Subade ajude upgrademine või siis modimine ...
Postitatud: N, 29 Jaan 2009 14:50:25 +0300
Ahhoi,
PMR Racingu ametlik töökoda ES-Racing on nüüd välja töötanud uued paketid:
1. baaspakett, originaal konditsioonis autodele, orienteeruvalt +30hj/ 50Nm, hind 6500.-
2. custom programm, seadistus vastavalt olemasolevale "raua" komplektile, orienteeruvalt +70hj/ 100Nm, hind 8900.-
3. custom programm, sama mis eelmine + 3 kuud programmeerimise supporti hinna sees, hind 9900.-
(plaanis hiljem muuta väljalaset, paigaldada suuremaid pihusteid, muuta õhuvõttu, nukkvõlle jms? - 3 kuu jooksul aju ümberseadistamine tasuta.)
Programmeerimise käigus muudetakse optimaalsemaks mootori tööd mõjutavad põhiparameetrid - kütus, süüde, boost, Mivec (E9) / AVCS (Subaru). Lisaks vastavalt kliendi soovile võimalik muuta ka launch-control seadet (Evo 8, 9), pöörete piirajat, kiiruse piirajat, kalibreerida teisi pihusteid, kalibreerida teist MAFi, kustutada 2.lambda funktsioon koos antud funktsiooni CELga (check engine light, Subaru), teha boosti seadistust vastavalt käigule (Subaru) jms. Lisaks ECU lugemise / flashimise softile kasutatakse teisi abiprogramme ja vahendeid, mis võimaldavad seadistada autot turvaliselt. Koos originaalandurite datalogiga kasutatakse alati WBO2 signaali. Tihtipeale lisaks lisavõimsusele on võimalik teha olemasolevaid ecu funktsioone ka turvalisemaks (näiteks: boosti korrektsioon vastavalt mootori temperatuurile - ehk võimalik piirata boosti külma ja ülekuumeneva mootoriga, süütenurga korrektsioon vastavalt õhu temperatuurile sisselaskes). Softe muudetakse kohapeal ning alati vastavalt autole / mootorile. Kunagi ei kasutata ühte ja sama valmis softi samal automudelil, vaid programmeeritakse igat mootorit individuaalselt. See tagab optimaalse ja ennekõike turvalise mootori töö just olemasolevate muutujate juures.
Osade Evo ajude puhul on võimalik programmeerida juurde erinevaid "advance" lisafunktsioone: ALS, turvapiiraja (määratav mootori piiraja, näiteks kui soovitakse jätta auto kellegi võõra kätte), topeltseade (kütus, süüde, boost - ümberlülitamine nupust), CEL märgutuli 2 erineva tasemega knockile, käiguvahetus täisgaasil (rpm piiramine shift ajaks).
Samuti teostame Mitsubishi Evo ja Subaru Impreza mudelite mootori elektroonilist diagnostikat.
PMR Racingu ametlik töökoda ES-Racing on nüüd välja töötanud uued paketid:
1. baaspakett, originaal konditsioonis autodele, orienteeruvalt +30hj/ 50Nm, hind 6500.-
2. custom programm, seadistus vastavalt olemasolevale "raua" komplektile, orienteeruvalt +70hj/ 100Nm, hind 8900.-
3. custom programm, sama mis eelmine + 3 kuud programmeerimise supporti hinna sees, hind 9900.-
(plaanis hiljem muuta väljalaset, paigaldada suuremaid pihusteid, muuta õhuvõttu, nukkvõlle jms? - 3 kuu jooksul aju ümberseadistamine tasuta.)
Programmeerimise käigus muudetakse optimaalsemaks mootori tööd mõjutavad põhiparameetrid - kütus, süüde, boost, Mivec (E9) / AVCS (Subaru). Lisaks vastavalt kliendi soovile võimalik muuta ka launch-control seadet (Evo 8, 9), pöörete piirajat, kiiruse piirajat, kalibreerida teisi pihusteid, kalibreerida teist MAFi, kustutada 2.lambda funktsioon koos antud funktsiooni CELga (check engine light, Subaru), teha boosti seadistust vastavalt käigule (Subaru) jms. Lisaks ECU lugemise / flashimise softile kasutatakse teisi abiprogramme ja vahendeid, mis võimaldavad seadistada autot turvaliselt. Koos originaalandurite datalogiga kasutatakse alati WBO2 signaali. Tihtipeale lisaks lisavõimsusele on võimalik teha olemasolevaid ecu funktsioone ka turvalisemaks (näiteks: boosti korrektsioon vastavalt mootori temperatuurile - ehk võimalik piirata boosti külma ja ülekuumeneva mootoriga, süütenurga korrektsioon vastavalt õhu temperatuurile sisselaskes). Softe muudetakse kohapeal ning alati vastavalt autole / mootorile. Kunagi ei kasutata ühte ja sama valmis softi samal automudelil, vaid programmeeritakse igat mootorit individuaalselt. See tagab optimaalse ja ennekõike turvalise mootori töö just olemasolevate muutujate juures.
Osade Evo ajude puhul on võimalik programmeerida juurde erinevaid "advance" lisafunktsioone: ALS, turvapiiraja (määratav mootori piiraja, näiteks kui soovitakse jätta auto kellegi võõra kätte), topeltseade (kütus, süüde, boost - ümberlülitamine nupust), CEL märgutuli 2 erineva tasemega knockile, käiguvahetus täisgaasil (rpm piiramine shift ajaks).
Samuti teostame Mitsubishi Evo ja Subaru Impreza mudelite mootori elektroonilist diagnostikat.