Suba sügistrall 26 okt 2008

Üritused, pildid, järelkaja.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
erx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 253
Liitunud: P, 05 Aug 2007 23:52:25 +0300
Asukoht: Rapla

Suba sügistrall 26 okt 2008

#1 Postitus Postitas erx » E, 29 Sept 2008 11:33:32 +0300

Võistlusjuhend:

Suba sügistrall 2008
Pühapäeval, 26. oktoobril 2008. a

1. VÕISTLUSE KOHT, AEG, AJAKAVA
1.1 Võistluse ajakava: Pühapäev, 26. oktoober 2008. a
10.00–11.00 - dokumentide kontroll
11.15–11.45 - autode tehniline kontroll
10.00–11.45 - võistlusrajaga tutvumine jalgsi
12.00 - esimese võistlusauto start
17.00 - autasustamine (orienteeruvalt)

Toimub eelregistreerimine: www.pmr.ee

Võistluse täpne ajakava, võistlusraja skeem, stardijärjekord ja muu vajalik info avaldatakse ametlikul teadetetahvlil (ATT).

2. KORRALDAJA, RADA

2.1 Korraldaja
Võistluse korraldab: PMR Racing

2.2 Ametnikud
Võistluse juht: Toomas Perillus, tel (+372) 51 27 916
Võistluse sekretär: Erkki Ponkin, tel (+372) 56 644 404
Tehnilise komisjoni esimees: koht on veel vakantne

2.3 Võistlusrada
Võistlus toimub Rapla kardiraja territooriumil (Rapla vald, Rapla maakond).
Raja pikkus: 2000 m
Raja laius: 6-14 m
Pinnas: asfalt

3. ARVESTUSKLASSID, VÕISTLUSAUTOD

3.1 Arvestusklassid
4WD Turbo
4WD Vabalthingav

3.2 Võistlusautod peavad vastama Suba Sügistralli tehnilistele tingimustele.

3.3 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.

3.4 Võistlusauto Sõit toimub ainult tänavalegaalsete rehvidega.
3.5 Võistlusauto tehnilist seisundit ja rehve võib korraldaja kontrollida igal võistlushetkel.



4. OSAVÕTJAD

4.1 Kõik võistlejad peavad mandaadis esitama kehtiva liikluskindlustuse poliisi ja sõiduki kasutusõigust tõendava dokumendi (vajadusel) ning osavõtuavalduse.

4.2 Ühel autol võib võistelda kuni kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.

4.3 Kui võistlusautoga osaleb mitu võistlejat, võib võistlussõidu ajal nähtaval olla vaid üks võistlusnumber, teised numbrid peavad olema kinni kaetud.

5. VÕISTLUSE KÄIK

5.1 Võistlusrajaga tutvumine toimub jalgsi 26. oktoobril ajavahemikul kell 10.00–11.45.

5.2 Hilinenud võistlejaid starti ei lubata.
5.3 Stardisignaal lipuga. Stardimärguandeks lipu langemise hetk.

5.5 Kui võistleja ei stardi 20 sekundi jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.

5.6 Sõidetakse 3 vooru. Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning vooru kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne.

5.7 Etapi paremusjärjestus selgitatakse kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel. Etapi tulemuse saamiseks peab võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru. Võrdsete punktide korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus. Võrdsete punktide ja võrdse parima aja korral mistahes voorus saab määravaks esimese vooru võistlussõidu parim aeg.

5.8 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollidele.

5.9 Hooldusalalt väljumine keelatud. Hooldusalal maksimaalne kiirus 30km/h. Võistluse korraldaja poolt fikseeritud silmnähtav kiiruseületamine toob kaasa võistluselt eemaldamise.


6. VASTULAUSED – kehtetu sellel võistlusel


7. OSAVÕTUMAKSUD

7.1 Osavõtumaks kõigis klassides eelregistreerides 300 EEK
kohapeal registreerides 350 EEK

7.2 Kahes erinevas klassis võistlemine on keelatud.

7.3 Osavõtumaksu tasumine toimub dokumentide kontrollis sularahas.

7.4. Starti lubatakse kuni 60 eelregistreerunud osavõtjat.

8. AUTASUSTAMINE

8.1 Iga võistlusklassi 3 paremat autasustatakse karikatega.

8.2 Võistlus on avatud lisaauhindadele.

9. VASTUTUS

9.1 Võistluse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.


10. LISASÄTTED

10.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas, kohas, ajakavas ja võistluse käigus.

10.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.

10.3 Juhendiga mittemääratletud küsimustes lähtutakse kehtivatest rahvasprindi võistlusmäärusest ning rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistest tingimustest.





Suba Sügistrall tehnilised tingimused 2008

Kehtib alates 01.01.2008


1. MÄÄRATLUS

Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid, kinnise kerega 2WD ja 4WD sõidukeid (sõidukid vastavuses kehtiva Liiklusseadusega).

Kehtiva EAL tehnilise kaardiga sõidukite kasutamine on lubatud ainult klassides 4WD . Sealjuures peavad EAL kaarti omavad 4WD autod vastama minimaalselt kehtivatele E-rühma tingimustele. Kõik muudatused, mida konkreetselt pole lubatud, on keelatud!
Automudeli määratlusel lähtutakse auto VIN koodist ja tüübi kinnitusest.

2. LUBATUD MUUDATUSED ja TÄIENDUSED

2.1 Mootor

2.1.1 Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto registreerimistunnistusel).
2.1.2 Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
2.1.3 Autode kubatuur võib olla maksimaalselt 2,5% suurem klasside täpsusnormidega võrreldes (s.t. klassis 2000cm on lubatud sõita kuni 2050cm).
2.1.4 Summuti müratase peab vastama Eesti Vabariigis kehtivale keskkonnaministri määrusele.
21.5 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.
2.1.6 Heitgaasid peavad olema vastavuses hetkel Eesti Vabariigis kehtiva keskkonnaministri määrusega, mis kajastab M1 sõidukite heitgaasi norme. Klass 4WD autod peavad olema kooskõlas autoralli A-rühma vastavate nõuete ja tingimustega, mis on määratletud FIA VM lisa J Art.255 p.5.1.16.
2.1.7 Nukkvõllid ja nukkvõlli rattad peavad olema algsed ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud (v.a punkti 2.1.1 puhul).
2.1.8 Sisselaskesüsteemi alla kuuluvad kõik auto õhuvoolu vahendavad või reguleerivad komponendid. Keelatud on eemaldada sisselaskesüsteemi komponente (sh. õhutorud, õhufiltri korpus). Lubatud on kasutada mitte-originaalset filtreerivat elementi.

2.2 Jõuülekanne

2.2.1 Peaülekanne, käigukasti ülekanne, käigukasti korpus ja diferentsiaal peavad olema algsed ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud. Diferentsiaal blokeeringu kasutamine on keelatud, välja arvatud juhul, kui autotootja on tootnud konkreetse auto diferentsiaal blokeeringuga. 100% blokeering on igal juhul keelatud!

2.3 Vedrustus

2.3.1 Vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi.
2.3.2 Vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säiluma, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid.
2.3.3 Stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
2.3.4 Kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.

2.4 Veljed ja rehvid

2.4.1 Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem, kui 17% veerepinna pindalast.
2.4.2 Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigatud rehvide kasutamine (v.a klassides 2WD Sport, 4WD, V16 ja V18).
2.4.3 Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 % veerepinnast ja seda kogu võistluse jooksul.
2.4.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.
2.4.5 Keelatud on kasutada rehvisoojendajaid ja rull-pinke.

2.6 Kere ja elektrisüsteem

2.6.1 Kere kandevkonstruktsiooni ei tohi ümber ehitada ega muuta. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud.
2.6.2 Auto sisene polsterdus, armatuur ja muud ettenähtud detailid peavad säiluma algsed ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.6.3 Näidikute plokk peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud. Lülitite ja lisanäidikute paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Armatuurlaual ja selle osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad põhjustada vigastusi.
2.6.4 Kõik klaasid peavad olema E, e või DOT sertifitseeritud, valmistaja juhendi kohased.
2.6.5 Akendel võib kasutada kilesid, mis on vastavuses kehtiva Liiklusseadusega.
2.6.6 Autol ei tohi olla kere külge kinnitatud väljaulatuvaid mittevajalikke esemeid ja seadmeid (va. haagisekonks).
2.6.7 Esivõre muutmine ja eemaldamine on keelatud.
2.6.8 Istekohtade arv autos peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.6.9 Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
2.6.10 Keelatud on teha autol elektrisüsteemi muudatusi ja ümberehitust, juhul kui see mõjutab auto turvalisust. Kõik elektriühendused ja kontaktid peavad olema korrektselt ühendatud ja kinnikaetud (isoleeritud), et välistada lühiseid.
2.6.11 Autol peavad säiluma ja töötama kõik konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud elektrisüsteemi komponendid (tuled, signaal, kojamehed jne).
2.6.12 Auto peajuhtplokk (aju) peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.6.13 Lubatud on kasutada autodel põhjakaitseid, lisatulesid ja porilappe. Juhul, kui autolt on eemaldatud lisatuled, ei tohi lisatulede kinnitused ulatuda auto gabariitidest väljapoole.

2.6 Pidurid

2.6.1 Pidurisüsteem (kõik komponendid, mis mõjutavad pidurite tööd alates piduripedaalist kuni piduriketasteni) peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud ning töökorras.
2.6.2 Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.
2.6.3 Keelatud on kasutada õlikäsipidurit (v.a juhul, kui see on konkreetse automudeli autotootja poolt ettenähtud).
2.6.4 Keelatud on kasutada lisa piduriregulaatorit.
2.6.5 Autodel, millel piduriregulaatorid on ettenähtud autotootja poolt, on keelatud eemaldada või lukustada piduriregulaatoreid.
2.6.6 Pidurivõimenduse väljalülitamine ja eemaldamine on keelatud.
2.6.7 Juhul kui konkreetsele automudelile on autotootja poolt ettenähtud ABS pidurid, siis süsteemi eemaldamine on keelatud, kuid süsteemi võib välja lülitada.

2.7 Toitesüsteem (kütusesüsteem)

2.7.1 Kütusesüsteem (kõik komponendid alates kütusepaagi korgist kuni plokikaaneni) peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.7.2 Keelatud on kasutada lisa kütuse rõhuregulaatoreid, ning muul viisil konkreetse automudeli autotootja poolt ettenähtud kütuserõhu muutmine.
2.7.3 Lubatud on kasutada ainult kütust (bensiin, diiselkütus – nt.95E, 98E, D), mida on võimalik osta Eesti Vabariigi territooriumilt jaemüügist. Võidusõidukütuse kasutamine on lubatud ainult klassides V16, V18, 2WD-Sport ja EAL-tehnilist kaarti omavatel 4WD autodel.

2.8 Rool

2.8.1 Roolisüsteem peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud ning töökorras.
2.8.2 Rooliratas on lubatud vahetada väiksema, sport-tüüpi rooli vastu.
2.8.3 Rooliülekande korpus ja ülekanne peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.8.4 Rool peab olema terve ja ilma remondijälgedeta.

2.9 Muu varustus

2.9.1 Lisa- ja ohutusvarustus peab vastama vähemalt Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele.
2.9.2 Keelatud on eemaldada tagaklaasi kojameest ja kojamehemootorit, juhul kui see on konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
2.9.3 Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik. Juhul kui konkreetsel automudelil on autotootja poolt ettenähtud teisaldatavad pukseerimisaasad, siis tuleb see aas võistluse ajaks paigaldada ühte olemasolevates pukseerimisaasa paigalduskohtadest(soovitatavalt tagumisse).
2.9.4 Sõidukil peavad olema nõuetele vastavad, Autoregistrikeskuse poolt väljastatud registreerimismärgid.
2.9.5 Sõidukile tuleb paigaldada kogu võistluse ajaks korraldaja poolt ettenähtud kohtadele võistlusnumbrid ja reklaamkleebised.
2.9.6 Sõidukil ei tohi olla nähtaval teiste võistluste stardinumbreid ja sümboolikat; usulisi, poliitilisi, rassistlikke, ebaeetilisi ning Keeleseadusega vastuolus olevaid loosungeid ja sümboolikat.

3. OHUTUSMÄÄRUSED

3.1 Tulekustutussüsteem ei ole nõutud.
3.2 Autos ei tohi olla kinnitamata esemeid, mis võiksid põhjustada vigastusi.
3.3 Aku peab olema kinnitatud kas algse kinnitusega või vähemalt kahe metallist klambri ja kahe minimaalselt 8mm poldiga. Aku plussklemm peab olema kaetud.
3.4 Kõik auto uksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel. Auto aknad ja katuseluuk peavad olema nõuetekohaselt suletavad.
3.5 Kahemahulise kerega auto tagaluuk peab olema avatav väljastpoolt kogu võistluste kestel.
3.6 Autol ei tohi olla vedelike lekkeid ega liiklusohtlikke lõtke.
3.7 Auto piduritorud ja voolikud ei tohi olla mõranenud ega roostetanud.
3.8 Võistlustel peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit (v.a. Rahvaralli VM ettenähtud juhtudel, kus ei ole kiivri kandmine kohustuslik). Kiivrid tuleb esitada nõuetele vastavuse kontrollimiseks tehnilisele komisjonile enne võistluse algust. Kiivril peab olema e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologeering (võib olla aegunud). Kiiver peab olema puhas, pragudeta ja rebenditeta ning ei tohi olla ülevärvitud.
3.9 Autos peavad olema kogu võistluse vältel ohukolmnurk, esmaabipakk ja tulekustuti. Ohutusvarustus peab olema kinnitatud ja fikseeritud nii, et need sõidu ajal lahti ei tuleks. Tulekustuti peab asuma kergesti ligipääsetavas kohas, olema töökorras ja kehtiva ülevaatusega.
3.10 Ohutusvarustus peab olema kergesti kättesaadav.
3.11 Tulekustuti peab olema kinnitatud mitte-põlevast materjalist kiir-avaneva päästikuga metallvitsadega.
3.12 Sõiduriietus peab olema pikkade käistega.
3.13 Istmed ja turvavööd peavad olema algsed ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
3.14 Keelatud on kasutada turvavöösid, millel on õlavöödel vahekarabiini kinnitused.
3.15 Istmed peavad olema terved, vigastusteta ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
Keelatud on kasutada istmeid, millel puuduvad peatoed või millele tootja pole peatugesid ettenäinud! Istmekinnitused peavad olema istmel konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
3.16 Lubatud on kasutada ka kiivreid, mis vastavad ühele järgnevatest standarditest:
-Snell Foundation 1995-SA, 2000-SA ja 2005-SA
-SFI Foundation, SFI spec 31.1A ; 31.1 ; 31.2A; 31.2
-British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR, type A

4. Sport 2WD ja EAL tehnilist kaarti omavate 4WD võistlusautode tehnilised tingimused ja ohutusmäärused
4.1 EAL kaarti omavad 4WD autod peavad vastama vähemalt kehtivatele E-10 klassi tehnilistele tingimustele.
4.2 EAL kaarti omavad 2WD Sport autod peavad vastama minimaalselt kehtivatele E-rühma tehnilistele tingimustele.
4.3 EAL kaarti omavatel sõidukitel on lubatud kasutada kehtiva homologeeringuga ja homologeeringu kaotanud kiivreid; 2000-SA; 2005-SA, British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR ja SFI Foundation, SFI spec 31.1A ; 31.2A.
4.4 EAL kaardiga autodel kohustuslik kasutada kehtiva homologeeringuga istmeid ja vähemalt 4-punkti turvavöösid laiusega min 3tolli.
4.5 Pärast vöödele märgitud kehtivusaja lõppu võib neid kasutada veel 2 (kaks) aastat ainult Eesti territooriumil toimuvatel võistlustel.
4.6 Istmekinnitused peavad vastama FIA VM lisa J artikkel 253.16 nõuetele.
4.7 Sõiduriietus peab olema FIA kehtiva homologeeringuga.[/b]
Viimati muutis erx, K, 08 Okt 2008 16:39:41 +0300, muudetud 7 korda kokku.
Subaru Impreza
VW Golf II 1.8 GTI 16v

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#2 Postitus Postitas KungLao » E, 29 Sept 2008 21:04:30 +0300

sügistrall on küll vale pealkiri. trall nagu tähendab vabalt sõitmist/kihutamist. aga seal kõik reeglitega paika pandud. paljud subarud millel tuning ajud peal ei saa ju osa võta. asi võiks nagu vähem ametlik olla.või siis mingi selline klass kus on võimalik timmitud autoga sõita.

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

#3 Postitus Postitas Nip » T, 30 Sept 2008 14:59:12 +0300

Tule kohale ja sõida ... keegi ei hakka kellegi nn tuunitud subarut näppima :)

PS. Kihutades ei ole võimalik head aega sõita :P
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#4 Postitus Postitas KungLao » T, 30 Sept 2008 16:43:52 +0300

kihutamisest olen ma juba ammu aru saanud et head aega ei saa:) aga fun on sellegipoolest.
kas raha maksmine on pärast tehnilist kontrolli või enne? et kui läbi ei saa siis ju pole mõtet maksta ka.või see ette kirjutus pole nii rangelt jälgimiseks?
mingi pappi peavad kõik sõita soovijad välja käima?

eks kohale tuleb ikka tulla jah.
Viimati muutis KungLao, T, 30 Sept 2008 19:38:43 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

#5 Postitus Postitas Nip » T, 30 Sept 2008 16:53:15 +0300

Kohale tulla tuleb ikkagi ... SUBARUTE omanikele oleks see lausa KOHUSTUSLIK :)

OSAVÕTUMAKS:
On välja kujunenud reegel, et et osavõtumaks tasutakse alati enne võistlusalale sisenemist ehk enne tehnilist kontrolli. Osavõtu maks tasutakse kohapeal dokumentide kontrollis, kus antakse osalejatele ka võistlusnumber.

Kuna eelarve on nii nagu ta on ehk meie osalustasu koostabki eelarve siis mida rohkem meid tuleb sõitma seda parem. Ehk osalustasust makstakse kinni rajarent ja ülejäänu moodustab auhinnafondi.

SEEGA KÕIK SUBA FÄNNID VUTA, VUTA ILUSTI KOHALE :)
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

EELREGISTREERIMINE ...

#6 Postitus Postitas Nip » T, 30 Sept 2008 17:07:55 +0300

Kuna mul selline õigus on siis kasutan seda kurjasti :)

Ehk kõik, kes on ennast eelregistreerunud siis nende osalustasu jääb 300kr.
Kõik teised osalejad, kes ei ole ennast eelregistreerinud siis nende osalustasu on 350kr.

Ennast saab registreerida PMR Racing'u kodulehel!
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

#7 Postitus Postitas Andruzka » K, 01 Okt 2008 10:56:31 +0300

ära nüüd üle ka organiseeri seda asja, see on ju tavaline kokkusaamine väikese kihutamisega rajal. Ma sooviks seda osavõtumaksu tasuda läbi firma, mingi arve alusel. See peaks olema võimalik? Eraisikuna olen täiesti maksejõuetu.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

#8 Postitus Postitas Nip » K, 01 Okt 2008 14:00:52 +0300

No selle 300eek sa leiad vast ikka. Ma ei tea ühtegi üritust, kus oleks osavõtutasu ülekandega tehtud :D või siis arve esitatud ja ettevõte tasub selle :D

Igatahes jään ma selle seisukoha juurde, et tasumine toimub kohapeal jha sularahas.
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

Kasutaja avatar
erx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 253
Liitunud: P, 05 Aug 2007 23:52:25 +0300
Asukoht: Rapla

Võistlus avatud kõigile 4WD masinatele!

#9 Postitus Postitas erx » R, 03 Okt 2008 15:44:00 +0300

Tänu Subaristide meeletule(loe: olematule) huvile, otsustasime, et Võistlus on avatud kõigile 4WD masinatele! See tähendab, et kohale võivad tulla kõik automargid, mis on 4WD-d(ntx evo, s2, impreza jne).
Subaru Impreza
VW Golf II 1.8 GTI 16v

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#10 Postitus Postitas KungLao » R, 03 Okt 2008 16:07:14 +0300

aega on ka veel pool kuud, paljud pole sellest kindlasti kuulnudki veel.

Kasutaja avatar
erx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 253
Liitunud: P, 05 Aug 2007 23:52:25 +0300
Asukoht: Rapla

#11 Postitus Postitas erx » R, 03 Okt 2008 17:44:04 +0300

Asi selles, et me tahame olla kindlad, et saaksime kokku vähemalt 30 osalejat ja nagu öeldud, siis maks on 60 ning kui osalejaid tuleb üle 60 siis hakkame eemaldama ikka neid, kes pole subarutega.
Subaru Impreza
VW Golf II 1.8 GTI 16v

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

#12 Postitus Postitas Nip » R, 03 Okt 2008 21:02:44 +0300

Väike parandus Erkki poolt öeldule, et need, kes on ennast eelregistreerinud need jäävad ja neid ei eemalda enam keegi. Küll aga, kui eelregistreeria kohale ei ilmu siis võetakse loomulikult keegi tema asemele.

Peace my brothers :)
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

Kasutaja avatar
erx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 253
Liitunud: P, 05 Aug 2007 23:52:25 +0300
Asukoht: Rapla

Uueks toimumisajaks on 25. oktoober!!!

#13 Postitus Postitas erx » E, 06 Okt 2008 22:04:04 +0300

Kasutame jälle seda õigust, et võime muuta võistluse aega :)
Teatud põhjustel lükkub võistlus nädala võrra edasi. Uueks toimumisajaks on 25. oktoober! Kõik muu üritusega seonduv jääb samaks.
Subaru Impreza
VW Golf II 1.8 GTI 16v

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

#14 Postitus Postitas Andruzka » E, 06 Okt 2008 22:32:22 +0300

olge mõistlikud nüüd. jätke see 18.10 ikka paika.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4

Kasutaja avatar
Nip
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 297
Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
Asukoht: SAKU
Kontakt:

Uus kuupäev 25 10 2008

#15 Postitus Postitas Nip » T, 07 Okt 2008 09:49:21 +0300

Ahhoi,

Paraku jah peab paika tõsiasi, et üritus peab lükkuma 26 10 2008 kuupäevale.

Peamiseks põhjuseks on see, et ma ei pääse Prantsusmaalt enne 22 10 2008 kuupäeva tulema.
Viimati muutis Nip, K, 08 Okt 2008 21:14:06 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing

Vasta