Subarumeet 2013
Re: Subarumeet 2013
Tabasalu kardirajal platsil/rajal võiks päeval mootorid soojaks ajada ja õhtul nt saunamaailmasse sauna sõita?
Re: Subarumeet 2013
Talv ja lume/jäärada on seles mõttes leebem, et enamus autosid saaksid "as is" kohale veereda ja osaleda.
Ise olen rohkem suvise ringraja poolt aga see nõuab juba spetsiaalseid liigutusi auto kallal, et normaalselt sõita ka saaks.
Enamus ilmselt ei viitsi pidurivedelikku ja klotse/kettaid spetsiaalselt vahetama hakata.
Ise olen rohkem suvise ringraja poolt aga see nõuab juba spetsiaalseid liigutusi auto kallal, et normaalselt sõita ka saaks.
Enamus ilmselt ei viitsi pidurivedelikku ja klotse/kettaid spetsiaalselt vahetama hakata.
Re: Subarumeet 2013
Tabasalus saaks praegu sõita suvekatega kui kiirelt otsustada.Aimarrr kirjutas:Tabasalu kardirajal platsil/rajal võiks päeval mootorid soojaks ajada ja õhtul nt saunamaailmasse sauna sõita?
Re: Subarumeet 2013
Ise eelmine talv seal sõitsin ja päris mõnus suur plats ja saarte vahel saab 8 sõita
Re: Subarumeet 2013
Kuskil platsipeal võib igaüks ise ka paarutama minna, sellejaoks ei ole küll mingit üritust vaja teha. Veel mõttetum on kuskil linnavahel niisama ringi töllerdada ja hääli teha. Olen eelnevalt ka teinud mitu üritust talvel kus on olnud kohal üle 20 subaru ja ei ole kellegil varuosasi ja treilerit vaja läinud . Healjuhul on natuke foresteri rammu ja köit vaja olnud . Tundub, et väga paljud uued subaru omanikud omavad seda autot mingisuguse staatuse või eputamise eesmärgil. Sõitmiseks läheb siis on maa külmunud ja nina kärnas. Kunagi mäletan käisime laitses seltskonnaga, peale seda sõitsime vasalemma rajale ja lõbu jätkus kauemaks. Aga meil on ju praegu juhtkond las nemad otsustavad. Lumeni ja järvejääni on muidugi väga palju aega, midagi varem ei oleks alternatiiv teha ?aaro kirjutas:Õigem oleks seda teha ikka lumega ja kuskil kus on ruumi ning justnimelt LUND mitte jääd. Minna suure pandega jäävalle autoga lõhkuma (või vastupidi) eeldaks ilmselt suuremas jaos varuosi ning treilereid
Lumi on ehk ka heaks kompromissiks ringraja ja muda vahele, see peaks mõlemile ja kõikidele subaru marki autodele vastuvõetav olema. Tean, et sellist kohta pole lihtne leida kuid eks ürituse korraldajad võivad seda võtta kui mõtlemisainet.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Subarumeet 2013
Laitses ikka mitmeid aastaid käinud ja ei tule küll meelde, et kedagi oleks treilal ära veetud Mõni plastikutükk ikka eemaldus mõnel, aga see ei tohiks küll katastroof olla?
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Subarumeet 2013
Suvaline lumehang/suurem siledam lumine plats, tundub ka minule pigem mõtetu. Enamusel radadest on talvel nagunii korraga peal "suur pande". Selle kandi pealt ei muutu midagi. Valli ei käsi keegi sõita ja kui ka peaks sõitma, siis so be it, selleks sinna rajale ju minnaksegi, et kogetust õppida. Enamasti inimesed, kes oma auto pärast nii hullult põevad, ei osaleks nagunii sellisel üritusel. Jääb ka veel variant, et tullakse lihtsalt raja äärde publikuks ning hiljem koos kärakale, keegi ju ei käsi oma rariteetset või muidu liiga pimp my ride pilli puruks äestada
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subarumeet 2013
Võiks alustada lihtsast jääraja päevast. Pole midagi keerulist teha ega korraldada. Ja nagu eelnevalt mainiti, et igalpool pande peal jne.. Siis tuleb korraldada eraldi üritus privaatses kohas
Eelmisel aastal sai korduvalt käidud Võrtsjärvel Siku juures. Koha nimeks on Rannaküla kus peetakse talvel palju jääraja võistlusi, sealhulgas ka Eesti Karikavõitlused.
Raja omanik on kahel viimasel aastal mil ma seal käinud olen , teinud väga head rajad. Pikad ja laiad. Eelmisel aastal oli 2 rada. Üks tehtud soopeale nn vabarada kus sai sõita igaüks. Kohusetunde järgi oli 10€ per auto terve päev. Teine rada oli Võrtsjärvel kus siis korraldati rajapäevi ja võistlusi. Kokkulepitud ajal käisid seal möödunud talvel väga paljud autoklubid. Mina sealjuures käisin koos Audi klubiga. Sõitsime 3-4h ja hind oli varem raja omanikuga kokkulepitud. Kokkuvõttes tuli hinnaks 5€ auto ja kusagil 3-4h sõitu. Autosid oli kusagil 10 ringis. Ehk siis väga hea hinnaga väga hea rada kasutada! Sellele võiks mõelda ja kindlasti ka selaastal on seal samad võimalused. Rada oli väga lai ja sile, autot sai lõhkuda ainult enda saamatuse tõttu.
Üks lühike video Audiklubi rajapäevast. See rajapäev oli nn "põhirajal" Võrtsjärvel. http://www.youtube.com/watch?v=eHs6VaJW_P8
Samuti video ühe S4 küljest. Saab aimu rajast. http://www.youtube.com/watch?v=lsGHGxex ... e=youtu.be
Kahjuks Audi klubi rajapäeva ajaks oli rada veidi konarlik kuna eelnev päev oli just sulatanud õrnalt. Küll aga piikidega S4 tegi selle kähku siledaks. Käisin üks nädalavahetus varem seal sõitmas Eesti Karikavõistlustel ning siis oli rada ideaalne, peegelsile ja lai!
Siin ka üks video minu tolleaegsest S6'st sellest nn teisest rajast mis on soopeal ja oli kõigile vaba kasutada. Tegemist on raja kõige kiirema kurviga kuhu sisenedes tavaliste rehvidega oli kiirus kusagil 150-160
http://www.youtube.com/watch?v=BJqoCHdY ... e=youtu.be
Kuna ise olin seal talvel pea igal teisel nädalavahetusel siis Subaruid oli näha omajagu. Kindlasti ka mõni klubiline!
Mõtteainet on, tean raja omaniku isiklikult ning talve saabudes ei ole mingi probleem seal Subaru klubi rajapäev korraldada
Eelmisel aastal sai korduvalt käidud Võrtsjärvel Siku juures. Koha nimeks on Rannaküla kus peetakse talvel palju jääraja võistlusi, sealhulgas ka Eesti Karikavõitlused.
Raja omanik on kahel viimasel aastal mil ma seal käinud olen , teinud väga head rajad. Pikad ja laiad. Eelmisel aastal oli 2 rada. Üks tehtud soopeale nn vabarada kus sai sõita igaüks. Kohusetunde järgi oli 10€ per auto terve päev. Teine rada oli Võrtsjärvel kus siis korraldati rajapäevi ja võistlusi. Kokkulepitud ajal käisid seal möödunud talvel väga paljud autoklubid. Mina sealjuures käisin koos Audi klubiga. Sõitsime 3-4h ja hind oli varem raja omanikuga kokkulepitud. Kokkuvõttes tuli hinnaks 5€ auto ja kusagil 3-4h sõitu. Autosid oli kusagil 10 ringis. Ehk siis väga hea hinnaga väga hea rada kasutada! Sellele võiks mõelda ja kindlasti ka selaastal on seal samad võimalused. Rada oli väga lai ja sile, autot sai lõhkuda ainult enda saamatuse tõttu.
Üks lühike video Audiklubi rajapäevast. See rajapäev oli nn "põhirajal" Võrtsjärvel. http://www.youtube.com/watch?v=eHs6VaJW_P8
Samuti video ühe S4 küljest. Saab aimu rajast. http://www.youtube.com/watch?v=lsGHGxex ... e=youtu.be
Kahjuks Audi klubi rajapäeva ajaks oli rada veidi konarlik kuna eelnev päev oli just sulatanud õrnalt. Küll aga piikidega S4 tegi selle kähku siledaks. Käisin üks nädalavahetus varem seal sõitmas Eesti Karikavõistlustel ning siis oli rada ideaalne, peegelsile ja lai!
Siin ka üks video minu tolleaegsest S6'st sellest nn teisest rajast mis on soopeal ja oli kõigile vaba kasutada. Tegemist on raja kõige kiirema kurviga kuhu sisenedes tavaliste rehvidega oli kiirus kusagil 150-160
http://www.youtube.com/watch?v=BJqoCHdY ... e=youtu.be
Kuna ise olin seal talvel pea igal teisel nädalavahetusel siis Subaruid oli näha omajagu. Kindlasti ka mõni klubiline!
Mõtteainet on, tean raja omaniku isiklikult ning talve saabudes ei ole mingi probleem seal Subaru klubi rajapäev korraldada
Re: Subarumeet 2013
Kus see Siku asub? Või räägid sa sellest saledast pikast tumedapäisest ja lõbusast neiust?
(Mul on seal kandis üks tuttav Siku )
(Mul on seal kandis üks tuttav Siku )
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subarumeet 2013
https://maps.google.ee/maps?q=Rannak%C3 ... a&t=m&z=14Tubaru kirjutas:Kus see Siku asub? Või räägid sa sellest saledast pikast tumedapäisest ja lõbusast neiust?
(Mul on seal kandis üks tuttav Siku )
Re: Subarumeet 2013
Inimese perekonnanimi on Sikk. Tegemist Kuldar Sikk'u isagaTubaru kirjutas:Kus see Siku asub? Või räägid sa sellest saledast pikast tumedapäisest ja lõbusast neiust?
(Mul on seal kandis üks tuttav Siku )
Nagu ka kirjutasin siis asukoht Rannaküla.
Re: Subarumeet 2013
Üleeelmisel 2012 aasta talvel oli Sikul fun rada Karikaetapil sain esimeses voorus RA kella pauhupidi 180 peale - GPS 173 näitascccve kirjutas:Võiks alustada lihtsast jääraja päevast. Pole midagi keerulist teha ega korraldada. Ja nagu eelnevalt mainiti, et igalpool pande peal jne.. Siis tuleb korraldada eraldi üritus privaatses kohas
Eelmisel aastal sai korduvalt käidud Võrtsjärvel Siku juures. Koha nimeks on Rannaküla kus peetakse talvel palju jääraja võistlusi, sealhulgas ka Eesti Karikavõitlused.
Raja omanik on kahel viimasel aastal mil ma seal käinud olen , teinud väga head rajad. Pikad ja laiad. Eelmisel aastal oli 2 rada. Üks tehtud soopeale nn vabarada kus sai sõita igaüks. Kohusetunde järgi oli 10€ per auto terve päev. Teine rada oli Võrtsjärvel kus siis korraldati rajapäevi ja võistlusi. Kokkulepitud ajal käisid seal möödunud talvel väga paljud autoklubid. Mina sealjuures käisin koos Audi klubiga. Sõitsime 3-4h ja hind oli varem raja omanikuga kokkulepitud. Kokkuvõttes tuli hinnaks 5€ auto ja kusagil 3-4h sõitu. Autosid oli kusagil 10 ringis. Ehk siis väga hea hinnaga väga hea rada kasutada! Sellele võiks mõelda ja kindlasti ka selaastal on seal samad võimalused. Rada oli väga lai ja sile, autot sai lõhkuda ainult enda saamatuse tõttu.
Üks lühike video Audiklubi rajapäevast. See rajapäev oli nn "põhirajal" Võrtsjärvel. http://www.youtube.com/watch?v=eHs6VaJW_P8
Samuti video ühe S4 küljest. Saab aimu rajast. http://www.youtube.com/watch?v=lsGHGxex ... e=youtu.be
Kahjuks Audi klubi rajapäeva ajaks oli rada veidi konarlik kuna eelnev päev oli just sulatanud õrnalt. Küll aga piikidega S4 tegi selle kähku siledaks. Käisin üks nädalavahetus varem seal sõitmas Eesti Karikavõistlustel ning siis oli rada ideaalne, peegelsile ja lai!
Siin ka üks video minu tolleaegsest S6'st sellest nn teisest rajast mis on soopeal ja oli kõigile vaba kasutada. Tegemist on raja kõige kiirema kurviga kuhu sisenedes tavaliste rehvidega oli kiirus kusagil 150-160
http://www.youtube.com/watch?v=BJqoCHdY ... e=youtu.be
Kuna ise olin seal talvel pea igal teisel nädalavahetusel siis Subaruid oli näha omajagu. Kindlasti ka mõni klubiline!
Mõtteainet on, tean raja omaniku isiklikult ning talve saabudes ei ole mingi probleem seal Subaru klubi rajapäev korraldada
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Subarumeet 2013
RA kella saab iga ilmaga kiirelt pahupidi.
Re: Subarumeet 2013
võrtsu peal oleks kindlasti huvitav, tuleks küll. siis võiks kutsuda ka kellegi kõvema rallimehe õpetusi jagama. tasuta ei tuleks keegi ilmselt aga klapitaks summa kamba peale kokku.
Re: Subarumeet 2013
+1T.K kirjutas:võrtsu peal oleks kindlasti huvitav, tuleks küll. siis võiks kutsuda ka kellegi kõvema rallimehe õpetusi jagama. tasuta ei tuleks keegi ilmselt aga klapitaks summa kamba peale kokku.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)