Küsida võib kõike

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Küsida võib kõike

#1096 Postitus Postitas wiirus77 » N, 16 Mär 2017 12:10:24 +0300

Tubaru kirjutas:See su mainitud VAGi 1.4L on mingi headuse etalon nüüd? :mrgreen:
Kindlasti mitte :D Aga hea võrdlus kus võrr mootor pigistab rohkem välja kui 2.5i :)

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Küsida võib kõike

#1097 Postitus Postitas raig0 » N, 16 Mär 2017 19:44:00 +0300

Sa ikka saad ka aru, et sa võrdled vabalthingavat mootorit turbokaga?
Vagiina grupi mootorid on paberil tõesti väga vahvad ja jõulised ja ökonoomsed. Reaalsus on midagi muud. Diislitel tõmbab õlipumba võllil nuudid maha. 3,0 tdi väsivad kaaned 300 000 peal ära. Mitte et ma nüüd subaru diislit kiidaks.
1,4 TSI on tuntud oma meeletu õlikulu ja kettide venimise koha pealt.
Ma ei tea ühtegi subaru mootorit, mis võtaks 2 L õli 1000 km peale ja tehas ütleb, et see on täiesti normaalne, kui 3 hakkab võtma, siis vahetame kolvid ära.
1,4 VAG on linnas vahva, kuid maanteel >95 km/h võtab 10 sajale.

Viimastel EJ25 on AVCS - Active Valve Control System torukollektor kah veel. Kas siis pole piisavalt moodne? Ja vastupidiselt bemmi vanosele ma pole veel kuulnud, et subaru AVCS ei toimiks.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_S ... ines#FB25B
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

mehine2
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 231
Liitunud: P, 03 Aug 2014 14:03:27 +0300

Re: Küsida võib kõike

#1098 Postitus Postitas mehine2 » R, 17 Mär 2017 09:36:30 +0300

Täna hommikul nägin, kuidas vag tanklasse veeres, pani kütuse voolama ja valas ka liitri õli peale. Kokkusattumus ma ei arva.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Küsida võib kõike

#1099 Postitus Postitas merchant » R, 17 Mär 2017 11:02:10 +0300

Mul on ka see 1,4L VAG olnud. Kuni turbo pole kulunud, ei ole tal mingit hullu õlikulu, lihtsalt turbo eluiga on lühike :) (kuni 100t km). Jah, mootoriprobleeme oli palju, aga kütusekulu ei olnud nii räme, keskmine püsis 7-8 vahel ja ma ei ole just kerge jalaga :)
2,5L bensukas OB võtab igal juhul 1-2L rohkem. Kusjuures peale 80t km läbimist tuleb ka hakata järjest aktiivsemalt õli juurde valama, isegi rohkem kui 200t sõitnud VAG-ile :(

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsida võib kõike

#1100 Postitus Postitas Tubaru » R, 17 Mär 2017 11:13:12 +0300

Huvitav, sõbra tutikas vag 1.4t hakkas peale 3500km läbimist õlituld näitama. Kui küsima läks, milles kala, siis viidati omaniku käsiraamatule, kus normaalne õlikulu oli üles täheldatud ja küsiti, kas sa polegi peale valanud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Küsida võib kõike

#1101 Postitus Postitas merchant » R, 17 Mär 2017 12:14:12 +0300

Sain selle auto 50t läbisõiduga, uue mootori õlikulu ei tea. Mul läks ca 1L 15t peale juurde kuni turbo ära kulus.

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: Küsida võib kõike

#1102 Postitus Postitas Tarmo » R, 17 Mär 2017 13:18:25 +0300

Tubaru kirjutas:Huvitav, sõbra tutikas vag 1.4t hakkas peale 3500km läbimist õlituld näitama. Kui küsima läks, milles kala, siis viidati omaniku käsiraamatule, kus normaalne õlikulu oli üles täheldatud ja küsiti, kas sa polegi peale valanud.
Sõitsin enne praegust Subarut VAG toodanguga. Uuena ostetud Golf IV 1.9TDI + MTM chip. 120kW (stendis). Kütusekulu - 10 aasta keskmine tuli 5,75L/100km, paagi-km meetodil. Kiirendus 8 sek/100 (mõõdetud pädeva aparatuuriga). Õlikulu - hoolduste vahel ei pidanud peale valama, v.a. kui auto24ringil pähe anda, siis pärast läks veidi juurde. Kulumaterjal oli VNT klapp, asub halvas kohas sodi käes ja eluiga ca' 3 aastat. Sõitis minu käes 210000km, suuremate probleemideta. Aga tuunimist oli küllaga - chip-difrilukk-sidur-amordid jne. Kui kõik hoolduse-remondi-tuunimise-rehvid kulud arvesse võtta, siis 10 aasta jooksul läks sinna autosse 10000€. Aga mina ei ütleks ühtegi paha sõna selle auto kohta.

Nüüd Legacy TD. Õlikulu - hoolduste vahel üldjuhul peale ei ole vaja valada. Kohe on tulemas 75000 hooldus. Kütusekulu - hetkel 5,76 L/100km. Sõiduemotsioon võrreldes eelmise autoga - ei ole motsiooni. Miinus 10kW ja pluss >200kg teeb omad korrektuurid. Aga mis on hea - ma pole seda autot tuunima pidanud, kui salongi kummimatid välja arvata. Kõik on nagu peab. 3 aasta jooksul on see auto võtnud 1500€, millest enamus on talverehvide, 2x aastas rehvivahetuste ja esimese tasulise hoolduse (60000km) hind. Vala kütust sisse ja sõida.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsida võib kõike

#1103 Postitus Postitas Tubaru » R, 17 Mär 2017 14:53:47 +0300

Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad? :D
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
MySTIc
Postitusi: 18
Liitunud: E, 20 Veebr 2017 20:36:28 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Küsida võib kõike

#1104 Postitus Postitas MySTIc » R, 17 Mär 2017 17:49:45 +0300

Tubaru kirjutas:Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad? :D
Mõne emotsiooni ikka leiab. Ntx:
1. Rooli tunnetus, istme kõrgus?, ruumikus - võrreldes golfiga
2. Nelivedu - eriti hetkel, mil seis kisub hapuks
3. Välimus....

Eks ta natuke on ka nii, et emotsioon puudub hetkeni, mil puudub tunnetuslik vajadus :wink:
If you don't look back at your car after
you park it, you own the wrong car :twisted:

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsida võib kõike

#1105 Postitus Postitas Tubaru » R, 17 Mär 2017 21:26:14 +0300

Tsi jah, Jetta kerel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Küsida võib kõike

#1106 Postitus Postitas Duster » R, 17 Mär 2017 21:50:01 +0300

Mehed, aitab roppustest :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: Küsida võib kõike

#1107 Postitus Postitas Tarmo » R, 17 Mär 2017 23:47:55 +0300

Tubaru kirjutas:Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad? :D
VAG-i diisel oli emotsiooniga. Eriti siis, kui auto24ringi aegade tabelis TDI-st allpool mõned Porsched olid :o)
Aga kindlasti tuleb järgmine emotsioon siis, kui praegune Legacy teisele ringile läheb. Hetkeseisuga pole minu arvates Subaru valikust peale STI midagi võtta. Levorg nagu oleks, aga tahaks ikka kangiga kasti ja universaalid pole päris minu maitse. Paari aasta pärast võib salongis muidugi midagi uut ja põnevat ka olla.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsida võib kõike

#1108 Postitus Postitas Tubaru » L, 18 Mär 2017 01:08:28 +0300

Mis aeg oli siis lõpuks?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Küsida võib kõike

#1109 Postitus Postitas sulapekk » L, 18 Mär 2017 03:24:11 +0300

Misasja siin toimub? Diisel, VAG ja ringrada?!? Tuletaksin meelde, et meil on SUBARU foorum härrased!!!
MY09 STi

Kasutaja avatar
KaidoS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 276
Liitunud: K, 29 Sept 2010 12:15:16 +0300

Re: Küsida võib kõike

#1110 Postitus Postitas KaidoS » L, 18 Mär 2017 10:04:11 +0300

Selle asja nimi "Tunne vaenlast" ja meie teame ringrajal sõitmisest kamba peale kokku sama palju, kui Tarmo on tänaseks juba unustada jõudnud :-)

Vasta