Sõiduõpe
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Sõiduõpe
Käsipiduri kasutamisest lühike klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=bQTML5cI ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=bQTML5cI ... re=related
Re: Sõiduõpe
WRC autodel minu teada lastakse käsipiduri pealetõmbamise ajaks keskdiffer vabaks, st veavad ainult esirattad.
Leone ja XT omanikud saavad küll sedasi teha, kui diff lock off on.
Leone ja XT omanikud saavad küll sedasi teha, kui diff lock off on.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Sõiduõpe
Kuidas siis tänavasõidu (mitte-WRC) masinatel see asi on? Mul Outback diisli manualist nagu meenuks lõik, kus loeti juttu peale, et kässari kasutamise ajaks tuleb sidur ära lahutada kui auto parasjagu liikvel on. Praktikas olen seda üritanud järgida ja kurvis hullamise rõõm jääb olemata ka praeguste libedate ilmadega.raig0 kirjutas:WRC autodel minu teada lastakse käsipiduri pealetõmbamise ajaks keskdiffer vabaks, st veavad ainult esirattad.
Leone ja XT omanikud saavad küll sedasi teha, kui diff lock off on.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Sõiduõpe
Mu legacyl(ja paljudel teistel subarutel) on keskel LSD. Ma tegin kunagi katse ja tõmbasin klaasjää peal kässarit, auto keeras risti ära ennast ja siis rabas esirattad ka plokki. Et korraks laseb mängida küll käsipiduriga. Tegelikult pole subaru mingi esiveoline auto et kässariga oleks vaja teeotsa sisse minna vms. Tuleb auto kontrasse ajada ja siis lihtsalt külgees siseneda. Aga see on juba rooli, piduri ja gaasipedaali koostöö.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Sõiduõpe
Peab jah lahutama, muidu võib isegi välja surra kuna tõmbab kõik kinni. Kui pikemaajaliselt harrastada käsipidurit ilma sidurit lahutamata, saab arvestada ka uute diffritega.
Väike OT ka, aga ma ei saa aru miks ei võiks vähemalt STi'l olla lahendus et võtab tagant ära diffri et ei peaks siduriga möllama, keskel on ju elektrooniline ja seda ei tohiks teoorias tehniliselt olla nii keeruline teostada. Kui mul nüüd õigesti meeles on, siis Evo'del alates 7'st selline lahendus peal. See teeks STi puhul oluliselt mugavamaks ka rallistiilis 180 kraadise pöörde praktiliselt kohapeal mitte et seda hullult vaja oleks teha koguaeg
Väike OT ka, aga ma ei saa aru miks ei võiks vähemalt STi'l olla lahendus et võtab tagant ära diffri et ei peaks siduriga möllama, keskel on ju elektrooniline ja seda ei tohiks teoorias tehniliselt olla nii keeruline teostada. Kui mul nüüd õigesti meeles on, siis Evo'del alates 7'st selline lahendus peal. See teeks STi puhul oluliselt mugavamaks ka rallistiilis 180 kraadise pöörde praktiliselt kohapeal mitte et seda hullult vaja oleks teha koguaeg

MY09 STi
Re: Sõiduõpe
Neid isetehtud süsteeme on veebis näha küll, nimetuseks oli vist WRC style dccd või midagi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Sõiduõpe
Järgi mõeldes, siis olen käsipiduri kasutamisel alati sidurit kasutanud ja seda ka esiveoliste puhul. Käsipidur on olnud rohkem hetkeliseks sobitud suuna saavutamise vahendiks.
XT automaatkasti puhul mingist sidurist just rääkida ei saa, aga käsipiduri kasutamine on lihtne ja auto hästi kontrollitav. Sobiv hoog sisse, rooliga vajalik nõks soovitud suunas, korraks käsipidurit ja õigel hetkel vedu uuesti taha.
Parim variant kuidas kitsal teel ümber keerata kui seal paar korda edasi tagasi nõksutada ei taha.
Eelmainitud esirataste blokeerumist ei ole küll täheldanud.
XT automaatkasti puhul mingist sidurist just rääkida ei saa, aga käsipiduri kasutamine on lihtne ja auto hästi kontrollitav. Sobiv hoog sisse, rooliga vajalik nõks soovitud suunas, korraks käsipidurit ja õigel hetkel vedu uuesti taha.
Parim variant kuidas kitsal teel ümber keerata kui seal paar korda edasi tagasi nõksutada ei taha.
Eelmainitud esirataste blokeerumist ei ole küll täheldanud.
Re: Sõiduõpe
Siit võib lugeda kässari ja kasti suhtlusest -
http://www.iwsti.com/forums/drivetrain- ... ystem.html
http://www.subaru-impreza.org/forum/mod ... ntial.html
Iseenesest saab seda ka tavalisele automaatkastile aretada -
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
http://www.iwsti.com/forums/drivetrain- ... ystem.html
http://www.subaru-impreza.org/forum/mod ... ntial.html
Iseenesest saab seda ka tavalisele automaatkastile aretada -
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re:
Sa pole nähtavasti VAG grupi nelikutega väga sõitnud?Külaline kirjutas:Subarut peetakse üldiselt siiski alajuhitavaks (esiveolistele omasem). .......... Ükski tagaveoline nii ei käitu.




Nii on jah, aga ma vist juba kordan ennastAxxept kirjutas:esiveoline ei lähe ju sinna kuhu vaja, kui gaas põhja panna.
tegelikult vahet ei ole, 4 vedu on 4 vedu ja selle vastu ei saa

rat_013 // 013 graphics >> design >> print // #foursnow
Re: Sõiduõpe
rat_013 // 013 graphics >> design >> print // #foursnow
Re: Sõiduõpe
Mõnikord peab omas elemendis ka kätt proovima.. Korraks käisime muidugi ainult, mõni õhtu peab pikemalt ja tõsisemalt ette võtma, siis saab vähe paremat videot ka äkki.. Kuigi ega videost asi nknii nii lõbus ei tundu kui roolis olles
https://www.youtube.com/watch?v=kkUgmF-bUpo

https://www.youtube.com/watch?v=kkUgmF-bUpo
rat_013 // 013 graphics >> design >> print // #foursnow
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Sõiduõpe
Kaamera võiks olla veidi tagapool, et auto pikitelg paremini aimatav oleks, soovitavalt kuskil peatoe juures. Siis paistab driftimine paremini välja. Muidu kena video, Soomes kuskil?rat013 kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=kkUgmF-bUpo
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Sõiduõpe
Soomes jah, peab mingi kavala kinnituse välja mõtlema kaamerale vist, hetke seisuga (kuna kat luuki pole) siis pole teda keskel kuskile panna.. aga leiutan midagiTarmo kirjutas:Kaamera võiks olla veidi tagapool, et auto pikitelg paremini aimatav oleks, soovitavalt kuskil peatoe juures. Siis paistab driftimine paremini välja. Muidu kena video, Soomes kuskil?

rat_013 // 013 graphics >> design >> print // #foursnow
Re: Sõiduõpe
Kui nüüd veidi ka algõppest rääkida... Kes teab, ehk kellelgi juba lapsed nii suured, et juhtimisõigust nõudmas, siis olen valmis lisaõppe korras läbi viima sõidutunde AUTOMAATkäigukastiga autol normaalse hinnaga, 15e- 45min. Loomulikult olemas õpetaja litsents, mitte ajada segi juhendaja tõendiga. Aastate jooksul õpilaste tagasiside kaudu selgeks saanud Tallinna sõidueksamite olemus. Huvi korral 56 483 885.