1. leht 1-st

Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: N, 29 Jaan 2009 14:50:25 +0300
Postitas Nip
Ahhoi,

PMR Racingu ametlik töökoda ES-Racing on nüüd välja töötanud uued paketid:

1. baaspakett, originaal konditsioonis autodele, orienteeruvalt +30hj/ 50Nm, hind 6500.-
2. custom programm, seadistus vastavalt olemasolevale "raua" komplektile, orienteeruvalt +70hj/ 100Nm, hind 8900.-
3. custom programm, sama mis eelmine + 3 kuud programmeerimise supporti hinna sees, hind 9900.-
(plaanis hiljem muuta väljalaset, paigaldada suuremaid pihusteid, muuta õhuvõttu, nukkvõlle jms? - 3 kuu jooksul aju ümberseadistamine tasuta.)

Programmeerimise käigus muudetakse optimaalsemaks mootori tööd mõjutavad põhiparameetrid - kütus, süüde, boost, Mivec (E9) / AVCS (Subaru). Lisaks vastavalt kliendi soovile võimalik muuta ka launch-control seadet (Evo 8, 9), pöörete piirajat, kiiruse piirajat, kalibreerida teisi pihusteid, kalibreerida teist MAFi, kustutada 2.lambda funktsioon koos antud funktsiooni CELga (check engine light, Subaru), teha boosti seadistust vastavalt käigule (Subaru) jms. Lisaks ECU lugemise / flashimise softile kasutatakse teisi abiprogramme ja vahendeid, mis võimaldavad seadistada autot turvaliselt. Koos originaalandurite datalogiga kasutatakse alati WBO2 signaali. Tihtipeale lisaks lisavõimsusele on võimalik teha olemasolevaid ecu funktsioone ka turvalisemaks (näiteks: boosti korrektsioon vastavalt mootori temperatuurile - ehk võimalik piirata boosti külma ja ülekuumeneva mootoriga, süütenurga korrektsioon vastavalt õhu temperatuurile sisselaskes). Softe muudetakse kohapeal ning alati vastavalt autole / mootorile. Kunagi ei kasutata ühte ja sama valmis softi samal automudelil, vaid programmeeritakse igat mootorit individuaalselt. See tagab optimaalse ja ennekõike turvalise mootori töö just olemasolevate muutujate juures.
Osade Evo ajude puhul on võimalik programmeerida juurde erinevaid "advance" lisafunktsioone: ALS, turvapiiraja (määratav mootori piiraja, näiteks kui soovitakse jätta auto kellegi võõra kätte), topeltseade (kütus, süüde, boost - ümberlülitamine nupust), CEL märgutuli 2 erineva tasemega knockile, käiguvahetus täisgaasil (rpm piiramine shift ajaks).
Samuti teostame Mitsubishi Evo ja Subaru Impreza mudelite mootori elektroonilist diagnostikat.

Lisainfot ...

Postitatud: R, 30 Jaan 2009 16:46:08 +0300
Postitas Nip
Me saame aidata autosid, mis on alates MY02.
MY99 ehk GT masinate ajudele ei pääse ligi ehk need ajud autodel ei ole töödeldavad.

Postitatud: R, 30 Jaan 2009 17:39:45 +0300
Postitas JP
Huvitav, ma olen lugenud/kuulnud, et kuni -MY98 ei saa midagi ise teha. MY99-00 on minimaalselt progetav ja alates MY01 ehk punnsilmast on Denso aju, mida on suht hea progeda...

OBD II 16pin

Postitatud: R, 30 Jaan 2009 19:43:40 +0300
Postitas Nip
Autod, millel on OBD2 (16pin) pistik annab lootust, et nende ajusse on võimalik sisse pugeda. Paraku on enda kogemus näidanud, et meil olevad tarkvarad on töödanud alates MY02'st millede tootmist alustati aastatel 2000.

GT mudelite ajud on siiki jäänud ligipääsmatuks ja ega nende ajudes suurt midagi toimetada ei saa. Lihtsam on neile uus aju soetada.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: N, 05 Veebr 2009 18:58:33 +0300
Postitas aaro
Kas te -98 ajudele seda teenust ei paku, et pannakse juurde lisachip mis on progetav? See chip ei maksnud üldse palju ja peale seda oli aju väga lihtsalt seadistatav. Vähemalt mis puutus sellesse NÖ kütuseprobleemi JDM autodel.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: N, 05 Veebr 2009 20:54:29 +0300
Postitas Nip
Iseenesest on meil olemas vahendid ja igasugused seadme, mis võimaldavad kive vahetada. Paraku aga oleme selle töö suuremasosas lõpetanud, kui öelda, et me ei tee enam seda.
Oleme läinud kindlamat ja lihtsamat teed. Uute subade ajud on iseenesest suht seadistatavad tänaval kulgemiseks. Kui aga vaja midagi enamat siis jah ... esimene investeering oleks uue aju soetamine.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: R, 06 Veebr 2009 10:47:15 +0300
Postitas aaro
Tegevus mida ma silmas pean seineb lisachipis millejaoks pidi ajus koht olemas olema. Vana originaalchip jääb alles, uus lubab aga siis teatud asju muuta.

Leidsin kuskilt ka ingliskeelset materjali aga siin peaks olema venelastel asi suht põhjalik, ise kahjuks väga aru ei saa :(

http://www.ecutek.narod.ru

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: R, 06 Veebr 2009 10:55:03 +0300
Postitas Nip
Ma lasen töökojas ühel inimesel selle läbi seedida ja siis saan täpsemalt ka vastata, et mis imeloom see selline on ja kui palju see annab autole juurde ja kas on üldse mõtet sellega tegeleda ... ja kui on siis kui suures rahas see väljenduks :D

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: R, 06 Veebr 2009 11:21:03 +0300
Postitas aaro
Ma ei taotle siin üldse praegu juurdeandmist vaid JDM autode NÖ meie kütustele ümberseadistamist :wink: Aga uurige äkki veidi jah kui viitsimist.

edit: kuigi jah ma vastan enda küsimustele nüüd sellega et kuni 96a ajusid saab chippida. 97-98 on siis väidetavalt väga kinni keeratud(nende kohapealt ootaks siis teie vastust, kas üldse annab midagi teha) ja 99- ajud on flashitavad.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: R, 06 Veebr 2009 11:44:28 +0300
Postitas Nip
Selle kütuse ümberseadistamise pärast ei tasu sull üldsegi muretseda. Selle vahe teeb auto aju endale ise korda ehk muudab süüdet nii palju kui vaja.

Teisalt, mis puudutab ECUTEK'i siis ECUTEKi meil ei ole ja vaevalt tuleb. See on kallis ja meie banaanivabariigis ei tasu see ennast ära.

Ehk siiani on sõidetud alati imprezadega 98 bensiiniga ja sellest meile esialgu piisab. Tänavasõiduks on sellest küll. Kui aga tahad midagi enamat siis hakka auto aju vahetamisele mõtlema. Ei ole rahaliselt otstarbekas teha midagi poolpidust ... kui teha siis varuga. Tead ju vanasõna, et ... "süües kasvab isu". Sama asi on ka pooliku asjaga. Lased selle suhteliselt kalli raha eest ära teha ja mõne ajapärast leiad, et vajad rohkem POWER'it.

Soovitus:
Koosta endale projekt, tee see etappideks ning eelarvesta iga etapp. Seejärel hakka finantsi tootma, et projekt lõpuni viia (just nimelt LÕPUNI)

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: R, 06 Veebr 2009 11:51:20 +0300
Postitas aaro
Ma ei uurigi seda tegelt enam üldse sellepärast, et oma autot tahta ümber seadistada. Suhtlesin jaapaniga selle kütuseteemal ja ei muretse eriti sellepärast, eriti kuna ei kasuta autot ka sihtotstarbeliselt( loe: hoian nagu sedasamust pilpa peal ). 98 ultima + octane plus paistsid seeditavad ka :P
Tagamõte oli lihtsalt TEADMINE ja enda harimine. :)

Tänud sulle :)

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: E, 09 Veebr 2009 14:56:19 +0300
Postitas vaska
Lihtsalt huvipärast küsiks vanemate aparaatide lisakivide kohta - ega Jecsi või muude konfimise knowhowd evi? Nt vanema Legacy ajul on lisakivi võimalus, kasutaja lauri vanal aparaadil oli see isegi olemas.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: T, 03 Mär 2009 14:25:12 +0300
Postitas Nip
Neid lisakive saab isegi eBay'st osta :) Saksamaa eBay on suhteliselt rikas nendest pakkumistest. Risk on see, et need ei pruugi töötada.
Chippimist soovitaks teha kas uuesti remonditud mootorile või siis uuemale autole. Muidu võib tekkida efekt, et investeerite suurel hulgal raha aga tulemust ei kusagil.
Kivide oht on ka see, et seal olev tarkus ei pruugi anda tulemust, kuna väljalase on teine (muudetud, kulunud), küünlad on teised jne ... seega kivituuning on suhteliselt suurem riskibusiness, kui ajus sees sobramine ja koefitsentide muutmine persetunde ja dünopingi järgi.

Sinu autole paraku ma ei tea, et oleks Eestis konhow'd, et ajus sees sobrada ehk seal puudub see võimalus, juhul, kui riskid osta kivi, mis seda piiratult võimaldab.

Mina seda teha ei julgeks.

Re: Subade ajude upgrademine või siis modimine ...

Postitatud: K, 14 Sept 2011 00:17:31 +0300
Postitas K24
kergitan veidi vana teemat.
Kas uuematele Legacy (2010+ diisel ja gt) mudelitele pakutakse chip tuningut Eestis?
Kas AccessPort nimeline seade vääriks kaalumist?
Käigukastidest on siin hirmutavaid lugusid, kas 5AT ja 6MT kastid peavad pisut suuremale väändele vastu või on mõistlik siiski stock jõuga rahulikult edasi kulgeda?