Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 960
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#46 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 16 Mär 2020 05:58:41 +0300

kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Rehvid on nr1 asi mis ringiajale positiivselt mõjub.
Ega ma ei ajagi mingeid ringiaegu taga ja ilmselt oleks ruumi all olnud PS4'jadest veel aega välja võtta.
Need slikid sai ligi võetud puhtalt uudishimust. Ilmselt esialgu piisaks lihtsalt RE070'dest ka.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Teine asi mis kohe ringiajas kajastub on sõidutrenn, seda nii treeneriga kui ka ise lihtsalt kogemusi hankides.
Seda olen püüdnudki teha nii palju, kui ressursid võimaldavad.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Õpetamisega võin appi tulla kui huvi on, olen umbes 5-600 inimest kiiremaks aidanud. Natuke on ise ka kopsikuid kapipeale kogutud aastatega ja nõrgema tehnikaga kiiremaid autosid kollitatud üle 10 aasta.
Aitäh pakkumast. Pean meeles.
Hetkel pole veel oskuste-teadmiste lagi käes, lisaks on tehnika iga korraga olnud grammi võrra parem. Naudin selle kõige juures protsessi ja progressi - lähen ise julgemaks ja auto paremaks.
Lisaks, hetkel olen üpris kindel, et hetkel mingeid plastmassjunne taga ajama ei lähe. Autospordist ma endale (hobi)sportlikku väljundit otsimas ei ole ja elukutseliseks hakata on ilmselt hilja. :)
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Peale rehvide ja trenni on ringiaja seisukohalt mõistlik raha matta kaalulangetusse, mis samuti kohest positiivset mõju omab (lisaks on vedrustuse, pidurite ja mootori koormus ka väiksem). POWWA on alles täitsa viimane upgrade millele tasuks mõelda.
Tühjaks rookima ma seda autot küll ei hakka. Makk ja kõlarid läksid, ilmselt see kõik... kui just ei teki võimalusi autoparki laiendada. Hetkel peab olema multifunktsionaalne.
Kui ehk algusest peale teemat olete jälginud, siis paberi peal oli sellel masinal rohkemgi jõudu eelmise turbo-väljalaske seadega. Samuti oli mul võimalus osta miskine suurem turbo vanaisa Woofy käest. Ennem plaanin olemasolevaga sõitmise käppa saada ja eks siis elu teeb omad vastavad korrektuurid edaspidi.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Kuidas 8kg ja 6kg vedru tänaval on?
Mu Forekale on need kulgemiseks teps jäigad aga kui kiiremalt liigutada siis ok.
Ma ei oska millegiga võrrelda - selle autoga oli enne samamoodi väsitav tänaval sõita. Ebamääraselt pakun, et mitte märkimisväärselt jäigemad varasemast, kui vedrustus on võimalikult "soft'i" peale keeratud.
Ma pole suurt niisama punktist A punkti B selle autoga sõitnud ja eriti ei kipu ka.

Vasta