RADARID?
Streetrace foorumis oli selle kõige kohta juttu, ei pea mõttekaks seda siia copypastema hakata.
OT: Khm, kindel, et sa tahad oma autot pulkadeks lahutada, kui sind kinni peetakse? Mul oli täna just juhus, kus minu kõrvalt mööda lendav audi blokki tõmbas äkki ning politsei põõsast välja kargas ja saua lehvitas ning ta autot lammutama hakkas. Kõhe.
Isiklikust kogemusest võin väita, et see Tartu-Tallinn trassil sõites saadud 20-30 minutit võitu ilma mingi reaalse põhjuseta ei ole väärt meeletuid trahve ja nt ka radaridetektori konfiskeerimist+6k raha. Gaasi võib vast siis anda, kui kõik lähevad ühtlase kolonnina, politsei tundub sellesse märksa rahulikumalt suhtuvat, kui mõne lenduri trikkidesse. Samas pean märkima, et politsei on oma trikivaru trassil sõitjate suhtes täiendanud, küll võetakse "jänes" maha ja lastakse teised minema, küll võetakse terve kolonn trahvimiseks maha, küll lastakse "jänku" jooksu ja tagumised saavad noomida.
Kiirus on nakkav, selle jaoks võiks eestis olla mingi korralik track või lennukite õhkutõusmis rajast pikem/kiirem strip. Mind ei huvita veerandmiil vaid kena ning ohutu ringrada. Kardirada on korralikuks vajutamiseks vast liig kitsas, seega polegi muud teha kui maanteel vajutada ja loota parimat...
OT: Khm, kindel, et sa tahad oma autot pulkadeks lahutada, kui sind kinni peetakse? Mul oli täna just juhus, kus minu kõrvalt mööda lendav audi blokki tõmbas äkki ning politsei põõsast välja kargas ja saua lehvitas ning ta autot lammutama hakkas. Kõhe.
Isiklikust kogemusest võin väita, et see Tartu-Tallinn trassil sõites saadud 20-30 minutit võitu ilma mingi reaalse põhjuseta ei ole väärt meeletuid trahve ja nt ka radaridetektori konfiskeerimist+6k raha. Gaasi võib vast siis anda, kui kõik lähevad ühtlase kolonnina, politsei tundub sellesse märksa rahulikumalt suhtuvat, kui mõne lenduri trikkidesse. Samas pean märkima, et politsei on oma trikivaru trassil sõitjate suhtes täiendanud, küll võetakse "jänes" maha ja lastakse teised minema, küll võetakse terve kolonn trahvimiseks maha, küll lastakse "jänku" jooksu ja tagumised saavad noomida.
Kiirus on nakkav, selle jaoks võiks eestis olla mingi korralik track või lennukite õhkutõusmis rajast pikem/kiirem strip. Mind ei huvita veerandmiil vaid kena ning ohutu ringrada. Kardirada on korralikuks vajutamiseks vast liig kitsas, seega polegi muud teha kui maanteel vajutada ja loota parimat...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Jah, eriliselt sellega ei päästa, sest laks on enamvähem ühesugune (ütleme 9K on trahv kiiruseületuse eest, samas radaridetektor, mis konfiskeeritakse, maksab 3-7k + selle kasutamise eest trahv 6k). Ma saan aru, et ebaõige kiirusevaliku pärast on väidetavalt päris agaralt inimesi surnuks sõidetud, kuid seal on enamasti ka kõrvalisi tegureid. Ehk siis joobes olek, nigelad rehvid, vanad amordid, loom teel, jäide, vihm jne. Ei saa ju vahet teha, et näe, mul on Ferraari, mulle on kõik lubatud, sul on Opel, sõida teepervel ja ära jää mulle ette.
Et siit tulebki moraal: kui sõidad kiiremini kui lubatud, siis oled juba ka arvestanud tagajärgedega. Puistamisi on planeeritud politsei poolt hoiatuseks kihutajatele päris agaralt, niiet ei tasu väga julgelt gaasi vajutada nii linnaliikluses kui ka kusagil üksikul kruusatel. Ka kolonnis sõitmine ei päästa nagu viimased juhused on näidanud...
Krt isegi autobahnil saab vajutada vaid siis kui on mõni pühade varahommik ja kodanikud pole veel oma sõidukitega ummikuid teostama asunud
Natuke OT: Kas manuaalkastiga masinale on väga raske cruise controli pealepanek? Tõsiselt huvitaks, kuna suvel on plaanis pikemad otsad teha
Et siit tulebki moraal: kui sõidad kiiremini kui lubatud, siis oled juba ka arvestanud tagajärgedega. Puistamisi on planeeritud politsei poolt hoiatuseks kihutajatele päris agaralt, niiet ei tasu väga julgelt gaasi vajutada nii linnaliikluses kui ka kusagil üksikul kruusatel. Ka kolonnis sõitmine ei päästa nagu viimased juhused on näidanud...
Krt isegi autobahnil saab vajutada vaid siis kui on mõni pühade varahommik ja kodanikud pole veel oma sõidukitega ummikuid teostama asunud
Natuke OT: Kas manuaalkastiga masinale on väga raske cruise controli pealepanek? Tõsiselt huvitaks, kuna suvel on plaanis pikemad otsad teha
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
Hei. Ei tahaks õel olla, aga Sinul ilmselt pole lähedane surma saanud, seetõttu, et keegi tahtis "natukene kiiremini sõita". Minul on.martten86 kirjutas: Nad peaksid tegelema varaste kinni püüdmisega, mite sellega ,et keegi nyyd 20 km/h kiiremini sõitis..aga radari kohapealt pole erilist mõttet siis seda kasutada enam?juhul kui pole tuju auto puistamiseks.tehnika on liiga palju edasi arenenud:S aga kuidas sa sõidad kui korra gaasi vajutades juba 120 rauas :S
Loodan, et Sa ei pea seda üle elama.
Vallo
PS kihutamiseks jäägu ikka kinised rajad
Kiirus pole õnnetuseks peaaegu kunagi põhjus, kui juht on kaine ja kaine mõistusega, on tema ainult -1%-ga õnnetuse põhjustaja!
Suurematel kiirustel õnnetusi põhjustavad need, kes on täielikud NOOBID, möödasõit pimedas kurvis, möödasõit isegi sirgel autoga kiirendamata ja tema järel mööduja peab pidurdama ja naasma oma vööndisse tagasi möödumata, sest ta ei sõida kiiremini ku 90 km/h, ja kui keegi sõidab tihedama liiklusega teel 60-70-ga, siis peab ju kindlasti tee telgjoone servas sõitma, andmata tagumistele märku möödumiseks (nt. Poolas selline süsteem toimib kus möödutakse tee keskelt), jne., jne.,jne. Vat selliseid LAMBAID on meie liikluses kõige rohkem ja nende tõttu ka õnnetused! Ja kui keegi väidab, et on vastupidi, siis tema ongi just see "...".
ptui-ptui-ptui-üle vasaku õla... sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
Suurematel kiirustel õnnetusi põhjustavad need, kes on täielikud NOOBID, möödasõit pimedas kurvis, möödasõit isegi sirgel autoga kiirendamata ja tema järel mööduja peab pidurdama ja naasma oma vööndisse tagasi möödumata, sest ta ei sõida kiiremini ku 90 km/h, ja kui keegi sõidab tihedama liiklusega teel 60-70-ga, siis peab ju kindlasti tee telgjoone servas sõitma, andmata tagumistele märku möödumiseks (nt. Poolas selline süsteem toimib kus möödutakse tee keskelt), jne., jne.,jne. Vat selliseid LAMBAID on meie liikluses kõige rohkem ja nende tõttu ka õnnetused! Ja kui keegi väidab, et on vastupidi, siis tema ongi just see "...".
ptui-ptui-ptui-üle vasaku õla... sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
Subaru only...!
Kas sul on Eesti Liikluspolitsei poolt kullast sponsorimärk või nimeline numbrihoidik ka olemas?marlboro kirjutas: ptui-ptui-ptui-üle vasaku õla... sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
vaska kirjutas:Kas sul on Eesti Liikluspolitsei poolt kullast sponsorimärk või nimeline numbrihoidik ka olemas?marlboro kirjutas: ptui-ptui-ptui-üle vasaku õla... sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
Ei ole ma sponsor, ega pole ka nimelist numbrihoidikut, lihtsalt olen üülimalt ettevaatlik ja tähelepanelik, on päris mitmeid kordi "joppand", seepärast veelkord ptui-ptui-ptui üle vasaku õla. Eks mind on ähvardanud päris mitmed audi-d ja bmw-d (muidu "säärekatest" rääkimata-eriti taksojuhid), kes arvavad, et sõidan ka nö. "säärekaga", siis tuli nende osavus proovile panna ja koht kätte näidata seda nii linnas kui maanteel jääb nende osavus kuhugi poole peale... Sellest võiks veel vääga pikalt rääkida Ja veel ... ma ei ole pidanud kunagi veel riskima, ühtegi möödasõitu ega manöövrit ei tee ma riskides, et ehk mul veab...
Näide: korra proovis minu järel mees olla audi 80 omanik ja tegi Rapla mnt-l Kohila ristis avarii kus noor naisterahvas logistas oma ilusa autoga ees ja audijuht üritas tast mööduda keset ristmikku ... mul on väga kahju, et see nii lõppes - järeldus - ära võta kunagi riski!
Vabandan kui kedagi jutuga riivan...
Subaru only...!
Linnas mingid noored tüübid võbelevad rohkem kui vanade autode omanikud. Nii "luksusmasinate" kui tüüpiliste rullnokksõidukite omanikuks on tavaliselt vahtralehtedega või lubadeta tüübid. (Tuttav on kahjukäsitleja, seetõttu on mul enamvähem statistiline pilt olemas)Näide: korra proovis minu järel mees olla audi 80 omanik ja tegi Rapla mnt-l Kohila ristis avarii kus noor naisterahvas logistas oma ilusa autoga ees ja audijuht üritas tast mööduda keset ristmikku ... mul on väga kahju, et see nii lõppes - järeldus - ära võta kunagi riski!
Mitte ei saa sellisest kiirustamisest väga aru, foori alt minnes üritavad nad eelolevast bussist/muust sõidukist mööda saamiseks rullnokkida ja suvalisest kohast ette pöörata. Alles sõpakal üks idioot vahtralehelise civikuga lendas trollile vasakusse tagumisse nurka sisse, sest ei suutnud kiirendada ja rooli valitseda üheaegselt.
Mingi seadus võiks olla, mis vahtralehtedel/kroonilistel kiiruseületajatel keelaks üle liitrise mootori ja/või üle 90km/h liikuva sõiduki evimise, siis saadakse aru mõõdukast kiirendamisest, raja vahetamisest ja paljust muust sh viisakast liiklusetiketist. Enda puhul oli 1.3 liitrit (47kw)alustuseks väga hea õppematerjal, oleks mingi suurema relva kätte saanud, jumalteab... äkki oleks saanud ka esimest korda kiirustamise eest trahvi
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
Selleks, et saada keskmiseks 170, peab kiirus suurema osa ajast 200+ km/h olema. Ja seda ma hästi ei usu. Meie teedel pole lihtsalt võimalik sõita pidevalt sellise kiirusega - liigapalju koperdajaid.marlboro kirjutas: sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
Veel, kiirus on üsna tihti õnnetuse põhjuseks. Kui arvestada, et iga hetk võib tulla vend 150+ km/h, siis pole paljudes kohtades üldse võimalik maanteele välja keerata, kuna nähtavust lihtsalt pole.
Võibolla halb näide, aga olen näinud üsna mitut matsu tsikkel vs auto järve statoili juures - tsikkel tuleb foori alt 100+ km rauas ja auto keerab bensukast välja. Mõlemile tundub, et nähtavust on küll, aga ometi jõuab sikkel kohale nii kiirelt, et autojuhil pole võimalik reageerida. Formaalselt jääb süüdi autojuht, kuna tema keeras ette, tegelikult aga tal polnudki võimalik tsiklit näha. kuna tee on natuke vastumäge ja väikese kurviga. Lubatud kiiruse puhul sellist situatsiooni ei tekkiks. Sama ka maanteel - vasja tuleb metsavahelt oma liikuriga, vaatab, et tee tühi, keerab ja siis on tal juba lendur küljelt sees 150-200 km/h. Heal juhul jõuab vastassuuna vööndist mööda, kui sealt just rekka ei tule :p
Ja mingist ohutusest pole mõtet rääkida kontekstis 170 keskmine maanteel. Sest, rõhutan veelkord, teised ei saa ja minu arust väga ka ei peaks sellistega arvestama.
Sai küll vist kole pikk moraalijutlus, aga äkki paneb mõne mõtlema.
Mingi seadus võiks olla, mis vahtralehtedel/kroonilistel kiiruseületajatel keelaks üle liitrise mootori ja/või üle 90km/h liikuva sõiduki evimise, siis saadakse aru mõõdukast kiirendamisest, raja vahetamisest ja paljust muust sh viisakast liiklusetiketist. Enda puhul oli 1.3 liitrit (47kw)alustuseks väga hea õppematerjal, oleks mingi suurema relva kätte saanud, jumalteab... äkki oleks saanud ka esimest korda kiirustamise eest trahvi
Eks vahtralehel ja vahtralehel on ka vahe, aga tõsi ta on, ei ole mõtet vanematel oma lapsukestele osta midagi enamat kui escort, kadett vms. Ka mina alustasin Datsun Cherry 120A'ga astal '93, mis oli esimene OMA auto, ei juhtunud midagi, aastal '94 olin Taunuse omanik - eriti kõva mees ju ja 4 avariid 3 kuu jooksul, 1 neist ise tekitatud.
Praegu riskigrupp viisakalt 40 (4?).
Subaru only...!
vallo kirjutas:Selleks, et saada keskmiseks 170, peab kiirus suurema osa ajast 200+ km/h olema. Ja seda ma hästi ei usu. Meie teedel pole lihtsalt võimalik sõita pidevalt sellise kiirusega - liigapalju koperdajaid.marlboro kirjutas: sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
Veel, kiirus on üsna tihti õnnetuse põhjuseks. Kui arvestada, et iga hetk võib tulla vend 150+ km/h, siis pole paljudes kohtades üldse võimalik maanteele välja keerata, kuna nähtavust lihtsalt pole.
Võibolla halb näide, aga olen näinud üsna mitut matsu tsikkel vs auto järve statoili juures - tsikkel tuleb foori alt 100+ km rauas ja auto keerab bensukast välja. Mõlemile tundub, et nähtavust on küll, aga ometi jõuab sikkel kohale nii kiirelt, et autojuhil pole võimalik reageerida. Formaalselt jääb süüdi autojuht, kuna tema keeras ette, tegelikult aga tal polnudki võimalik tsiklit näha. kuna tee on natuke vastumäge ja väikese kurviga. Lubatud kiiruse puhul sellist situatsiooni ei tekkiks. Sama ka maanteel - vasja tuleb metsavahelt oma liikuriga, vaatab, et tee tühi, keerab ja siis on tal juba lendur küljelt sees 150-200 km/h. Heal juhul jõuab vastassuuna vööndist mööda, kui sealt just rekka ei tule :p
Ja mingist ohutusest pole mõtet rääkida kontekstis 170 keskmine maanteel. Sest, rõhutan veelkord, teised ei saa ja minu arust väga ka ei peaks sellistega arvestama.
Sai küll vist kole pikk moraalijutlus, aga äkki paneb mõne mõtlema.
Sry kui tunned end riivatuna...
(vb. tõepoolest nati liialdasin kuid 180-190 on norm. tempo ja ei hakka kunagi igav ega ei jää ka roolis magama, eks nö. "koperdajaid" on ikka ja alati, PARATAMATUS)
Subaru only...!
Khm, mis masin see sellist hooramist talub? Diiselkaubik vast mitte kui kiirusi ette kujutada...marlboro kirjutas: sõidan täies rahus KESKMISELT 170km/h pea kõik otsad (tähenärijatele-va.linnas,35000 aastas) ... eks riielge kui tahate
(vb. tõepoolest nati liialdasin kuid 180-190 on norm. tempo ja ei hakka kunagi igav ega ei jää ka roolis magama, eks nö. "koperdajaid" on ikka ja alati, PARATAMATUS)
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P, 19 Juun 2005 02:00:56 +0300
- Asukoht: Türi
Eks ta ole siis rahameeste asi, isiklikult riiki ei sponsoreeri. Oman ka subaruid millel ühel on ka turbo ja kanatab 5nda käiguga 90km/h sõita küll Avarii põhjustamine oleneb kll ka mitmetest muudest asjaoludest aga sinna juurde veel ebaõige kiiruse valik suurendab avarii tekitamise ohtu kindlasti.Anonymous kirjutas:Kas siinsed turbo Subarute omanikud tahavad väita, et sõidavad maanteel alati 90 km/h. Paraku siis pole vajadust 5-ndat käiku sisse lükatagi. Ise sõidan maanteel sellise kiirusega külla ainult väga raskete ilmaolude korral, mida tuleb suht harva ette.
OT aga ma ei saa aru miks arvatekse et kui auto on subaru siis kohe oled potensjaalne kiiruseületaja , auto nagu auto ikka ju
dumat nada a ne prõgat
Noh, olgem ausad, et turbo Subarut pole küll mõtet osta ainult selleks, et sõita temaga kas 50 või 90 km/h. Pensionärid teda poeskäimiseks ju ei soeta. Ja kui soetas, siis arvatavasti mingi eksituse tõttu. Loomulikult pole see keelatud, aga sügavam mõte selles asjas puuduks.
Siin pole ju suurt midagi arvata, kas turbo Subaru omanik on potensiaalne või mingi muu kiiruseületaja.
Võlts tagasihoidlikust võime me kõik etendada suuremal või vähemal määral, kui see just eesmärgiks on. Reaalsus on aga see, et normaalse ilmaga ei tea mina küll ka meil sellist maanteed, kus sõidetaks ühtlaselt 90 km/h, seda isegi tavaliste pereautodega. Ja ei tea ka väljamaal eriti selliseid kohti.
Turbo Subaru on sellepoolest just ehe näide autost, mis pole mõeldud "töristamiseks". Selle jaoks on teised asjad ja selle all "kannatavad" inimesed valivad teised autod.
"Kihutamise spetsialist" ei tee seda pea laiali otsas riskides asja eest teist taga iseenda ja teiste elu ja tervisega. Täpselt samuti nagu igat asja saab ka kiiresti sõita hästi ja saab halvasti - täpselt nagu aeglaseltki. Üks asi on oludele mittevastava kiiruse valimine ja teine asi on inimese enad sisemised "olud", mis ei vasta võibolla nendele nõudmistele, et sõita autoga suhteliselt kiiresti ja suhteliselt ohutult.
See on selline tüüpiline asjasse vähe pühendunud inimese tava arusaam, et kiiresti sõitmine on ilmtingimata = surm. Kindlasti on üldine risk suurem, aga mitte rohkem, kui MÕNEL inimesel aeglasemalt sõites.
Inemesed on väga erinevad, autode erinevustest rääkimata.
Ja kiiruse ületamine puhtal kujul on väärtegu, täpselt samuti nagu maha sülitamine. Kumb on suhteliselt ohtlikum selle üle võib vaielda.
Enamik inimesi sureb väidetavalt voodis, mitte autoroolis.
Kihutamise vastane propaganda ei ole midagi muud, kui lihtsalt tavaline läbi räigete üldistuste vastava nähtuse pahaks tembeldamine.'
Eestis on vast liikluses palju hullemaid probleeme, kui inimesed kes tahavad ja oskavad kiiresti sõita ja kes sellega võimalikult ohutuks tegemise heaks on valmis ka midagi tegema omalt poolt.
Miks Saksamaal kiirteedel sõitmise kohta ei räägi keegi, et see on oi-oi kui paha ?
Meil minnakse asjaga kohati juba teise äärmusse, et umbes iga kiiresti sõitja on mõrvar. Nii see pole ei tegelikus elus ega ka seaduste järgi mitte. Nii, et selge teatud tüüpi inimeste omaalgatuslik liialdus.
Siin pole ju suurt midagi arvata, kas turbo Subaru omanik on potensiaalne või mingi muu kiiruseületaja.
Võlts tagasihoidlikust võime me kõik etendada suuremal või vähemal määral, kui see just eesmärgiks on. Reaalsus on aga see, et normaalse ilmaga ei tea mina küll ka meil sellist maanteed, kus sõidetaks ühtlaselt 90 km/h, seda isegi tavaliste pereautodega. Ja ei tea ka väljamaal eriti selliseid kohti.
Turbo Subaru on sellepoolest just ehe näide autost, mis pole mõeldud "töristamiseks". Selle jaoks on teised asjad ja selle all "kannatavad" inimesed valivad teised autod.
"Kihutamise spetsialist" ei tee seda pea laiali otsas riskides asja eest teist taga iseenda ja teiste elu ja tervisega. Täpselt samuti nagu igat asja saab ka kiiresti sõita hästi ja saab halvasti - täpselt nagu aeglaseltki. Üks asi on oludele mittevastava kiiruse valimine ja teine asi on inimese enad sisemised "olud", mis ei vasta võibolla nendele nõudmistele, et sõita autoga suhteliselt kiiresti ja suhteliselt ohutult.
See on selline tüüpiline asjasse vähe pühendunud inimese tava arusaam, et kiiresti sõitmine on ilmtingimata = surm. Kindlasti on üldine risk suurem, aga mitte rohkem, kui MÕNEL inimesel aeglasemalt sõites.
Inemesed on väga erinevad, autode erinevustest rääkimata.
Ja kiiruse ületamine puhtal kujul on väärtegu, täpselt samuti nagu maha sülitamine. Kumb on suhteliselt ohtlikum selle üle võib vaielda.
Enamik inimesi sureb väidetavalt voodis, mitte autoroolis.
Kihutamise vastane propaganda ei ole midagi muud, kui lihtsalt tavaline läbi räigete üldistuste vastava nähtuse pahaks tembeldamine.'
Eestis on vast liikluses palju hullemaid probleeme, kui inimesed kes tahavad ja oskavad kiiresti sõita ja kes sellega võimalikult ohutuks tegemise heaks on valmis ka midagi tegema omalt poolt.
Miks Saksamaal kiirteedel sõitmise kohta ei räägi keegi, et see on oi-oi kui paha ?
Meil minnakse asjaga kohati juba teise äärmusse, et umbes iga kiiresti sõitja on mõrvar. Nii see pole ei tegelikus elus ega ka seaduste järgi mitte. Nii, et selge teatud tüüpi inimeste omaalgatuslik liialdus.