2. leht 2-st

Re: Käiguvahetus linnas

Postitatud: T, 30 Aug 2011 17:00:39 +0300
Postitas aaro
soojal õlil tühikäigul küll 3-4bar pole rõhk :)
See on juba "uprated oilpump", mis sellist rõhku annab tühikäigul.

Ja 5. käiguga kössutajaid ootab mingi aja möödudes ees kasti laagrite vahetus. Sidurile ei tee ka head kõrge käiguga madala pöördega kiirendamine(eriti diislid millel madalalt väänet palju).

Aaro

Re: Käiguvahetus linnas

Postitatud: T, 30 Aug 2011 17:16:19 +0300
Postitas eero60
aaro kirjutas:soojal õlil tühikäigul küll 3-4bar pole rõhk :)
See on juba "uprated oilpump", mis sellist rõhku annab tühikäigul.

Ja 5. käiguga kössutajaid ootab mingi aja möödudes ees kasti laagrite vahetus. Sidurile ei tee ka head kõrge käiguga madala pöördega kiirendamine(eriti diislid millel madalalt väänet palju).

Aaro
Kas Subaru automootoritel õlipumbal reduktsioonklappi pole, millest saaks õli rõhku reguleerida? Huvi pärast küsin.