Kindlasti mitte Aga hea võrdlus kus võrr mootor pigistab rohkem välja kui 2.5iTubaru kirjutas:See su mainitud VAGi 1.4L on mingi headuse etalon nüüd?
Küsida võib kõike
Re: Küsida võib kõike
Re: Küsida võib kõike
Sa ikka saad ka aru, et sa võrdled vabalthingavat mootorit turbokaga?
Vagiina grupi mootorid on paberil tõesti väga vahvad ja jõulised ja ökonoomsed. Reaalsus on midagi muud. Diislitel tõmbab õlipumba võllil nuudid maha. 3,0 tdi väsivad kaaned 300 000 peal ära. Mitte et ma nüüd subaru diislit kiidaks.
1,4 TSI on tuntud oma meeletu õlikulu ja kettide venimise koha pealt.
Ma ei tea ühtegi subaru mootorit, mis võtaks 2 L õli 1000 km peale ja tehas ütleb, et see on täiesti normaalne, kui 3 hakkab võtma, siis vahetame kolvid ära.
1,4 VAG on linnas vahva, kuid maanteel >95 km/h võtab 10 sajale.
Viimastel EJ25 on AVCS - Active Valve Control System torukollektor kah veel. Kas siis pole piisavalt moodne? Ja vastupidiselt bemmi vanosele ma pole veel kuulnud, et subaru AVCS ei toimiks.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_S ... ines#FB25B
Vagiina grupi mootorid on paberil tõesti väga vahvad ja jõulised ja ökonoomsed. Reaalsus on midagi muud. Diislitel tõmbab õlipumba võllil nuudid maha. 3,0 tdi väsivad kaaned 300 000 peal ära. Mitte et ma nüüd subaru diislit kiidaks.
1,4 TSI on tuntud oma meeletu õlikulu ja kettide venimise koha pealt.
Ma ei tea ühtegi subaru mootorit, mis võtaks 2 L õli 1000 km peale ja tehas ütleb, et see on täiesti normaalne, kui 3 hakkab võtma, siis vahetame kolvid ära.
1,4 VAG on linnas vahva, kuid maanteel >95 km/h võtab 10 sajale.
Viimastel EJ25 on AVCS - Active Valve Control System torukollektor kah veel. Kas siis pole piisavalt moodne? Ja vastupidiselt bemmi vanosele ma pole veel kuulnud, et subaru AVCS ei toimiks.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_S ... ines#FB25B
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Küsida võib kõike
Täna hommikul nägin, kuidas vag tanklasse veeres, pani kütuse voolama ja valas ka liitri õli peale. Kokkusattumus ma ei arva.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Küsida võib kõike
Mul on ka see 1,4L VAG olnud. Kuni turbo pole kulunud, ei ole tal mingit hullu õlikulu, lihtsalt turbo eluiga on lühike (kuni 100t km). Jah, mootoriprobleeme oli palju, aga kütusekulu ei olnud nii räme, keskmine püsis 7-8 vahel ja ma ei ole just kerge jalaga
2,5L bensukas OB võtab igal juhul 1-2L rohkem. Kusjuures peale 80t km läbimist tuleb ka hakata järjest aktiivsemalt õli juurde valama, isegi rohkem kui 200t sõitnud VAG-ile
2,5L bensukas OB võtab igal juhul 1-2L rohkem. Kusjuures peale 80t km läbimist tuleb ka hakata järjest aktiivsemalt õli juurde valama, isegi rohkem kui 200t sõitnud VAG-ile
Re: Küsida võib kõike
Huvitav, sõbra tutikas vag 1.4t hakkas peale 3500km läbimist õlituld näitama. Kui küsima läks, milles kala, siis viidati omaniku käsiraamatule, kus normaalne õlikulu oli üles täheldatud ja küsiti, kas sa polegi peale valanud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Küsida võib kõike
Sain selle auto 50t läbisõiduga, uue mootori õlikulu ei tea. Mul läks ca 1L 15t peale juurde kuni turbo ära kulus.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Küsida võib kõike
Sõitsin enne praegust Subarut VAG toodanguga. Uuena ostetud Golf IV 1.9TDI + MTM chip. 120kW (stendis). Kütusekulu - 10 aasta keskmine tuli 5,75L/100km, paagi-km meetodil. Kiirendus 8 sek/100 (mõõdetud pädeva aparatuuriga). Õlikulu - hoolduste vahel ei pidanud peale valama, v.a. kui auto24ringil pähe anda, siis pärast läks veidi juurde. Kulumaterjal oli VNT klapp, asub halvas kohas sodi käes ja eluiga ca' 3 aastat. Sõitis minu käes 210000km, suuremate probleemideta. Aga tuunimist oli küllaga - chip-difrilukk-sidur-amordid jne. Kui kõik hoolduse-remondi-tuunimise-rehvid kulud arvesse võtta, siis 10 aasta jooksul läks sinna autosse 10000€. Aga mina ei ütleks ühtegi paha sõna selle auto kohta.Tubaru kirjutas:Huvitav, sõbra tutikas vag 1.4t hakkas peale 3500km läbimist õlituld näitama. Kui küsima läks, milles kala, siis viidati omaniku käsiraamatule, kus normaalne õlikulu oli üles täheldatud ja küsiti, kas sa polegi peale valanud.
Nüüd Legacy TD. Õlikulu - hoolduste vahel üldjuhul peale ei ole vaja valada. Kohe on tulemas 75000 hooldus. Kütusekulu - hetkel 5,76 L/100km. Sõiduemotsioon võrreldes eelmise autoga - ei ole motsiooni. Miinus 10kW ja pluss >200kg teeb omad korrektuurid. Aga mis on hea - ma pole seda autot tuunima pidanud, kui salongi kummimatid välja arvata. Kõik on nagu peab. 3 aasta jooksul on see auto võtnud 1500€, millest enamus on talverehvide, 2x aastas rehvivahetuste ja esimese tasulise hoolduse (60000km) hind. Vala kütust sisse ja sõida.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Küsida võib kõike
Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Küsida võib kõike
Mõne emotsiooni ikka leiab. Ntx:Tubaru kirjutas:Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad?
1. Rooli tunnetus, istme kõrgus?, ruumikus - võrreldes golfiga
2. Nelivedu - eriti hetkel, mil seis kisub hapuks
3. Välimus....
Eks ta natuke on ka nii, et emotsioon puudub hetkeni, mil puudub tunnetuslik vajadus
If you don't look back at your car after
you park it, you own the wrong car
you park it, you own the wrong car
Re: Küsida võib kõike
Tsi jah, Jetta kerel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Küsida võib kõike
Mehed, aitab roppustest
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Küsida võib kõike
VAG-i diisel oli emotsiooniga. Eriti siis, kui auto24ringi aegade tabelis TDI-st allpool mõned Porsched olid )Tubaru kirjutas:Mis emotsiooni sa diislist ikka ootad?
Aga kindlasti tuleb järgmine emotsioon siis, kui praegune Legacy teisele ringile läheb. Hetkeseisuga pole minu arvates Subaru valikust peale STI midagi võtta. Levorg nagu oleks, aga tahaks ikka kangiga kasti ja universaalid pole päris minu maitse. Paari aasta pärast võib salongis muidugi midagi uut ja põnevat ka olla.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Küsida võib kõike
Mis aeg oli siis lõpuks?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Küsida võib kõike
Misasja siin toimub? Diisel, VAG ja ringrada?!? Tuletaksin meelde, et meil on SUBARU foorum härrased!!!
MY09 STi
Re: Küsida võib kõike
Selle asja nimi "Tunne vaenlast" ja meie teame ringrajal sõitmisest kamba peale kokku sama palju, kui Tarmo on tänaseks juba unustada jõudnud