Golf R M7

Kõikide teiste automarkidega seonduv

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Golf R M7

#1 Postitus Postitas JP » R, 27 Juun 2014 14:55:35 +0300

Juhtus siis selline lugu, et kaks eluaegset impreza fänni käisid puhtalt juhuse kokkulangemise tõttu uut Golf R i

proovimas.


Peale 30km ringi astusime lollakas irve näos autost välja ja ainus mida suutsid pobiseda oli:

Täitsa perses, kui hea auto see on.

Auto oli täisvarustuses,(va nahksisu) ja letihinnaga 42K.

Välimus on maitseasi aga mulle sellised lihtsad selged jooned meeldivad. Sisu on minu arvates hetkel kõige ilusam

ja kvaliteetsem aga mulle pole see eriti primaarne. Istmed on head ja õige asend tuli hetkega.


Mis selle auto siis nii heaks teeb?

Esiteks vedrustus.
Autol oli peal DCC lisa (+900), mis on siis aktiivamordid, mida saab seada comfort, normal, sport.
Lükkad aga comfordi peale ja auto lihtsalt kulgeb üle aukude, ei mingeid tugevaid lööke või rappuvaid rattaid,
kõige parem test on selleks kohe mustamäel asuv Marja tänav. See ei tähenda, et auto muutuks vedelaks, kaugeltki mitte. Ta jääb endiselt selliseks "tihedaks"
Samas Sport ei olnud minu arust nii jäik kui STI, ehk siis rajal pole ta vast nii ideaalne.


Teiseks mürafoon,
ei mingit liigset rehvi ega tuulemüra ainult mootori ja sumbutist kostvad kraksud ja lörinad, kui soovid.
Maanteekiirusel saab rahulikult enda ette rääkida ja tagumised kuulevad sind vabalt. See auto ei väsita.


Kolmandaks Mootor+DSG.
See on huvitavalt tugev mootor, ta veab ilusti madalalt, kuna max vääne 1800-5500 aga sa kuidagi tunned, et
mootor on rohkem pingul ja seda nagu heas mõttes, ta nagu tahab saada pööret ja tahab et sa igat käiku piirajani hoiaksid ja ta annab sulle selle väikese extra seal lõpus 300hp@6000, ta ei vaju ära ja siis Sa tõmbad kangi ja põmm on järgmine käik sees ja kõik kordub taas. Kõige sportlikumas seades on DSG-l isegi kergelt selline SMG-lik brutaalsus juures. Ja muidugi see käiguvahetusel tekkiv "peeretus" on lihtsalt lapsikult fun, Võiks öelda, et isegi koos gaasi allalaskmisel tekkiva overrun lörinaga koos välk kiire käiguvahetusega on Golf R kõige WRC-likum asi, mis tänaval liigub.

See kuidas ja milliste helide saatel see putukas edasi kerib on sõltuvust tekitav pure fun.

Rool on siis teadupäraselt neil muutuva ülekandega, et lõpu keerab kiiremini, 2,1 pööret lock to lock, linnas
90kraadi pöördeid saab teha käsi roolilt võtmata, väga mugav. Tagasiside parem kui mu WRX-il. Pidurid olid väga
tugevad ja hea feeliga. Usaldusväärsed oleks hea kirjeldus.

4motion - teooria
VW enda PR on täis pullikakat, mis räägib, et tagaratasetele suunatakse 100% vajadusel. tegelikult ei suunata
midagi, lihtsalt esirattad peavad maast lahti või jääl olema ja siis paratamatult saavad tagumised 100% mootori
väänet omale.
Kasutavad viienda põlve Haldexit, kus siis elektriline pump hoiab rõhku pidevalt üleval ja erinevalt varasematest suudab lukustada keskdifri 100%. Tänu siis pidevale rõhule reguleeritakse keskdifrit vastavalt pedaali, rooli ja muudele anduritele, mingit läbilibisemist pole enam tarvis. Ehk siis sisuliselt nagu EVO aga taga ja esi difri asemel kasutatakse XDS lukke (pidureid), nagu ka Porche GT3 ja McLaren P1

4motion - praktika
Mingit esirataste läbilibisemist ei suutnud tuvastada, ei launch controlliga ega järskudes tagasipööretes. Auto ise
on ääretult neutraalne ja stabiilne ka suurtel kiirustel. Kahjuks oli Tabasalu kinni ja seega ei oska kommenteerida kuidas piiripeal käitub.
Eks saab näha kuidas ta talvel käitub, aga arvestades, et VW oli ülbust lennutada üle maailma autoajakirjanikud kokku Rootsi jäärajale auto esmaesitlusele siis pigem vast tuleb sealt positiivne üllatus.



Proovimata jäid adaptiivne kruis, mis suudab 0 peatada ja lane assist, aga küll nad töötavad.
Ainuke asi mis mulle selle auto juures ei meeldi on elektriline käsipidur.


Arvestades, kuidas me iga fooritaga torud tühjaks lasime ja sinised onud oleks meid vist maanteelt otse kinnimajja viinud, pole 13,5 üldsegi halb kulu number.

Et jah, see on tõesti kaks ühes auto, millega võib iga päev sõita tööle sama mugavalt nagu 1,2TSIga, julgelt laenata naisele, teades, et igast abid hoiavad jamast eemal või siis lülitada kõik nannyd välja ja hoida täiega peal, mis veab suu kõrvuni. Ma olen sõitnud päris paljude huvitavate autodega oma elus aga väga üksikud on suutnud mind üllatada. Üllatab just see tervik, sa ei oota, et asi võib nii kuradi hea olla.


10minutit hiljem sai ka STI-d proovitud samal teel.

Väike numbrite võrdlus Golf R vs STI
Kaal 1475 vs 1575
HP 300 vs 305
Nm 380 vs 407
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Golf R M7

#2 Postitus Postitas K24 » L, 28 Juun 2014 00:00:38 +0300

Kui R400 välja tuleb, siis peaks minema ka proovima. Kas tellisid ära siis? :-D

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Golf R M7

#3 Postitus Postitas JP » T, 01 Juul 2014 09:57:37 +0300

K24 kirjutas: Kas tellisid ära siis? :-D
Ei :( ,
käisime ühte teist asja vaatamas ja see jäi teele ette juhuslikult.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta