Gaasiseadmed
Ma ei mõista, esiteks siin rääkisime kõigepealt gaasikulust. No see ei oma u tähtsust see litraaz, kuna 3 - 5% võimuse kadu on 100kw mootori puhul 3 - 5 kW ja võimsama puhul rohkem. Panime mazda 6 1,8L gaasiseadme peale ja polnud seal midagi tunda, et võimsus oleks vähenenud.vaska kirjutas:See on kõrge litraaziga masinate rida, neil ei teki suurt jõu "märgatavat" kaotust. Pisikesel japsil annab see räigemalt tunda kui 5.7l bensukal vms. Lihtsalt kommentaariks, mitte kauba hindamiseks.
Miks litraaz, võimsus, ärksus ja kütusetarbimine ei ole olulised?
Mida suurem mootor, seda mõttekam ja vähemtuntav roolitihendile on see gaasiseadme paigaldamine, väändemomenti on niigi piisavalt ja kiirendamine ei kannata, samas mingile ökomootoriga riisikotile ei pruugi see hea lahendus olla. Oleks pikkade maantesõitudega rohkem pistmist, siis tasuks see end kiiremini ära.
1.8 GL Hollandist toodud gaasiseadmega küll erilist lusti ei pakkunud, võrdluseks olnud 1.8 bensukas oli tunduvalt muhedam. Võimalik, et siis on erinevused gaasiseadmete generatsioonides ja Sinu pakkumises on mingi übertehnoloogia, millest ma kuulnud/näinud pole.
Paistab, et gaasiseadmete müük on popiks äriks osutunud ...
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=44412
Mida suurem mootor, seda mõttekam ja vähemtuntav roolitihendile on see gaasiseadme paigaldamine, väändemomenti on niigi piisavalt ja kiirendamine ei kannata, samas mingile ökomootoriga riisikotile ei pruugi see hea lahendus olla. Oleks pikkade maantesõitudega rohkem pistmist, siis tasuks see end kiiremini ära.
1.8 GL Hollandist toodud gaasiseadmega küll erilist lusti ei pakkunud, võrdluseks olnud 1.8 bensukas oli tunduvalt muhedam. Võimalik, et siis on erinevused gaasiseadmete generatsioonides ja Sinu pakkumises on mingi übertehnoloogia, millest ma kuulnud/näinud pole.
Paistab, et gaasiseadmete müük on popiks äriks osutunud ...
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=44412
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
OT aga subaru pole mõeldudki eriti kütust säästmaGaznet kirjutas:Ülejäänud asjad on vägagi olulised, eelkõige kütusetarbimine, see on ju üks oluline punkt mille järgi klient langetab kas siis positiivse või negatiivse otsuse autogaasiseadme soetamiseks.
Teemasse aga küsiks, et äkki saaks lahti selgitada kasutusel oleva gaasiseadmete generatsioonide vahe selgeks teha ning ehk ka natukese eeltööna ja huviäratamisena välja tuua erinevate Subarute peale pakutavad seadmed.
Nt. Legacy 1 gen /89-94/, 2 gen /94-96/ jne Sama ka Imprezade kohta.
Päris vanadele masinatele, nagu ma aru saan, pole võimalik uusimaid seadmeid panna?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
http://www.gaznet.ee/index.php?idc=104 Pikemalt põlvkondade kohta leiate meie kodulehe lingilt.
Lühidalt aga:
I põlvkonna seadmed: Lihtsaim viis gaasitoite süsteemi paigaldamiseks vanematele autodele. Ei vaja keerulist elektroonikat. Põhielementideks on aurusti, gaasisegisti, kaitseklapp ja mehaanilin dosaator. I põlvkonna gaasiseadmeid soovitame kasutada vaid karburaatortoitega või mehaanilise sissepritsega autodel.
II põlvkonna seadmed: on loodud autodele, mis on varustatud lamda anduri ja katalüütilise neutralisaatoriga. Erinevalt I põlvkonna gaasiseadmest kasutatakse siin elektroonilist dosaatorit. II põlvkonna gaasiseadmed on end väga hästi õigustanud monopritse süsteemiga autodel.
IV põlvkonna seadmed: see on gaasi hargpritse süstee, mis on hetkel täiuslikeim sisepõlemismootoritele mõeldud gaasitoite seade. Gaasi etteanne põlemiskambrisse toimub elektrooniliselt juhitavate pihustite abil. Igale silindrile on omaette pihusti. Gaasi pihustid paigaldatakse võimalikult põlemiskambri lähedale. Igat gaasipihustit juhitakse sama silindri bensiinipihustile mõeldud signaaliga. Selline süsteem tagab mootori tööd iseloomustavate parameetrite muutumatuse töötamisel nii bensniinil, kui gaasil.
Lühidalt aga:
I põlvkonna seadmed: Lihtsaim viis gaasitoite süsteemi paigaldamiseks vanematele autodele. Ei vaja keerulist elektroonikat. Põhielementideks on aurusti, gaasisegisti, kaitseklapp ja mehaanilin dosaator. I põlvkonna gaasiseadmeid soovitame kasutada vaid karburaatortoitega või mehaanilise sissepritsega autodel.
II põlvkonna seadmed: on loodud autodele, mis on varustatud lamda anduri ja katalüütilise neutralisaatoriga. Erinevalt I põlvkonna gaasiseadmest kasutatakse siin elektroonilist dosaatorit. II põlvkonna gaasiseadmed on end väga hästi õigustanud monopritse süsteemiga autodel.
IV põlvkonna seadmed: see on gaasi hargpritse süstee, mis on hetkel täiuslikeim sisepõlemismootoritele mõeldud gaasitoite seade. Gaasi etteanne põlemiskambrisse toimub elektrooniliselt juhitavate pihustite abil. Igale silindrile on omaette pihusti. Gaasi pihustid paigaldatakse võimalikult põlemiskambri lähedale. Igat gaasipihustit juhitakse sama silindri bensiinipihustile mõeldud signaaliga. Selline süsteem tagab mootori tööd iseloomustavate parameetrite muutumatuse töötamisel nii bensniinil, kui gaasil.
Legacy ja Imprezad 89 - 94 - II põlvkonna seadmed kuid võimalik ka I põlvkonna seadmed.Nt. Legacy 1 gen /89-94/, 2 gen /94-96/ jne Sama ka Imprezade kohta.
Päris vanadele masinatele, nagu ma aru saan, pole võimalik uusimaid seadmeid panna?
Legacyd ja Imprezad 94 - 96 - II põlvkonna seadmed, kuid võimalik juba ka IV põlvkonna seadmed
Väikesed hinnasihid:
I põlvkond - 5300 - 7500 EEK.
II põlvkond - 6700 - 10000 EEK.
IV põlvkond 4 sil. - 13800 - 20200EEK.
IV põlvkond 5 - 6 sil. - 18700 - 21500EEK.
IV põlvkond 8 sil. - 20400 - 22700EEK.
Hinnad sisaldavad käibemaksu 18%. Kõikide põlvkondade seadmetel on garantii 2 aastat, läbisõidu piiranguta.
Lisaks Subaru Club liikmetele 5% allahindlust.
Hindadele lisandub paigaldustasu:
I põlvkond 3540EEK.
II põlvkond 3540EEK.
IV põlvkond 4 sil. 4130EEK.
IV põlvkond 5 - 8 sil. 4366EEK.
Hinnad sisaldavad käibemaksu.
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
Kuidas on gaasisadme paigaldusega universaalkerega autole? Paak salongi?
Mul kunagisest ajast suht nadid mälestused, oli küll zigulii ja vene gaasiseade - igatahes grupivennad ütlesid, et nemad minu auto kõrval suitsu ei tee
Samas tol ajal 91-92 aasta siis, tasus see ennast 2 kuuga . Kaasavaraks sai ärandamisvastase seadme - lülitasid kütuse lüliti neutraali
Praegu läheks vist tasuvusaeg liiga pikaks - 4 põlve seade ja suhteliselt väike läbisõit lühikeste otstega.
Mul kunagisest ajast suht nadid mälestused, oli küll zigulii ja vene gaasiseade - igatahes grupivennad ütlesid, et nemad minu auto kõrval suitsu ei tee
Samas tol ajal 91-92 aasta siis, tasus see ennast 2 kuuga . Kaasavaraks sai ärandamisvastase seadme - lülitasid kütuse lüliti neutraali
Praegu läheks vist tasuvusaeg liiga pikaks - 4 põlve seade ja suhteliselt väike läbisõit lühikeste otstega.
Paagi küljes on multiklapp läbi mille liigub gaas mootorisse ja ka täiteavast multiklappi ja sealt paaki. Multiklapil on lisaks veel õhukindel konteiner millest lähevad välja kaks ventilatsiooni toru juhuks kui ja just Teie turvatunde parandamiseks peaks lekkima kuskilt gaasi. Paak ise ei leki kohe kindlasti, seda ei lastaks muidu müükigi, ettevõtted kelle paake me paigaldame vastavad ISO kvaliteedinõuetele ja enamgi. Lisaks, kui klient soovib paigaldame autosse veel gaasilekke anduri, et kui on leke kuskil kutsute meid kohale ja virutate meile paagiga vastu pead halva töö eest.vallo kirjutas:Kuidas on gaasisadme paigaldusega universaalkerega autole? Paak salongi?
Mul kunagisest ajast suht nadid mälestused, oli küll zigulii ja vene gaasiseade - igatahes grupivennad ütlesid, et nemad minu auto kõrval suitsu ei tee
Samas tol ajal 91-92 aasta siis, tasus see ennast 2 kuuga . Kaasavaraks sai ärandamisvastase seadme - lülitasid kütuse lüliti neutraali
Praegu läheks vist tasuvusaeg liiga pikaks - 4 põlve seade ja suhteliselt väike läbisõit lühikeste otstega.