Oleneb aastakäigust. Üldjuhul jah. Uuema katalüsaatori vms vahele paned, ei pruugi silma jääda.djxpsubaru kirjutas:Terv.
Autol on peal originaalis 1,6 66kw mootor. Kui panen peale 2.0l mootori koos aju ja juhtmestikuga, kas ülevaatusel on, siis co liiga kõrge?
Häid pühi ka!
Küsida võib kõike
Re: Küsida võib kõike
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Küsida võib kõike
On kellegil kokkupuude OB 07 armatuuril oleva väikese laeka sees oleva pirni vahetusega?
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Küsida võib kõike
Tervist,
Tekkinud on küsimus Subaru Impreza WRX 07 isendi väljalaske kohta. Tekkinud on mure nimelt katalüsaatorist taha mineva kinnituse kohta ( kinnitus siis katalüsaatori juures vedrudega mida mõtlen ). Sai see lahti võetud ja puhastatud, sest kui autot seisma jäeti käis sealt selline sportlik müdin kergelt läbi. Nüüd leidsime sinna uue metallist traatidega tihendi ja panime süsteemi uuesti kinni. Nüüd autot käivitades on see müdin sealt veel suurem ( eriti külmast peast ). Oskab keegi öelda milline tihend sinna õigem oleks originaalis või käib sinna mingit möksi ka veel juurde ?
EDIT: Sai käidud Tallinnas Motonet kaupluses ja ostsin sealt niiöelda " Donut Gasket Ringi ", sisemise diameetriga 62mm + juurde sai ostetud CRC Exhaust Mounting Paste. Hetke seisuga leket ei ole ja hääl täitsa mahe
Tekkinud on küsimus Subaru Impreza WRX 07 isendi väljalaske kohta. Tekkinud on mure nimelt katalüsaatorist taha mineva kinnituse kohta ( kinnitus siis katalüsaatori juures vedrudega mida mõtlen ). Sai see lahti võetud ja puhastatud, sest kui autot seisma jäeti käis sealt selline sportlik müdin kergelt läbi. Nüüd leidsime sinna uue metallist traatidega tihendi ja panime süsteemi uuesti kinni. Nüüd autot käivitades on see müdin sealt veel suurem ( eriti külmast peast ). Oskab keegi öelda milline tihend sinna õigem oleks originaalis või käib sinna mingit möksi ka veel juurde ?
EDIT: Sai käidud Tallinnas Motonet kaupluses ja ostsin sealt niiöelda " Donut Gasket Ringi ", sisemise diameetriga 62mm + juurde sai ostetud CRC Exhaust Mounting Paste. Hetke seisuga leket ei ole ja hääl täitsa mahe
Re: Küsida võib kõike
OB07 kojamehed käivad väga kaugele. alla asendisse liikudes käivad vasta plastikut ning üleval asendis vastu klaasi ääri. teeb korraliku kolksu kui vastu plastikut käib. Ehk siis arvan, et kojameeste hoovastik läbi, kas hoovastiku vahetusega tuleb vahetada ka mootor?
OB 2007 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
OB 2017 2.5 ATM
Re: Küsida võib kõike
Hoovastiku vahetusega ei pea ilmtingimata vahetama mootorit, kui see veel on elujõuline. Iseasi, et kust sa saad ainult hoovastiku osta. Võta asi lahti, ehk seal on midagi ära lagunenud ja annab veel remontidasepura kirjutas:OB07 kojamehed käivad väga kaugele. alla asendisse liikudes käivad vasta plastikut ning üleval asendis vastu klaasi ääri. teeb korraliku kolksu kui vastu plastikut käib. Ehk siis arvan, et kojameeste hoovastik läbi, kas hoovastiku vahetusega tuleb vahetada ka mootor?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Küsida võib kõike
Üldjuhul neil pesad (liigendid) kõik kuluvad nii meeletult ära (täiesti laiaks) ja remonditavad pole. Kui mingi tõsine viitsimine, siis kuidagi aretusega ehk saab paremaks, aga kas asi seda väärt on.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Küsida võib kõike
Kas keegi oskab öelda MY09 STi kliima kuivatusfiltri koodi?
(see on see mis kliimaradika ühes ääres "torus" istub http://sspparts.com/watermark/1/items/2789/IMG_6702.JPG )
(see on see mis kliimaradika ühes ääres "torus" istub http://sspparts.com/watermark/1/items/2789/IMG_6702.JPG )
MY09 STi
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Küsida võib kõike
Terv.
Kuidas oleks võimalik kontrollida hüdrotõukurite korrasolekut?
Kuidas oleks võimalik kontrollida hüdrotõukurite korrasolekut?
Re: Küsida võib kõike
Ilma käima panemata vast väga ei saagi, niipalju, kui ma tean, siis ainult kuulates.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Küsida võib kõike
Re: Küsida võib kõike
Millal Subaru ükskord mootori valdkonnas mingi uuenduse teeb?
Re: Küsida võib kõike
Mida ta uuendama peaks? Malmploki peale üle minema?wiirus77 kirjutas:Millal Subaru ükskord mootori valdkonnas mingi uuenduse teeb?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Küsida võib kõike
Kui aus olla, siis ootaks ka ise uuele STI'le 2.0 DIT mootorit. Ej257 on juba pea 15a vana ju, vahepeal minimaalsed uuendused ainult. Põhiliselt dual avcs lisandumisega (10 tagasi)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Küsida võib kõike
Kogu mootori osa. Olgem ausad 2.0D on vana ja 2.5i mis hetkel Outbacki peal on mingi 15-20a vana.raig0 kirjutas:Mida ta uuendama peaks? Malmploki peale üle minema?wiirus77 kirjutas:Millal Subaru ükskord mootori valdkonnas mingi uuenduse teeb?
Tehniliste andmetes on 2.0D kiirendus 0-100km peaaegu 10 sek, tänapäeva VAG mootrid on kuskil 3,5 sekundit kiiremad, bensu omaga sama asi-jah linnas piisab aga maantee mootoriteks neid pidada ei saa. Need näitajad on mingi 10-15a vanuste masinate omad. Sama asi kehtib ka wrx masinatega, mootorid on neil ka mingi 15 aastat või enam vanemad. Samas see kehtib enamus japsi masinate kohta. Tehakse üks mootor valmis ja siis seda toodetakse 20+ aastat sest asi ju toimib eksju... Ma tänapäeval ei kujuta ette, et mingi 2.5i mootoriga masina kiirendus on 10+ sekundit (see nagu tänapäeva 1.4TSI mootori kiirendus mis oma suuruselt on nagu auto aku kuid samas kandevõime on suurem kui 2.5i subaru mootoril). See nagu tõsiselt ajast maha jäänud tehnika ja ma ei näe mõtet ennem subaru ostu peale mõelda kuna miks peaksin ostma uue masina vana mootoriga mis pole viimased aasta kümned muutunud paremaks.
Re: Küsida võib kõike
See su mainitud VAGi 1.4L on mingi headuse etalon nüüd?
Uutel WRXdel on 2L otsepritsega turbokas, vist 2015aastast väljas. Olla väga hea mootor jõudluse jms näitajate poolest. Ka tugev jõuvaru neil.
Uutel WRXdel on 2L otsepritsega turbokas, vist 2015aastast väljas. Olla väga hea mootor jõudluse jms näitajate poolest. Ka tugev jõuvaru neil.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI