Walbro pumbast
Walbro pumbast
Siin peaks olema mõned inimesed ikka, kes endale Walbro 255l/h High Pressure pumba tellinud on.
Küsimus nimelt selles, et kas kaasas olnud paigaldus-kit sobis täpselt autoga?
Netiavarustes kurdetakse, et osadel Impreza kit-idel on näiterks pumba otsa käivad filtrid liiga lühikesed ning
selle tulemusena ei saa paagist kütet kätte korralikult.
Pumba ja install kit-i koodid oleks ka teretulnud.
Osad kohad pakuvad GSS341 ja teised GSS342 pumpa.
GSS341 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots on vastas seinas.
GSS342 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots samas seinas.
Küsimus nimelt selles, et kas kaasas olnud paigaldus-kit sobis täpselt autoga?
Netiavarustes kurdetakse, et osadel Impreza kit-idel on näiterks pumba otsa käivad filtrid liiga lühikesed ning
selle tulemusena ei saa paagist kütet kätte korralikult.
Pumba ja install kit-i koodid oleks ka teretulnud.
Osad kohad pakuvad GSS341 ja teised GSS342 pumpa.
GSS341 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots on vastas seinas.
GSS342 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots samas seinas.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Väiksem on see komplektis olev filter küll, kui orginaal. Aga pole veel täpselt mõõtnud kas ka lühem (pole veel paigaldanud). Samas ma usun, et mingi jupp kütusevoolikut vahele panna ja filter n.ö. põhjani lasta (juhul, kui tõesti ei ulata), ei tohiks eriline probleem olla. Samuti käib pumba alla üks ~ 1 cm paksune "kummijulla", mida õhemaks tehes või üldse ära koristades ja õhema kummiga asendades, saaks samuti pumpa allapoole lasta.
Pole hetkel pumpa ja komplekti käepärast, et vaadata koode.
Aga tellitud on
www.flat4online.co.uk/catalog
sealt saab ehk vaadata.
Kusjuures Legacyle 200 ja Impreza GT saab tellida eraldi, aga komplekt on tegelikult on üks ja sama nagunii.
Pole hetkel pumpa ja komplekti käepärast, et vaadata koode.
Aga tellitud on
www.flat4online.co.uk/catalog
sealt saab ehk vaadata.
Kusjuures Legacyle 200 ja Impreza GT saab tellida eraldi, aga komplekt on tegelikult on üks ja sama nagunii.
Kusjuures nüüd panin uue pumba külge. See, pumba alla panemiseks mõeldud kummijulla, mis komplektis kaasas ei istunudki. Jätsin vana orginaaljulla see istub ilusti. Ja lasin pumba ka oma 1 cm jagu allapoole, sest filtri vars tundub tõesti lühem olema kudsagil cm jagu.
Osutus see veel lihtsamaks , kui algul arvasin. See tugi, millega pump on paagi kaane küljes on kaheosaline, poldiga ühendatud. Tuleb uus poldiava lihtsalt ülessepoole teha või pikerguseks viilida. Ka tuleb veidi väänata kaane külge minevat kütusetoru. Kuna pumba väljuv ots on teises pumba servas võrreldes orginaaliga. Aga see samuti mittemidagi erilist, sest bensutoru on küllaltki pehme ja kannatab ilusti veidi väänamist.
Kusagil varem oli juttu ka võimalikust "fuel surgest" seoses Subaru tühjapoolse paagiga. Pumba all on paagis eraldi päris kõrgete servadega "vann", kust pump bensu võtab. (nagu oleks paagi sisse eraldi "kauss" keevitatud). Nii, et pole päris nii, et viimased tilgad loksuvad paagipõhjas ühest servast teise.
Osutus see veel lihtsamaks , kui algul arvasin. See tugi, millega pump on paagi kaane küljes on kaheosaline, poldiga ühendatud. Tuleb uus poldiava lihtsalt ülessepoole teha või pikerguseks viilida. Ka tuleb veidi väänata kaane külge minevat kütusetoru. Kuna pumba väljuv ots on teises pumba servas võrreldes orginaaliga. Aga see samuti mittemidagi erilist, sest bensutoru on küllaltki pehme ja kannatab ilusti veidi väänamist.
Kusagil varem oli juttu ka võimalikust "fuel surgest" seoses Subaru tühjapoolse paagiga. Pumba all on paagis eraldi päris kõrgete servadega "vann", kust pump bensu võtab. (nagu oleks paagi sisse eraldi "kauss" keevitatud). Nii, et pole päris nii, et viimased tilgad loksuvad paagipõhjas ühest servast teise.