Liikluskaamerad
Liikluskaamerad
http://www.postimees.ee/?id=55305
Mida teha tulevikus, et saada ikkagi natuke vahest kihutada?
Inglismaal pidi olema selline aerosoolvärv, millega number üle lastes, muudab optikale loetamatuks, oskab keegi kommenteerida?
Täitsa pekki kisub elu, kui kaamerad käima täies mahus lähevad. Muidugi kui ära kaamerad kaardistada, siis võibolla annaks probleemi leevendada.
Mida teha tulevikus, et saada ikkagi natuke vahest kihutada?
Inglismaal pidi olema selline aerosoolvärv, millega number üle lastes, muudab optikale loetamatuks, oskab keegi kommenteerida?
Täitsa pekki kisub elu, kui kaamerad käima täies mahus lähevad. Muidugi kui ära kaamerad kaardistada, siis võibolla annaks probleemi leevendada.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Kuulge lõpetage loll jama! Nüüd hakkame siis politseid petma ja numbreid "värvima"?!?!? Nagu oleks rullnokkade foorumisse sattunud... Sõitke korralikult ja näidake eeskuju! Subaruga eeskujulikult liiklev kodanik on kordades parem vaatepilt kui "peast rallimees". Kihutage rajal või selleks ettenähtud kohas mitte tänaval!
Sinu poolest on siis Ok, et pannakse suur summa magama aga reaalset tulu asjast ei tule? Meile tuuakse näiteks Prantsusmaad, kuid mitte sõnagi ei ole UK olukorrast. Kahjuks ma ei leia statistikat, kuid see papp, mis kaamera riigile sisse toob on meeletu. Samas põhipunkt, et kaamera vähendab liiklussurmasid, on praktiliselt samal tasemel kui enne kaameraid.Kuulge lõpetage loll jama! Nüüd hakkame siis politseid petma ja numbreid "värvima"?!?!? Nagu oleks rullnokkade foorumisse sattunud... Sõitke korralikult ja näidake eeskuju! Subaruga eeskujulikult liiklev kodanik on kordades parem vaatepilt kui "peast rallimees". Kihutage rajal või selleks ettenähtud kohas mitte tänaval!
Lisaks kui tahad mööda Tln-Tartu maanteed sõita, siis üle 80-85km/h sa ei saa sõita ( ja see, et ei olegi vaja kiiremini sõita on rumal vastus, sest suvel on üsna pikalt sel teel lubatud 100 ja 110 ). Miks? Sest 16 kaamerat pannakse Tln-Mäo lõigule (eeldan, et 8 kummalegi suunale), siis kuidas on võimalik rekkadest mööda sõita, kui sul on 1.1L punn sõitmiseks. Isegi kui on Sti, aga ees on üks rekka + mitu väikeautot, siis see kiirus, mis möödasõidu lõpuks sul spidomeetril, on üsna kallis.
Ma kihutaks hea meelega rajal ja ka teen seda, aga radadega on Eestis väga kitsas ja ma kardan, et veel kitsamaks läheb.
Pika jutu lõpetuseks soovitan Piibe maanteed kasutada, kes soovivad kiiremini kui 85km/h sõita. Ise sõidan kord nädalas seda teed, sest liiklust ei ole ja saan rahulikult omas tempos sõita. Kuigi tee on pikem kui põhimaantee, siis kütusekulu tuleb väiksem ja mis põhiline, kaasliiklejad puuduvad (ehk stress).
Tulu polegi ju kaamerate eesmärk! Sõidke korralikult ja nii, nagu eeskiri ette näeb! Kel mõistus peas ja natuke suudab ajudega tööd teha, siis leiab ka koha kus muretult veidi kiiremini sõita ja ka veoautod ei saa takistuseks. Kes aga ei suuda seda teha, nendel ongi õige juba 5 km ületuse pealt trahvi maksta!
Autoteedega on ka selline effekt, et need igavad pikad maanteed, mis meil riigis on, tekitavad tunde 90km/h sõites nagu aeg seisaks-veniks. Kui keerata aga kõrvalteele, kus tee on täpselt kahe masina jagu lai ja kohe pervel ilusad metsad, üle 200m sirgeid ei ole, vot siis 90-ga annab juba sõita;) Aga teisest küljest jälle, on laial teel parem metsloomi ennetada ja on pikem teelõik ette näha, et enda ja teiste liiklejatega arvestada, et ohutult A-B'sse jõuda.
Minul isiklikult ei ole kaamerate vastu midagi, esiteks ei ole veel tekkinud tungi üldise 120+km/h liiklusega kaasa minna, teiseks kaamerad vist ei trahvi vaid teevad hoiatuse(mitu korda ja kuidas ei tea, enne kui trahv tuleb) ja kolmandaks kui ongi rekkad ees, või mõni selline imelik liikleja, kes 1km sõidab 80-ga teise 110-ga jne terve maantee jagu, siis tuleb varuda natuke kannatust ja tekib auk, kus tast mööda saab...julgust läheb ka vaja võibolla isegi natuke nahaalsust kuid ohutus tuleb tagada ja ohutum on rekkast ja sellistest jobudest mööda minna kui sabas tilkuda ja järjekorda pikendada. muidugi kui rekka sõidab 90-ga siis nigu ei olegi vaja mööda minna, hoiab kütust kokku ja närve ka, nagunii keerab Kükitasse kohvi jooma - võibolla:)
ja üldse tasub sõitmiseks aega varuda, lähed 20min. varem sõitma ja ei olegi kuhugi kiiret, vaatad loodust, kuulad head plaati vms ja kõik on rahul.
muidugi kui kaamerad hakkavad igat km eest trahvi tegema (kuni +5 ma mõtlen) siis on natuke narr ja tekitab trotsi küll.
Minul isiklikult ei ole kaamerate vastu midagi, esiteks ei ole veel tekkinud tungi üldise 120+km/h liiklusega kaasa minna, teiseks kaamerad vist ei trahvi vaid teevad hoiatuse(mitu korda ja kuidas ei tea, enne kui trahv tuleb) ja kolmandaks kui ongi rekkad ees, või mõni selline imelik liikleja, kes 1km sõidab 80-ga teise 110-ga jne terve maantee jagu, siis tuleb varuda natuke kannatust ja tekib auk, kus tast mööda saab...julgust läheb ka vaja võibolla isegi natuke nahaalsust kuid ohutus tuleb tagada ja ohutum on rekkast ja sellistest jobudest mööda minna kui sabas tilkuda ja järjekorda pikendada. muidugi kui rekka sõidab 90-ga siis nigu ei olegi vaja mööda minna, hoiab kütust kokku ja närve ka, nagunii keerab Kükitasse kohvi jooma - võibolla:)
ja üldse tasub sõitmiseks aega varuda, lähed 20min. varem sõitma ja ei olegi kuhugi kiiret, vaatad loodust, kuulad head plaati vms ja kõik on rahul.
muidugi kui kaamerad hakkavad igat km eest trahvi tegema (kuni +5 ma mõtlen) siis on natuke narr ja tekitab trotsi küll.
nelivedu auto ilu
Minu autodel on siiani kõigil spidokas +5..+10 näidanud. Seega kaameras kiiruseületamise kirja saamiseks peab mul olema osuti järgi juba märkimisväärselt üle normi ja suure tõenäosusega pean ma seda kiirust arendama oma sõidureas ja selle koha peal, kus kaamera eest on märgiga hoiatatud. Kokkuvõttes mina seda juttu ei osta, et möödasõidu ohutuse huvides ja kogemata jne.
Need kaamera asukohad on teada juba - iseasi kui kaugelt need kaamerad võtavad ja kas Inglismaal müüdavad numbrite ülepihustamiseks mõeldud sprayd ka reaalselt toimivad. Netipoed väidavad, et välgu peale pimestab numbri ära ja siis pole midagi tõestada pildi järgi. Kile lisamine numbrile pidavat eeskirjadele vastu käima - ise küll vastavat seadusesätet ei leidnud.tnx kirjutas:Minu autodel on siiani kõigil spidokas +5..+10 näidanud. Seega kaameras kiiruseületamise kirja saamiseks peab mul olema osuti järgi juba märkimisväärselt üle normi ja suure tõenäosusega pean ma seda kiirust arendama oma sõidureas ja selle koha peal, kus kaamera eest on märgiga hoiatatud. Kokkuvõttes mina seda juttu ei osta, et möödasõidu ohutuse huvides ja kogemata jne.
Mis seal ikka - eraldi GPS jubinad kiirust mõõtma ja ette hoiatama siis ei teki üllatusmomenti trahvi näol. Hinnad on juba neil piisavalt mõistlikud, et pead vaevama ei peaks, Tomtomi speedcami süsteem toimib küll.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817vaska kirjutas:Kile lisamine numbrile pidavat eeskirjadele vastu käima - ise küll vastavat seadusesätet ei leidnud.
Lisad 1 ja 2, Kood 102.
5) registreerimismärk peab olema puhas, deformeerimata ja ilma katteta;