajast suht nadid mälestused, oli küll zigulii ja vene gaasiseade - igatahes grupivennad ütlesid, et nemad minu auto kõrval suitsu ei tee :P
Samas tol ajal 91-92 aasta siis, tasus see ennast 2 kuuga :) . Kaasavaraks sai ärandamisvastase seadme - lülitasid kütuse lüliti neutraali :D
Praegu läheks vist tasuvusaeg liiga pikaks - 4 põlve seade ja suhteliselt väike läbisõit lühikeste otstega. :(

Gaznet
Postitusi: 18
Liitunud: N, 05 Jaan 2006 14:35:19 +0300
Kontakt:

#30 Postitus Postitas Gaznet » E, 16 Jaan 2006 23:27:11 +0300

vallo kirjutas:Kuidas on gaasisadme paigaldusega universaalkerega autole? Paak salongi?
Mul kunagisest ajast suht nadid mälestused, oli küll zigulii ja vene gaasiseade - igatahes grupivennad ütlesid, et nemad minu auto kõrval suitsu ei tee :P
Samas tol ajal 91-92 aasta siis, tasus see ennast 2 kuuga :) . Kaasavaraks sai ärandamisvastase seadme - lülitasid kütuse lüliti neutraali :D
Praegu läheks vist tasuvusaeg liiga pikaks - 4 põlve seade ja suhteliselt väike läbisõit lühikeste otstega. :(
Paagi küljes on multiklapp läbi mille liigub gaas mootorisse ja ka täiteavast multiklappi ja sealt paaki. Multiklapil on lisaks veel õhukindel konteiner millest lähevad välja kaks ventilatsiooni toru juhuks kui ja just Teie turvatunde parandamiseks peaks lekkima kuskilt gaasi. Paak ise ei leki kohe kindlasti, seda ei lastaks muidu müükigi, ettevõtted kelle paake me paigaldame vastavad ISO kvaliteedinõuetele ja enamgi. Lisaks, kui klient soovib paigaldame autosse veel gaasilekke anduri, et kui on leke kuskil kutsute meid kohale ja virutate meile paagiga vastu pead halva töö eest.

Vasta