JP, viimasel mudelil ei aitaJP kirjutas:Kas kauem all hoidmine ei aita?Mihhailovits kirjutas:Auto Outback 2010.
1.mulle ei meeldi et kolme täheline abimees ei lähe täiesti välja kui nupust välja lülitada (libisemisvastane mis iganes lühend see on).
Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Mis siis juhtub kui abs kaitse välja võtta? Ennastki huvitab ning juba proovisõidul häirised need "mittelibistajad".
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Outback 2,5 CVT, 2011 mudel.
Ei meeldi:
1. Stabiilsuskontrolli pole võimalik välja lülitada (vastupidiselt kasutusjuhendis väidetule), välja saab lülitada vaid veojõukontrolli. Milleks see viimane üldse nelikveolistel autodel?
2. Tulede lülitus"süsteem".
3. Gaasipedaalile reageerimise viide.
4. Klaasipuhastite vihmasensor, mis lume või lörtsiga "lolliks" jääb, võiks saada intervalli peale lülitada. Lisaks, kui õhtul sensori asendisse unustad, siis hommikul sõidavad harjad rõõmsalt üle jäätunud klaasi või klaasi puhastavate näppude.
5. Küljepeeglite kokku/lahti pakkimine käib ainult manuaalselt nupust. Võiks saada koos süütega töötama lülitada.
6. Tehase helisüsteem alates kõmisevast raadiost/plaadimängijast, kuni pöidlaotsa suuruste magnetitega plastmassist uksekõlariteni.
7. Tehaserehvid (Yokohama Geolandar): pole need ei korralikud suve- ega talverehvid.
8. Maantekiirustel vähe jõudu, aga see on võib-olla minu enda harjumuste probleem. Üle 4k pöörde ikka liigub ka natuke.
9. Kaugtuled näitavad heleda laigu üsna auto nina ette teele, mitte sinna, kuhu oleks vaja näha.
10. Klaasipesuvedeliku otsalõppemist näitavat indikaatorlampi ei ole.
Meeldib:
1. CVT: igati lahe agregaat, ei mingeid jõnkse ega kummipaela tunnet ja kiire kohaltvõtt.
2. Kõrge ja suure auto kohta suhteliselt hea juhitavus ja vähe kaldumist, korraliku suverehviga oleks ehk paremgi. Veider, et ameeriklased on oma variandi puhul täpselt vastupidisel seisukohal.
3. Mahukas.
4. Samas mahuka auto kohta üsna kerge.
5. Suhteliselt vaikne, eriti peale mürasummutuse lisamist.
6. Kütusekulu ei ole kõrge, madalaks ka ei julgeks nimetada.
7. Tagaistme seljatoed käivad pagasiruumist mugavalt alla.
Ulvar
Ei meeldi:
1. Stabiilsuskontrolli pole võimalik välja lülitada (vastupidiselt kasutusjuhendis väidetule), välja saab lülitada vaid veojõukontrolli. Milleks see viimane üldse nelikveolistel autodel?
2. Tulede lülitus"süsteem".
3. Gaasipedaalile reageerimise viide.
4. Klaasipuhastite vihmasensor, mis lume või lörtsiga "lolliks" jääb, võiks saada intervalli peale lülitada. Lisaks, kui õhtul sensori asendisse unustad, siis hommikul sõidavad harjad rõõmsalt üle jäätunud klaasi või klaasi puhastavate näppude.
5. Küljepeeglite kokku/lahti pakkimine käib ainult manuaalselt nupust. Võiks saada koos süütega töötama lülitada.
6. Tehase helisüsteem alates kõmisevast raadiost/plaadimängijast, kuni pöidlaotsa suuruste magnetitega plastmassist uksekõlariteni.
7. Tehaserehvid (Yokohama Geolandar): pole need ei korralikud suve- ega talverehvid.
8. Maantekiirustel vähe jõudu, aga see on võib-olla minu enda harjumuste probleem. Üle 4k pöörde ikka liigub ka natuke.
9. Kaugtuled näitavad heleda laigu üsna auto nina ette teele, mitte sinna, kuhu oleks vaja näha.
10. Klaasipesuvedeliku otsalõppemist näitavat indikaatorlampi ei ole.
Meeldib:
1. CVT: igati lahe agregaat, ei mingeid jõnkse ega kummipaela tunnet ja kiire kohaltvõtt.
2. Kõrge ja suure auto kohta suhteliselt hea juhitavus ja vähe kaldumist, korraliku suverehviga oleks ehk paremgi. Veider, et ameeriklased on oma variandi puhul täpselt vastupidisel seisukohal.
3. Mahukas.
4. Samas mahuka auto kohta üsna kerge.
5. Suhteliselt vaikne, eriti peale mürasummutuse lisamist.
6. Kütusekulu ei ole kõrge, madalaks ka ei julgeks nimetada.
7. Tagaistme seljatoed käivad pagasiruumist mugavalt alla.
Ulvar
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Siis juhtub nii, et armatuur läheb hästi kirevaks, ABS ei tööta enam, veojõukontroll ei tööta enam, stabiilsuskontroll ei tööta enam, püsikiirushoidja ei tööta enam, seisupidur ei tööta enam ja tagarattavedu ka ei tööta enam (CVT'l).Duster kirjutas:Mis siis juhtub kui abs kaitse välja võtta? Ennastki huvitab ning juba proovisõidul häirised need "mittelibistajad".
Ulvar
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Aga manuaalil kuidagi jõudlust ei sega ning kas tuledemeri kustub kui kaitse tagasi panna?Ulvar kirjutas:Siis juhtub nii, et armatuur läheb hästi kirevaks, ABS ei tööta enam, veojõukontroll ei tööta enam, stabiilsuskontroll ei tööta enam, püsikiirushoidja ei tööta enam, seisupidur ei tööta enam ja tagarattavedu ka ei tööta enam (CVT'l).Duster kirjutas:Mis siis juhtub kui abs kaitse välja võtta? Ennastki huvitab ning juba proovisõidul häirised need "mittelibistajad".
Ulvar
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
kuuaega sõidetud ja mis ma ikka oskan öelda.Kuna elukoht on selline,nagu mõnes riigis autode vastupidavuse testide jaoks ehitatud proovirada,siis eks ta mul koliseb parajalt.Siiski tuleb arvesse võtta,et 97a. sai esimest korda tehasest välja-ehk ei olegi kõige hullem.
Turbo rakendus eelmisel autol kuidagi paremini.Jäärajal on seega üsnapalju tegemist,et 2. käiguga külg ees rattaid ringi saada.
.sellise külmaga(-15....-XX) läheb masin ikka suhteliselt aeglaselt seest soojaks.Mootor on 2-4 minutiga norm. temperatuuril,aga sooja hakkab puhuma siis kui Laagrisse tööle olen jõudnud,ehk umbes 2o minutit hiljem...see tuleks üle vaadata.
Muidu olen rahul.
Turbo rakendus eelmisel autol kuidagi paremini.Jäärajal on seega üsnapalju tegemist,et 2. käiguga külg ees rattaid ringi saada.
.sellise külmaga(-15....-XX) läheb masin ikka suhteliselt aeglaselt seest soojaks.Mootor on 2-4 minutiga norm. temperatuuril,aga sooja hakkab puhuma siis kui Laagrisse tööle olen jõudnud,ehk umbes 2o minutit hiljem...see tuleks üle vaadata.
Muidu olen rahul.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
100% õhumull on sees. litsu voolikuid.Eugam1 kirjutas: .sellise külmaga(-15....-XX) läheb masin ikka suhteliselt aeglaselt seest soojaks.Mootor on 2-4 minutiga norm. temperatuuril,aga sooja hakkab puhuma siis kui Laagrisse tööle olen jõudnud,ehk umbes 2o minutit hiljem...see tuleks üle vaadata.
.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
tänud...kui välja ennast kolistan,vaatan asjad üle ...
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Talvel üks ja sama mure. Nimelt juhi ukse alumisse nurka hingede all koguneb massilisselt jääd ja see juhtub üsna lambist. Lihtsalt ühel hetkel on ust raske avada ning siis jääb kohe kamakas jääd silma. Ära on seda ka päris keeruline saada. Täna õnneks sulaga tuli lahti
Kas sama probleem esineb ka teistel Imprezadel? (ilmselt esineb)
Kas sama probleem esineb ka teistel Imprezadel? (ilmselt esineb)
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Jah.airfrance1 kirjutas:
Kas sama probleem esineb ka teistel Imprezadel? (ilmselt esineb)
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Logarid terved, 17" originaal veljed madala rehvi ja korras sildadega ei tohiks logareid lõhkuda. Kuigi võimalik on koosteviga, mille tõttu vesi logari ja tiiva vahelt läbi immitseb.
Ja nagu näha, siis pole ma ainus selle murega. Vaadates praegust ilma, siis see aasta piirdubki ühe korraga kui jää ust ründab.
Ja nagu näha, siis pole ma ainus selle murega. Vaadates praegust ilma, siis see aasta piirdubki ühe korraga kui jää ust ründab.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Foresteril koguneb lumesegu tagumiste uste alumisse nurka. Esiratatd viskavad selle sinna hoolimata porilappidest, aga õnneks mitte sellistes kogustes nagu pildil nähtaval Imprezal.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Legacy 2011 2,0 D.
- Põhiline mis häirib on elektrooniline seisupidur, kuigi Itaalias mägedes mägipiduri funktsiooni sai kasutatud (harva küll siiski).
- Veidi jama on ka, et mootori temp näidik on asendatud tujurikkujaga ja on ainult mingi sinine märgutuli temp.jaoks
- Esistange väljaulatuvad alumised nurgad kipuvad ikka kuhugi vastu minema
- aegunud näidikute ja nö kompuutri varred mida on ebamugav kasutada, süütevõti ka vana vänt
- Ja muidugi -20 ga ei soojene sugugi nagu japsi õlipressile kohane, kuigi DEFA on peal ja lasen soojaks enne
+ meeldib eelkõige üliväike kütusekulu, eriti pikkadel trippidel
+ ruumikus, head istmed, norm stereo
+ vs OB ga hea dünaamika ja stabiilsus
+ kiirendus ka hea suure auto kohta
- Põhiline mis häirib on elektrooniline seisupidur, kuigi Itaalias mägedes mägipiduri funktsiooni sai kasutatud (harva küll siiski).
- Veidi jama on ka, et mootori temp näidik on asendatud tujurikkujaga ja on ainult mingi sinine märgutuli temp.jaoks
- Esistange väljaulatuvad alumised nurgad kipuvad ikka kuhugi vastu minema
- aegunud näidikute ja nö kompuutri varred mida on ebamugav kasutada, süütevõti ka vana vänt
- Ja muidugi -20 ga ei soojene sugugi nagu japsi õlipressile kohane, kuigi DEFA on peal ja lasen soojaks enne
+ meeldib eelkõige üliväike kütusekulu, eriti pikkadel trippidel
+ ruumikus, head istmed, norm stereo
+ vs OB ga hea dünaamika ja stabiilsus
+ kiirendus ka hea suure auto kohta
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
sai täna 1,8 mootor 2,0 vastu vahetatud.
suureks imestuseks sisse ja väljalase samas mõõdus
kas keegi pihustite kohta teab midagi? kas 76kw ja 85kw mootoril on need erinevad või ka ühesugused?
ja kuidas on lood klappidega? kas need ka kõigil ühesugused?
suureks imestuseks sisse ja väljalase samas mõõdus
kas keegi pihustite kohta teab midagi? kas 76kw ja 85kw mootoril on need erinevad või ka ühesugused?
ja kuidas on lood klappidega? kas need ka kõigil ühesugused?