Käiguvahetus linnas

Igapäevase liiklemisega seonduv

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 736
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Käiguvahetus linnas

#16 Postitus Postitas aaro » T, 30 Aug 2011 17:00:39 +0300

soojal õlil tühikäigul küll 3-4bar pole rõhk :)
See on juba "uprated oilpump", mis sellist rõhku annab tühikäigul.

Ja 5. käiguga kössutajaid ootab mingi aja möödudes ees kasti laagrite vahetus. Sidurile ei tee ka head kõrge käiguga madala pöördega kiirendamine(eriti diislid millel madalalt väänet palju).

Aaro
'98 STi Type-R V-Limited
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: Käiguvahetus linnas

#17 Postitus Postitas eero60 » T, 30 Aug 2011 17:16:19 +0300

aaro kirjutas:soojal õlil tühikäigul küll 3-4bar pole rõhk :)
See on juba "uprated oilpump", mis sellist rõhku annab tühikäigul.

Ja 5. käiguga kössutajaid ootab mingi aja möödudes ees kasti laagrite vahetus. Sidurile ei tee ka head kõrge käiguga madala pöördega kiirendamine(eriti diislid millel madalalt väänet palju).

Aaro
Kas Subaru automootoritel õlipumbal reduktsioonklappi pole, millest saaks õli rõhku reguleerida? Huvi pärast küsin.

Vasta