Palun kommentaare avariilise auto kohta
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
valusaim teema on see, et baranka on valel pool
mul kunagi tiba kergema kõksu tagajärjel oli tava 2.0 kindlustuse kalkull 105keeku
Pealtnäha pamper, kapott, tuled (täislaks), parem tiib, ilmselt radikas ja kondi radikas kui on, siis veel mingid plekid mis pamperi taga on (mul hetkel pole enda kunagist kalkulli käepärast, kui leian, sisi vaatan, mis seal kirjas oli). See plekk, mille küljes radikad ja kapoti kinnitus käivad. Seal allpool peaks ka veel mingeid plekitükke olema.
aku ja aknapesupaagi olukorda siit pildilt ei selgu.
Ilmselt valusam teema on ka siis, kui lanzekas paigast ära või sild pihta saanud.
mul kunagi tiba kergema kõksu tagajärjel oli tava 2.0 kindlustuse kalkull 105keeku
Pealtnäha pamper, kapott, tuled (täislaks), parem tiib, ilmselt radikas ja kondi radikas kui on, siis veel mingid plekid mis pamperi taga on (mul hetkel pole enda kunagist kalkulli käepärast, kui leian, sisi vaatan, mis seal kirjas oli). See plekk, mille küljes radikad ja kapoti kinnitus käivad. Seal allpool peaks ka veel mingeid plekitükke olema.
aku ja aknapesupaagi olukorda siit pildilt ei selgu.
Ilmselt valusam teema on ka siis, kui lanzekas paigast ära või sild pihta saanud.
Kui võtta kindlustuse arvud, siis on tegemist alati väga suurte summadega (k.a. selle auto puhul).
Asjad hoopis teist moodi ja ka summad kordades (kui mitte rohkem) teised kui ise remondiga tegeleda ning ise vajalikud jupid erinevatest kohtadest hankida-otsida (internet, ajalehekuulutused jms.).
Stange taga on tala, mis kindlasti on kõver ning kõverad võivad olla lansekas ning amordi püstik, vasaku esiratta õõtshoob jms.
Plekid ei ole midagi erinevat tavalise Impreza omast!
Sisu sobib ka tavaline Impreza oma, millel rool siis n.ö. õigel pool!
Asjad hoopis teist moodi ja ka summad kordades (kui mitte rohkem) teised kui ise remondiga tegeleda ning ise vajalikud jupid erinevatest kohtadest hankida-otsida (internet, ajalehekuulutused jms.).
Stange taga on tala, mis kindlasti on kõver ning kõverad võivad olla lansekas ning amordi püstik, vasaku esiratta õõtshoob jms.
Plekid ei ole midagi erinevat tavalise Impreza omast!
Sisu sobib ka tavaline Impreza oma, millel rool siis n.ö. õigel pool!
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
tiivad, stange, tuled, kapott, radikas...(tõenäoliselt ventikad ja rihmakatted) võibolla hammasrihm, siis juba uued rullikud jne
radikas ei pruugigi katki olla...
keretööd saab 6 k kuskil...
värvimise saaks kuskil 6-7 kilo peale
erinevaid teid kasutades...
muidugi tuleb mootor maha võtta...siis saab pingis asja kõige paremini üles klopsitud...
radika aluse tala vast leiab kusagilt lammarist...kui ka neid taotakse üles
noh ütleme nii et 30k saaksid vast enda pead kasutades hakkama...kui viia tegemisse siis 40k alates
võiksid selle eluka äratada küll
radikas ei pruugigi katki olla...
keretööd saab 6 k kuskil...
värvimise saaks kuskil 6-7 kilo peale
erinevaid teid kasutades...
muidugi tuleb mootor maha võtta...siis saab pingis asja kõige paremini üles klopsitud...
radika aluse tala vast leiab kusagilt lammarist...kui ka neid taotakse üles
noh ütleme nii et 30k saaksid vast enda pead kasutades hakkama...kui viia tegemisse siis 40k alates
võiksid selle eluka äratada küll
Legacy 2.2 GX
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
ma sain andruzka kavatsustest aru...lahe projektikas...kui raha oleks, teeks isegi
lanseka saab uue ka keevitada...lammarist lõigatakse terve maha...ja pingis keevitatakse külge...kui seda õieti tehakse siis saab see päris tugev...
halvem juhtum on jah et kui plokikaane pihta saanud...aga tundub piltidelt et ei ole...seda peab kindlasti kontrollima...aga kui oleks siis ei oleks ka hind nii kõrge...
a kindlasti tuleb see asi üle vaadata...
muidugi proparts vennad aind selliste ideedega autosid toovadki... ja nendega saab ka varuosade kohta küsida...neid keredetaile saaksid nad jaapanist vist mõne konteineriga ka saata aga nendega tuleb vestelda...
kui sa juba huvi üles näitad siis nad on ka vastutulelikud sind aitama kah...olen nii kuulnud vähemalt
tegelevad ju nad igasuguste toredate jaapani aparaatidega
proparts.ee
lanseka saab uue ka keevitada...lammarist lõigatakse terve maha...ja pingis keevitatakse külge...kui seda õieti tehakse siis saab see päris tugev...
halvem juhtum on jah et kui plokikaane pihta saanud...aga tundub piltidelt et ei ole...seda peab kindlasti kontrollima...aga kui oleks siis ei oleks ka hind nii kõrge...
a kindlasti tuleb see asi üle vaadata...
muidugi proparts vennad aind selliste ideedega autosid toovadki... ja nendega saab ka varuosade kohta küsida...neid keredetaile saaksid nad jaapanist vist mõne konteineriga ka saata aga nendega tuleb vestelda...
kui sa juba huvi üles näitad siis nad on ka vastutulelikud sind aitama kah...olen nii kuulnud vähemalt
tegelevad ju nad igasuguste toredate jaapani aparaatidega
proparts.ee
Legacy 2.2 GX
Lootma peab et remont piirdub nö. plekitööga. Fakt on see et nende fotode põhjal ei saa kindlasti anda lõplikut hinnangut auto üldise seisundi kohta. Kui oma silmaga on asi üle vaadatud siis on teine asi.swrt kirjutas:siin pole küll klappe ja asi liigutanud nii hulluks ei tasu ka asja ajada.halvemal juhul lansekas mida ei pea ka uut panema
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 458
- Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kah vist midagi sinna kanti...Hardy-hard kirjutas:ma sain andruzka kavatsustest aru...lahe projektikas...kui raha oleks, teeks isegi
lanseka saab uue ka keevitada...lammarist lõigatakse terve maha...ja pingis keevitatakse külge...kui seda õieti tehakse siis saab see päris tugev...
halvem juhtum on jah et kui plokikaane pihta saanud...aga tundub piltidelt et ei ole...seda peab kindlasti kontrollima...aga kui oleks siis ei oleks ka hind nii kõrge...
a kindlasti tuleb see asi üle vaadata...
muidugi proparts vennad aind selliste ideedega autosid toovadki... ja nendega saab ka varuosade kohta küsida...neid keredetaile saaksid nad jaapanist vist mõne konteineriga ka saata aga nendega tuleb vestelda...
kui sa juba huvi üles näitad siis nad on ka vastutulelikud sind aitama kah...olen nii kuulnud vähemalt
tegelevad ju nad igasuguste toredate jaapani aparaatidega
proparts.ee
http://www.proparts.ee/?cat=1567&l=0
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd