Subarult väikemaastur XV

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#16 Postitus Postitas Blacku » E, 27 Veebr 2012 20:01:52 +0300

Toyotadest siin vast arutama ei hakka :D

Olen XV ostus suhtleiselt kindel aga küsimärgi all on veel käigukast. Kas CVT või manual. Manualkasti kahjuks proovisõiduks pole ei Mariines ega Autospiritis kuigi kaldun rohkem selle poole. CVT oli iseenesest päris OK - mugav, ökom, roolilt käikude vahetamine on kah lahe lisavidin.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#17 Postitus Postitas JP » K, 29 Veebr 2012 14:16:47 +0300

huvitav, paljud ajakirjanikud on ohkinud, et liiga jäik on. Kuidas Teile tundus?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
BAD43
Postitusi: 18
Liitunud: P, 30 Sept 2007 19:39:55 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subarult väikemaastur XV

#18 Postitus Postitas BAD43 » K, 29 Veebr 2012 17:10:50 +0300

JP kirjutas:huvitav, paljud ajakirjanikud on ohkinud, et liiga jäik on. Kuidas Teile tundus?
oli pääris jäik tõesti, nii tundus mulle kui ka sõbrale kes testis, see oli tema esimene kommentaar kõrval istudes tglt.

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#19 Postitus Postitas wiirus77 » K, 29 Veebr 2012 17:22:35 +0300

Subaru poolt oleks patt oodata head mugavust:)

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#20 Postitus Postitas Blacku » K, 29 Veebr 2012 19:51:48 +0300

Üpris jäik ja rabe on tõesti. Oma osa on selles kindlasti 17" velgedel. Aga head juhitavust, kurvides mitte kaldumist ning pehmet vedrustust kõike koos on natuke palju tahetud vist :D Mööda pekkis Filtri teed ja Tehnika tänavat oli täiesti OK sõita.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subarult väikemaastur XV

#21 Postitus Postitas Duster » K, 29 Veebr 2012 21:22:08 +0300

Jäik ja kõrge on koos väga meeldivad omadused, outback kipubki liiga palju painduma, vähemalt ei ole kõik ühe liistuga löödud. Oleks rahakott puuga seljas jookseks juba esinduse poole...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

subarumees23
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 225
Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
Asukoht: tallinn

Re: Subarult väikemaastur XV

#22 Postitus Postitas subarumees23 » N, 01 Mär 2012 08:48:23 +0300

Homme hommikul lähen proovima, eks siis saan ka ise kõik ära tunda :D ootan suure huviga :D

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#23 Postitus Postitas guugar » N, 01 Mär 2012 10:11:24 +0300

Kas keegi teab või on uurinud: kas ja millal võiks kasutusele tulla 1.6 DIT mootor?

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#24 Postitus Postitas Blacku » T, 06 Mär 2012 17:29:00 +0300

Käisin veel korra proovisõidul CVT'ga ning otsustasin ikkagi selle kasuks. Nüüd tuleb ainult 4-5 kuud oodata... :D

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subarult väikemaastur XV

#25 Postitus Postitas Duster » T, 06 Mär 2012 23:15:56 +0300

Mina ka proovisn ära selle XV, oli täpselt selline nagu ma ootasin.
Jäik ta minumeelest ei ole, vana gt on jäik, see on pigem tavaimprezaga samas astmes, kellele tundub ta jäik, kellele mitte.
Miinusteks olid liigne elektroonika sekkumine ja tagasilda oleksid nad võinud panna samasuguse wisco lsd nagu on teistel "kõrgetel."
Ülejäänud meeldis kuni viimse poldini :mrgreen:
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#26 Postitus Postitas Blacku » K, 07 Mär 2012 10:44:49 +0300

See oli väikeseks üllatuseks, et tekstiilsisule pole võimalik tagumist käetuge saada :?

Kasutaja avatar
Andy
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 122
Liitunud: P, 17 Veebr 2008 00:44:30 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subarult väikemaastur XV

#27 Postitus Postitas Andy » N, 22 Mär 2012 20:05:01 +0300

Proovitud ja seda erinevate emotsioonidega ....

Detailides annaks viriseda küll ja küll, kuid kõige suuremaks vastumeelsuseks hetkel on väline disain ja seda eriti tagantpoolt. Naine nägi autot ja esimeseks temapoolseks kommentaariks oli, et "auto näeb välja nagu konn, kellele on kõrs sinnasamusesse aetud ja seejärel täis puhutud!" * Tegelikult oli praeguse Legacy/Outback`i välimusega harjumine algselt sama raske, kuid hetkel võib juba rahule jääda. Asi on maitses ja maitse on muutuv! :) Veljed on liiga edevad, ent millegi lahjemaga ei oskaks sõidukit hästi ette kujutadagi ...?! Lisavarustusena pakutakse küll ka veidi suuremat tagaspoilerit, aga kas see väliselt ka midagi paremuse poole muudab ...?! ... või porilappide lisamine?! Enne ei oska midagi arvata, kui esimene liikur linnapildis kõnealuste lisadega nähtud, kuid see vist saab olema alles suve teises pooles, kuna tarneajaks pakutakse kulgurile hetkel ca 5 kuud. See-eest interjöör, oma "hiirekinode" ja materjali kasutusega, jättis pigem positiivse mulje!
Kes eelistab praktilisust silmailule ei pea pettuma. Selle raha eest on autol läbitavust enam kui küll! :) Jah, elektrilisi abimehi on vast liigagi palju ja veidi raskemates oludes (proovitud nii lumes, kruusal, maanteel/asfaltil, metsas kui ka põllul) ei saa ABS`i kõrinast üle ega ümber. * Samas, ju on nad mõeldud ikka abistama kodanikke, kelle igapäevane sõiduoskus ei ole perfektsusteni lihvitud või, kes ei huvitu süüvima auto hingeelu detailidesse. Mingites oludes täheldasin, et VDC (veojõukontrolli) välja lülitamine oli pigem kahjuks ehk nagu oleks sõiduk tahtnud ennast rohkem maa (loe lume ja kruusa) sisse kaevata kui edasi lükata/tõugata/kraapida .... Eks ta üks harjumise ja aretamise asi ole, nagu kõik uued mudelid algselt!
Harjumatu on see elektrooniline säästuvidin (ei oskagi täpset nime anda), mis siis mootori (ja mulle tundus, et ka kliima, kui salongis oli etteantud temperatuur saavutatud ...) foori taga seistes välja lülib ning piduripedaalilt jalga eemaldades (Lineartronic`ul) uuesti sisse lülib/käivitab. Kohe hakkas silmeette tekkima mälupilte tulevastest situatsioonidest, kus auto on juba üksjagu aastaid vana, õues valitseb -20 ja allapoole temperatuur, aku on nõrgavõitu või korralikult ei lae jne .... Nimetatud vidin ei funka, kui auto on kaldu või rattad välja keeratud. * Õnneks on jäetud siiski võimalus ka kõnealuse lisa OFF`imiseks (välja lülitamiseks).
Mulle mõistmatuks jääb asjaolu, miks on otsustatud Eestis pakkuda 2,0 bensiinimootoriga varustatud mudelile kahte varustuspaketti (CF ja BC) ja 2,0 diiselmootoriga varustatud mudelile üks enam (lisaks FH) ehk kolme varustuspaketti ...?! * Täpsemalt öelduna, tulevased bensiinimootoriga varustatud kulguriomanikud võivad unistada nn lukspaketist ehk tehases paigaldatud nahksisust, "elektritoolist" juhile, katuseluugist, Smart Key võtmeta sisenemisest koos nupust käivitusega. :( Tõesti, eriline kokkuhoid (loe koonerdamine) on tektiilsisul tagumise keskmise käetoe/topsihoidja puudumine - nahka pole veel näinud-katsunud ...?!
Tähelepanekuid teisigi, kuid need pigem veelgi marginaalsemad.
PS! Mingisugune arvuti näitas ka esimese diiselmootoriga XV jõudmist Paldiski sadamasse .... :roll:

... ja veel! Kuna esindustes juba antud mudeli müük täie hooga käimas ning autot võimalik ka reaalselt näha-katsuda, siis võiks alateema siin "Vaba teema" rubriigis nn lukku panna ja liigutada/lisada teema rubriigi "Mudelid" alla. Küll tulevad sinna ka antud mudeli kohta käivad postitused/alateemad ....
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04

r3osub
Postitusi: 9
Liitunud: K, 27 Okt 2010 10:53:54 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#28 Postitus Postitas r3osub » R, 23 Mär 2012 00:33:24 +0300

kuidas see start-stop täpsemalt töötab?
Kas rakenduma hakkab, kui mootor on juba soe või kohe? Ja kas süsteemi välja lülitamine toimib kuni järgmise käivituseni või saab selle ka püsivalt välja lülitada?

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Subarult väikemaastur XV

#29 Postitus Postitas Blacku » R, 23 Mär 2012 15:43:33 +0300

Välja hakkab lülitama siis kui mootor soe. Täheldasin ka seda, et kui seisma jäädes juhtud rooli keerama/liigutama, siis auto seisma ei jäänud (roolivõim ju siis ei töötaks).

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subarult väikemaastur XV

#30 Postitus Postitas aaro » R, 23 Mär 2012 16:23:22 +0300

Start-stop süsteemi toimimiseks on päris palju tingimusi mis peavad olema täidetud, et süsteem üldse rakenduks. Kellel on huvi võib Tartu Mariinest tulla uurima.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Vasta