Küsida võib kõike
Re: Küsida võib kõike
Kas on Tartus või Lõuna-Eestis mõnda osavat summutimeistrit kes teeks mulle roostevabast custom asja? Tegelt väljalase on mul olemas aga tuuniks üle, vahetaks toru välja jämedama vastu ja teeks v-band ühenduste peale.
Re: Küsida võib kõike
88valve kirjutas:Oli vaja siis müüa !!!Donhoolio kirjutas:Esimest korda nägin Eesti nrga subarut Norras. Keegi siit? Krdi kahju, et ise enam ei sõida
Mis sa arvad, et ma heameelega müüsin. Juba ragistan ajusid kuidas saaks uue osta
Re: Küsida võib kõike
No aga ragista kiiremini !!!Donhoolio kirjutas:88valve kirjutas:Oli vaja siis müüa !!!Donhoolio kirjutas:Esimest korda nägin Eesti nrga subarut Norras. Keegi siit? Krdi kahju, et ise enam ei sõida
Mis sa arvad, et ma heameelega müüsin. Juba ragistan ajusid kuidas saaks uue osta
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Küsida võib kõike
Ma lasin enda oma teha sellise tüübi juures: https://www.facebook.com/kahurspeedshop?fref=tsswrt kirjutas:Kas on Tartus või Lõuna-Eestis mõnda osavat summutimeistrit kes teeks mulle roostevabast custom asja? Tegelt väljalase on mul olemas aga tuuniks üle, vahetaks toru välja jämedama vastu ja teeks v-band ühenduste peale.
Tal oli mingi aeg rämedalt tööd ees, et ei tea, kas saad jutule.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Küsida võib kõike
swrt kirjutas:Kas on Tartus või Lõuna-Eestis mõnda osavat summutimeistrit kes teeks mulle roostevabast custom asja? Tegelt väljalase on mul olemas aga tuuniks üle, vahetaks toru välja jämedama vastu ja teeks v-band ühenduste peale.
http://ag-performance.ee/?page_id=9
Re: Küsida võib kõike
Loodan ennem lund aga elame näeme88valve kirjutas:No aga ragista kiiremini !!!
Re: Küsida võib kõike
Teevad küll väga head tööd, aga põhimõtteliselt pead ise koguaeg kohal viibima, et mingikski mõistlikuks ajaks valmis saaksDonhoolio kirjutas:swrt kirjutas:Kas on Tartus või Lõuna-Eestis mõnda osavat summutimeistrit kes teeks mulle roostevabast custom asja? Tegelt väljalase on mul olemas aga tuuniks üle, vahetaks toru välja jämedama vastu ja teeks v-band ühenduste peale.
http://ag-performance.ee/?page_id=9
MY09 STi
Re: Küsida võib kõike
Keegi viitsib lühidalt kirjeldada Eestis arvel oleva auto müümist Soome!? (ootaks just mingit isiklikku kogemust...mis paberid täita tuleb ja mis järjekorras jne).
Tänud!
Tänud!
Re: Küsida võib kõike
Minu kogemus:HMartin kirjutas:Keegi viitsib lühidalt kirjeldada Eestis arvel oleva auto müümist Soome!? (ootaks just mingit isiklikku kogemust...mis paberid täita tuleb ja mis järjekorras jne).
Tänud!
onu tuli, tal oli Soome ostu-müügilepingu paber kaasas (mida nende ARK aksepteerib), meil oli olemas see Eesti oma, täitsime mõlemad ära, vahetasime raha ja kontakte ning ta sõitis autoga minema. Läks koos Eesti numbrite ja dokumentidega ning ajas oma asja ise korda kodumaal. Siin sai auto registrist maha võetud, kui tal seda enam vaja ei olnud.
Meie onu oli aus ja tünga meile teha ei proovinud, aga tegemist oli ka vastava inimesega, keda võis usaldada.
Re: Küsida võib kõike
Võibolla loll küsimus, aga kas aeglustit võib lülitada ka hoo pealt? Manualis oli kirjas lihtsalt et sidur peab olema lahutatud. Äkki on ette nähtud mingi kiiruseni või peab lihtsalt jälgima et mootoripöörded punasesse ei jookseks. Tänud vastamast.
Legacy `05
Re: Küsida võib kõike
Võib kasutada nagu tavalist käiguvahetust, lolli peaga saab ära lõhkuda ükskõik mille, ehk siis arvestada tuleb ikkagi ülekande muutusega. Ise sõitsin kunagi vabalthingavaga jäärada stiilis aeglustiga 123 ja siis aeglusti maha ja kolmas lõpuni Mitte miskit ei juhtunud ja seda sama räägib ka manual. Kusagil oli mingi jutt kunagi, et ei soovitata kasutada kiirustel üle 80km/h, ei mäleta enam kus, kuid kolmas aeglustiga sinna nagunii enam ei küündinudki.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Küsida võib kõike
Foresteri kasutajaraamat (ja ka Outbacki oma) väidab, et kuni 80km/h võib aeglustit sisse-välja võtta. Ma küll ei soovitaks sellelt kiiruselt seda sisse lülitada, sest nii võib siduriketta pinnad neetidest lahti saada. Kui kettale uued katted pandud on ...
Ideepoolest aeglustiga liikuma hakates võib suva hetkel selle maha võtta, probleeme nii ei tohiks tekkida.
Ideepoolest aeglustiga liikuma hakates võib suva hetkel selle maha võtta, probleeme nii ei tohiks tekkida.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Küsida võib kõike
Mul oli nii, et raha->ARK->ostu-müügi leping->mingi spets formular ARKi teenindajalt, et läheb riigist välja->arvelt maha->numbrid ARK teenindajale->auto treila peale->Soome.HMartin kirjutas:Keegi viitsib lühidalt kirjeldada Eestis arvel oleva auto müümist Soome!? (ootaks just mingit isiklikku kogemust...mis paberid täita tuleb ja mis järjekorras jne).
Tänud!
MY09 STi
Re: Küsida võib kõike
umbes neli aastat tagasi müüsin sommidele, kes käisidki siit autosid viimas, vabas vormis eesti keelse ostu-müügi lepinguga auto ja sellega läksid soome, ning seal võeti arvele ja siis soomest saadeti info meile arki, umbes kuu ajaga kogu protsess.sulapekk kirjutas:Mul oli nii, et raha->ARK->ostu-müügi leping->mingi spets formular ARKi teenindajalt, et läheb riigist välja->arvelt maha->numbrid ARK teenindajale->auto treila peale->Soome.HMartin kirjutas:Keegi viitsib lühidalt kirjeldada Eestis arvel oleva auto müümist Soome!? (ootaks just mingit isiklikku kogemust...mis paberid täita tuleb ja mis järjekorras jne).
Tänud!
Re: Küsida võib kõike
Kust leida sellist tüüpi resonaatorit:
Ei pea olema roostevaba vms. Lihtsalt selline suhteliselt väikse läbimõõduga ja sujuva üleminekuga.
Koll on ees mingist plärinast.
Ei pea olema roostevaba vms. Lihtsalt selline suhteliselt väikse läbimõõduga ja sujuva üleminekuga.
Koll on ees mingist plärinast.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B