Walbro pumbast

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Walbro pumbast

#1 Postitus Postitas M-Tech » R, 30 Juun 2006 15:20:19 +0300

Siin peaks olema mõned inimesed ikka, kes endale Walbro 255l/h High Pressure pumba tellinud on.
Küsimus nimelt selles, et kas kaasas olnud paigaldus-kit sobis täpselt autoga?

Netiavarustes kurdetakse, et osadel Impreza kit-idel on näiterks pumba otsa käivad filtrid liiga lühikesed ning
selle tulemusena ei saa paagist kütet kätte korralikult.

Pumba ja install kit-i koodid oleks ka teretulnud.

Osad kohad pakuvad GSS341 ja teised GSS342 pumpa.

GSS341 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots on vastas seinas.
GSS342 peaks olema sissetulev ots ühes servas ja väljaminev ots samas seinas.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#2 Postitus Postitas Ar21 » K, 19 Juul 2006 11:46:31 +0300

Väiksem on see komplektis olev filter küll, kui orginaal. Aga pole veel täpselt mõõtnud kas ka lühem (pole veel paigaldanud). Samas ma usun, et mingi jupp kütusevoolikut vahele panna ja filter n.ö. põhjani lasta (juhul, kui tõesti ei ulata), ei tohiks eriline probleem olla. Samuti käib pumba alla üks ~ 1 cm paksune "kummijulla", mida õhemaks tehes või üldse ära koristades ja õhema kummiga asendades, saaks samuti pumpa allapoole lasta.
Pole hetkel pumpa ja komplekti käepärast, et vaadata koode.
Aga tellitud on
www.flat4online.co.uk/catalog
sealt saab ehk vaadata.
Kusjuures Legacyle 200 ja Impreza GT saab tellida eraldi, aga komplekt on tegelikult on üks ja sama nagunii.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#3 Postitus Postitas Ar21 » K, 19 Juul 2006 12:02:16 +0300

Kusjuures vaatasin ka ise järele:
Legacy turbole pakuvad GSS342 pumpa
Impreza GT-le GSS341 pumpa
ja kõige uuemale Imprezale jälle GSS342 pumpa !!!???

Aga seal pakuvad ka muid pumpasid Imprezale, kui kardada, et äkki pole hea. Näiteks ka paagivälist 100 naela eest.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#4 Postitus Postitas Axxept » K, 19 Juul 2006 12:11:30 +0300

ma arvan et saab selle sisese ka käima pandud. kui tõesti ei ulatu,
võib ju panna jupi vobla vahele või nagu ar21 ütles see paks kumm ära võtta,
see ei tohiks väga suur aretus olla.
või on ta vähemalt kindlasti väiksem kui minu kahe bemmipumba panek oli :P
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#5 Postitus Postitas Ar21 » K, 26 Juul 2006 14:13:17 +0300

Kusjuures nüüd panin uue pumba külge. See, pumba alla panemiseks mõeldud kummijulla, mis komplektis kaasas ei istunudki. Jätsin vana orginaaljulla see istub ilusti. Ja lasin pumba ka oma 1 cm jagu allapoole, sest filtri vars tundub tõesti lühem olema kudsagil cm jagu.
Osutus see veel lihtsamaks , kui algul arvasin. See tugi, millega pump on paagi kaane küljes on kaheosaline, poldiga ühendatud. Tuleb uus poldiava lihtsalt ülessepoole teha või pikerguseks viilida. Ka tuleb veidi väänata kaane külge minevat kütusetoru. Kuna pumba väljuv ots on teises pumba servas võrreldes orginaaliga. Aga see samuti mittemidagi erilist, sest bensutoru on küllaltki pehme ja kannatab ilusti veidi väänamist.

Kusagil varem oli juttu ka võimalikust "fuel surgest" seoses Subaru tühjapoolse paagiga. Pumba all on paagis eraldi päris kõrgete servadega "vann", kust pump bensu võtab. (nagu oleks paagi sisse eraldi "kauss" keevitatud). Nii, et pole päris nii, et viimased tilgad loksuvad paagipõhjas ühest servast teise.

Vasta