taali (audru) rahvasprint, jaanuar 20, 2008
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
taali (audru) rahvasprint, jaanuar 20, 2008
ega keegi ei tea juhtumisi nende autode omanike?
nr1
nr2
lisaks sellele, et tahaks personaalset tutvust teha, huvitav oleks, mis kohad on nad saavutanud...
nr1
nr2
lisaks sellele, et tahaks personaalset tutvust teha, huvitav oleks, mis kohad on nad saavutanud...
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Et jah -
pilt nr.1 on minu autost, nagu Alar juba mainis
pilt nr.2 on Hardi Siilatsi masinast (ta siis ka ise roolis)
Kui rääkida võistlusest ja tulemustest Audrus siis mina olin seekord ehk kõige õnnetum võistleja, kuna tuli leppida 4 kohaga. Mitte et see just väga morjendaks, kuid kripeldama jääb pigem see, et 3 koht jäi 0,17 sek. ja 2 koht 0,64 sek. kaugusele (seda siis ~5,5 km raja kohta - 2 vooru sõitude rajapikkus kokku).
Hardi tulemuseks oli 11 koht.
Võistlus oli väga tasavägine ja jube tihe aegade mõttes (just 4wd klassis). Samuti ei saa märkimata jätta asjaolu, et sõitudes eksisid päris mitmed favoriidid, nii et.... Mis siin ikka - AUTOSPORT.
Viskan siia ka lingi, kus tulemused üleval:
http://rally.ee/?a=a009&b=6240
PEACE
pilt nr.1 on minu autost, nagu Alar juba mainis
pilt nr.2 on Hardi Siilatsi masinast (ta siis ka ise roolis)
Kui rääkida võistlusest ja tulemustest Audrus siis mina olin seekord ehk kõige õnnetum võistleja, kuna tuli leppida 4 kohaga. Mitte et see just väga morjendaks, kuid kripeldama jääb pigem see, et 3 koht jäi 0,17 sek. ja 2 koht 0,64 sek. kaugusele (seda siis ~5,5 km raja kohta - 2 vooru sõitude rajapikkus kokku).
Hardi tulemuseks oli 11 koht.
Võistlus oli väga tasavägine ja jube tihe aegade mõttes (just 4wd klassis). Samuti ei saa märkimata jätta asjaolu, et sõitudes eksisid päris mitmed favoriidid, nii et.... Mis siin ikka - AUTOSPORT.
Viskan siia ka lingi, kus tulemused üleval:
http://rally.ee/?a=a009&b=6240
PEACE
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
4 koht on ikka väga kõva minu meelest? kui võtta arvesse et sul oli ilmselt vanimaid autosid 4wd'st siis "vanakese" kohta väga nobeTigeTigu kirjutas:Et jah -
Kui rääkida võistlusest ja tulemustest Audrus siis mina olin seekord ehk kõige õnnetum võistleja, kuna tuli leppida 4 kohaga. Mitte et see just väga morjendaks, kuid kripeldama jääb pigem see, et 3 koht jäi 0,17 sek. ja 2 koht 0,64 sek. kaugusele (seda siis ~5,5 km raja kohta - 2 vooru sõitude rajapikkus kokku).
PEACE
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seda pole _väidetavalt_ seal ükski 4wd.. eesti on väike, jutud levivad..Subaru555 kirjutas:kas autod täiesti stockid?
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
... peaksin siis kunagi oma Soome Autoregistri normidele vastava Justy kah, kasvõi korraks, teistega joonele panema - saab, siis mis saab
lihtsalt seni pole tahtnud sekeldustesse laskuda, kui 3 korda võimsamad neliveolised peaksid kõik näpuga torkima tulema ja natike on minus veel ausust kah säilinud
... vähemalt selles, et sõita ma ju tegelikult ei oska
nelivedu ei hoia kedagi teel - pidurdusmaa lõpeb vaid kaugemal põllul
Stock - nii ja naa
Tegelikult vist siiski päris stockid ei ole. Hardi autost tean veidi ka, kuid las see tema enda rääkida.
Kui minu autost rääkida, siis sellesmõttes stock jah, et mina isiklikult ei ole seal suurt peale rooli ümber tõstmise teinud (kõik mis siis seda puudutab - armatuuri roolilatt, soojendus, juhtmestik etc). Ümberehituse käigus sai mõned lisamugavused välja jäetud, nagu kliima ja pidurivõim. Ülejäänud on nii nagu Jaapanist tuli, ehk:
- Täis HKS vedrustus, reguleeritav (praegu kasutusel siis WRX originaal vedrustus) Miks sai vahetatud, põhjus lihtne - auto oli nii jäik et ainus mis pehmendas lööke tee ja auto vahel oli 40 profiiliga rehv ja reguleerimine suurt vahet ei teinud! Samas sai sellise seadega sõidetud Rapla kardirajal ja see oli kogemus omaette, auto käitus SUPER hästi rajal.
- Strutbar'd kõikjal (4tk) + ka pikiti küljekarpide all. Stabikad on kummipukside pealt ümber seatud uniball'de peale
- Suurem turbo, turboklapp
- Väljalase ümberehitatud, suht sirge toru 2,5" või isegi 3"
- Kast on lühikeste käikudega
- lisa sprinklerid coolerile
- etc.
Eks nipet-näpet on veel (elektroonika osas), aga see juba auto kiirusele juurde/maha ei anna. Stendis ei ole veel käinud, kuid plaan on - eks siis saab ka mingeid täpsemaid numbreid võimsuse kohta.
Mis plaanis - aju vahetus (programmeeritavaks), hetkel originaal ja siis tahaks ka turbo rõhu kõrgemaks saada-hetkel kuskil 1,15 - 1,2
Muud erilist nagu ei olegi
PEACE
Tegelikult vist siiski päris stockid ei ole. Hardi autost tean veidi ka, kuid las see tema enda rääkida.
Kui minu autost rääkida, siis sellesmõttes stock jah, et mina isiklikult ei ole seal suurt peale rooli ümber tõstmise teinud (kõik mis siis seda puudutab - armatuuri roolilatt, soojendus, juhtmestik etc). Ümberehituse käigus sai mõned lisamugavused välja jäetud, nagu kliima ja pidurivõim. Ülejäänud on nii nagu Jaapanist tuli, ehk:
- Täis HKS vedrustus, reguleeritav (praegu kasutusel siis WRX originaal vedrustus) Miks sai vahetatud, põhjus lihtne - auto oli nii jäik et ainus mis pehmendas lööke tee ja auto vahel oli 40 profiiliga rehv ja reguleerimine suurt vahet ei teinud! Samas sai sellise seadega sõidetud Rapla kardirajal ja see oli kogemus omaette, auto käitus SUPER hästi rajal.
- Strutbar'd kõikjal (4tk) + ka pikiti küljekarpide all. Stabikad on kummipukside pealt ümber seatud uniball'de peale
- Suurem turbo, turboklapp
- Väljalase ümberehitatud, suht sirge toru 2,5" või isegi 3"
- Kast on lühikeste käikudega
- lisa sprinklerid coolerile
- etc.
Eks nipet-näpet on veel (elektroonika osas), aga see juba auto kiirusele juurde/maha ei anna. Stendis ei ole veel käinud, kuid plaan on - eks siis saab ka mingeid täpsemaid numbreid võimsuse kohta.
Mis plaanis - aju vahetus (programmeeritavaks), hetkel originaal ja siis tahaks ka turbo rõhu kõrgemaks saada-hetkel kuskil 1,15 - 1,2
Muud erilist nagu ei olegi
PEACE
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
no nendel sti kupeedel on stockis juba tugevdatud kast väga lühikeste käikudega; ei usu eriti et sul _veel_ lühemaks aetud?! ma igatahes ise esimese käiguga käin väga ettevaatlikult ümber, piirajasse läheb väga kiirestiTigeTigu kirjutas: - Kast on lühikeste käikudega
vat see progetav aju on asi, mida sprintide reeglid tegelt ei luba.. mitte et ma isiklikult sellest väga aru saaksin - tegelt saab ju ka stock aju ümber progeda suhteliselt (suhteliselt!) kerge vaevaga (eriti kui rahakott jäme) ja samuti päris karmide settingute peale.. ainuke võit oleks vast ilmastikutingimustest lähtuvalt kohapeal lisakruttimine, aga kas seal ongi nii ägedaid vendi, kes sellise kruttimisega midagi palju juurde saaksid? ei tea, võimalik...TigeTigu kirjutas: Mis plaanis - aju vahetus (programmeeritavaks), hetkel originaal ja siis tahaks ka turbo rõhu kõrgemaks saada-hetkel kuskil 1,15 - 1,2
muideks, kus sul piiraja on? mingeid wrx sti manuale lugedes jäi meelde number 8250 - kas on ka nii?
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Vot kasti kohapealt ei tea - võimalik jah et nendel coupe variantidel ongi need kastid (tava mudelitel minu teada ei ole).
No versioon IV'del ei ole aju hetkel kuidagi progetav - käidud Soomes korra ja autot on selle ala proffid vaadanud. Miks vajalik ka aju muutmine on kütuse kohapealt - nimelt Jaapani versioonid alla 100 oktaani ju ei taha tunnistada. Selle muutmiseks vaja aju modida. Et eks ta praegugi ole väike risk kasutada 98 ja sprindil kõvasti pähe anda. Alguses sai veel kasutatud lennuki kütust, kuid sellel ka omad vead (liiga kuiv jne)
Lisakruttimist ei kavatsegi teha - seda ka keegi praegustest 4wd sõitjatest ei tee.
Piiraja - no 8250 on minu autol kül ületatud
Ja ka kiirusepiiraja - nagu teada on Japsidel seadus, et üle 180 km/h autosid ei lubata välja lasta, seega tehasest tulevad autod spidokatel max kiirus 180 peal. Ka see piiraja minu autol eemaldatud. Sai siin proovitud ükskord - spidoka seier läheb üle 180 ja asub teisele ringile minemist. Ehk teeks teise ringi ka peale, kuid see naga jääb ette, mille peal spidoka seier 0 peal puhkab!
Küllaltki koom vaade iseenesest
No versioon IV'del ei ole aju hetkel kuidagi progetav - käidud Soomes korra ja autot on selle ala proffid vaadanud. Miks vajalik ka aju muutmine on kütuse kohapealt - nimelt Jaapani versioonid alla 100 oktaani ju ei taha tunnistada. Selle muutmiseks vaja aju modida. Et eks ta praegugi ole väike risk kasutada 98 ja sprindil kõvasti pähe anda. Alguses sai veel kasutatud lennuki kütust, kuid sellel ka omad vead (liiga kuiv jne)
Lisakruttimist ei kavatsegi teha - seda ka keegi praegustest 4wd sõitjatest ei tee.
Piiraja - no 8250 on minu autol kül ületatud
Ja ka kiirusepiiraja - nagu teada on Japsidel seadus, et üle 180 km/h autosid ei lubata välja lasta, seega tehasest tulevad autod spidokatel max kiirus 180 peal. Ka see piiraja minu autol eemaldatud. Sai siin proovitud ükskord - spidoka seier läheb üle 180 ja asub teisele ringile minemist. Ehk teeks teise ringi ka peale, kuid see naga jääb ette, mille peal spidoka seier 0 peal puhkab!
Küllaltki koom vaade iseenesest
No nii palju kui mina tean, siis jaapani jdm'id tunduvalt võimsamad, suutlikumad, elektroonilisemad.
Omast kogemusest võib tuua näite, et suur pevalu roolivahetamise juures oli jaapanlaste täiskliima elektroonik konditsioneeri asendamine euroopa mudeliga, kuna osaliselt jätsin alles Jaapani armaturi (keskkonsool) siis seal nupud kõik elektroonilised, euroopas tross/traat süsteem.
Elektroonika kohapealt nii palju veel et minu mudelil elektroonilised klapitavad küljepeeglid. Euroopasse see asi alles vist 2003+ ja sedagi lisana (kui ma ei eksi).
Noh siis veel DCCD
Ja muidugi tore näide on ka see, et autot arvele võttes ei suutnud ARK vend välja lugeda jaapani passist palju kw võiks olla. Küsis et palju MUIDU on - no et selle aasta mudelitel 155kw. Arvas, et ega 2,0 rohkem jah ei saa (no uuematel 195 ehk veel). Läks minema (auto oli nimelt ülevaatamise ajal mujal). Lootsin juba, et näet ehk kindlustuse pealt hoian nüüd kopika kokku, aga võta näpust - helistas tagasi ja hakkas kurtma et neil süsteem puhta lolliks läinud, et selle tähisega autodel 203-208 kw. Et SEE EI OLE JU VÕIMALIK. No siis tuli tunnistada fakti et näet vist ikka on
PEACE
Omast kogemusest võib tuua näite, et suur pevalu roolivahetamise juures oli jaapanlaste täiskliima elektroonik konditsioneeri asendamine euroopa mudeliga, kuna osaliselt jätsin alles Jaapani armaturi (keskkonsool) siis seal nupud kõik elektroonilised, euroopas tross/traat süsteem.
Elektroonika kohapealt nii palju veel et minu mudelil elektroonilised klapitavad küljepeeglid. Euroopasse see asi alles vist 2003+ ja sedagi lisana (kui ma ei eksi).
Noh siis veel DCCD
Ja muidugi tore näide on ka see, et autot arvele võttes ei suutnud ARK vend välja lugeda jaapani passist palju kw võiks olla. Küsis et palju MUIDU on - no et selle aasta mudelitel 155kw. Arvas, et ega 2,0 rohkem jah ei saa (no uuematel 195 ehk veel). Läks minema (auto oli nimelt ülevaatamise ajal mujal). Lootsin juba, et näet ehk kindlustuse pealt hoian nüüd kopika kokku, aga võta näpust - helistas tagasi ja hakkas kurtma et neil süsteem puhta lolliks läinud, et selle tähisega autodel 203-208 kw. Et SEE EI OLE JU VÕIMALIK. No siis tuli tunnistada fakti et näet vist ikka on
PEACE
kui nüüd võrrelda alates punnsilma sti-st, siis jdm-il on DCCD aga Spec-C-l ja RA-l ei ole seda. Neile tuli see alates uuest ninast Mootoril väänet 385NM ja muidugi Spec-C ja RA kergemad. Nendest veel kergem on S202 mida toodeti aint 400tk. Kasti ülekandeid ei oska öelda. Ra ver5 on igaljuhul 100 peal 3000 pööret.