huvitab just 4 vedu ja wrx
huvitab just 4 vedu ja wrx
tere,mind on viimasel ajal piinama hakanud selline asi nagu wrx,mõned kuud tagasi oli neid veel müügis siin 6500 ringis aga nüüd suht vähe.Kiustatus on jube-tahaks endalegi ühte sellist aga ei tea kas tasub.Lugenud siit ja sealt ja tundub et need autod vahetavad koguaeg omanikke-milles asi?Sõidetakse/piinatakse isu täis ja müüki jälle?
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Tubaru kirjutas:Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)
+1
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Turbokat tuleb armastada ja hästi hooldada, siis saad sama vastu
Mul juba üle 7aasta laitmatult teeninud.
Mul juba üle 7aasta laitmatult teeninud.
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
1000€ on jah selline minimalistlik summa, kui ikka mootori kap-remondiks läheb siis tõenäoliselt tuleb see summa 3-4'ga korrutada.Tubaru kirjutas:Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)
See selleks, elus tuleb igasugu ootamatusi ette ja kui ikka tahtmist on, siis tuleb ka järgi proovida seniks kuni veel võimalus on.
sellekohapealt, et ka n.ö. "hoolitsetud" ja heas mõttes "autopede" käest saadud turbokad on laiali lennanud. Mine võta kinni, kes mida valesti tegi ja kas üldse. Fakt on see, et need mootorid on väga tundlikud ja kui korra-paar on millegi vastu eksitud, siis maksab see varem või hiljem kurjasti kätte. Väidaks, et 99% tõenäosusega mitte keegi kes sulle autot müüb ei hakka vabatahtlikult tunnistama, et jah korra jäi kuivale või juhtus see või teine jama. Nii, et sellega peab alati arvestama, on valdavalt sõnum neilt kes korra sellise asja läbi teinud.
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
sain omal nahal tunda, et nelikturbokate kirjutamata reegel "100000km läbisõitu = sidur" peab paika.
Viimati muutis antitiib, R, 15 Jaan 2016 01:08:52 +0300, muudetud 2 korda kokku.
WRX MY08 aka "küürakas" (2013-2016)
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Wrx-i vöi möne muu turbo pilli ostul on see lugu, tasub uurida nö ajalugu mis, kus ja kes teinud. Enamuses on need autod subaru inimestele teada. Ehk et enne kui ostma hakkad, uuri natuke maad, et kus ja mida osta.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.
ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981
ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
korralik auto on. Meile teada ja tuntud masin. Mina võtaks kohe ära
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
160kw peaks olema sama mis gt-l vahel, teisel peaks vist ka sama moto olema aga aju vahe vist. Aga vöin ka sujuvalt eksida.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Ega Impreza puhul pole nüüd küll mõtet eriti kütusekulu osas pead murda. Enamasti on numbrid "random number generatoriga" kalkuleeritud või teise mehe kuulutusest kopeeritud.huvitab kirjutas:vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.
ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981
Imprezal küttekulu näit puudub ja mingi numbri saaks täis tankides arvutada.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
Mida rohkem tallad, seda kiiremini kütus otsa saab. Otsa saab ta niikuinii.
Keskmine kulu on üldiselt 10-40 L/100km.
Keskmine kulu on üldiselt 10-40 L/100km.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
5kw on ainult juhtelektroonikast tulenev tõesti, küttekulu kohapealt - minu 10.5/100-le on linn/maantee 50:50 ja aind sel juhul kui sõidadhuvitab kirjutas:vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.
ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981
sujuvalt ja ei aja turbot väga 'vihale'. Maanteel 90-100-ga kulu 9.5-10. Kiirteel 120-130-ga sõites on kulu juba 11.5-12 (turbo pidevalt taga 3000+ rpm)
Auto kohta on siin foorumis ka teema, ma ei tea aind kas sa seda näed?
Kuulutus ei ole aktiivne kuna ei taha enam maksta neile;)
nelivedu auto ilu
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
160 ja 165kw on täiesti erinevad sisselaske kollektorid, tühikäigu mootorid, 165kw'stel on rohkem andureid väljalaske poolel. Mootoritel on vist erinevus ka plokikaantes, nukkvõllides. Ajud on ka erinevad, 160kw on enamvähem seadistatav aju, 165 on ligipääs suuremal hulgal inimestest. 165kw on sisselakes liblikklapid juures...Kindlalt on miskit veel.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: huvitab just 4 vedu ja wrx
kindlasti on veel erinevusi:) aga seda lisa 5kw põhjustab ilmselt ainult juhtelektroonika, nukkvõlli kohalt jään vastuse võlgu, et mis seal siis teistmoodi on.
pepuga seda 5kw ei tunne, 2.5-se 169kw ja teatud arv suurem moment pidi juba teine tera olema.
pepuga seda 5kw ei tunne, 2.5-se 169kw ja teatud arv suurem moment pidi juba teine tera olema.
nelivedu auto ilu