Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 972
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#46 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 16 Mär 2020 05:58:41 +0300

kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Rehvid on nr1 asi mis ringiajale positiivselt mõjub.
Ega ma ei ajagi mingeid ringiaegu taga ja ilmselt oleks ruumi all olnud PS4'jadest veel aega välja võtta.
Need slikid sai ligi võetud puhtalt uudishimust. Ilmselt esialgu piisaks lihtsalt RE070'dest ka.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Teine asi mis kohe ringiajas kajastub on sõidutrenn, seda nii treeneriga kui ka ise lihtsalt kogemusi hankides.
Seda olen püüdnudki teha nii palju, kui ressursid võimaldavad.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Õpetamisega võin appi tulla kui huvi on, olen umbes 5-600 inimest kiiremaks aidanud. Natuke on ise ka kopsikuid kapipeale kogutud aastatega ja nõrgema tehnikaga kiiremaid autosid kollitatud üle 10 aasta.
Aitäh pakkumast. Pean meeles.
Hetkel pole veel oskuste-teadmiste lagi käes, lisaks on tehnika iga korraga olnud grammi võrra parem. Naudin selle kõige juures protsessi ja progressi - lähen ise julgemaks ja auto paremaks.
Lisaks, hetkel olen üpris kindel, et hetkel mingeid plastmassjunne taga ajama ei lähe. Autospordist ma endale (hobi)sportlikku väljundit otsimas ei ole ja elukutseliseks hakata on ilmselt hilja. :)
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Peale rehvide ja trenni on ringiaja seisukohalt mõistlik raha matta kaalulangetusse, mis samuti kohest positiivset mõju omab (lisaks on vedrustuse, pidurite ja mootori koormus ka väiksem). POWWA on alles täitsa viimane upgrade millele tasuks mõelda.
Tühjaks rookima ma seda autot küll ei hakka. Makk ja kõlarid läksid, ilmselt see kõik... kui just ei teki võimalusi autoparki laiendada. Hetkel peab olema multifunktsionaalne.
Kui ehk algusest peale teemat olete jälginud, siis paberi peal oli sellel masinal rohkemgi jõudu eelmise turbo-väljalaske seadega. Samuti oli mul võimalus osta miskine suurem turbo vanaisa Woofy käest. Ennem plaanin olemasolevaga sõitmise käppa saada ja eks siis elu teeb omad vastavad korrektuurid edaspidi.
kastan kirjutas:
P, 15 Mär 2020 23:36:26 +0300
Kuidas 8kg ja 6kg vedru tänaval on?
Mu Forekale on need kulgemiseks teps jäigad aga kui kiiremalt liigutada siis ok.
Ma ei oska millegiga võrrelda - selle autoga oli enne samamoodi väsitav tänaval sõita. Ebamääraselt pakun, et mitte märkimisväärselt jäigemad varasemast, kui vedrustus on võimalikult "soft'i" peale keeratud.
Ma pole suurt niisama punktist A punkti B selle autoga sõitnud ja eriti ei kipu ka.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 972
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Kaks sammu edasi, üks samm tagasi

#47 Postitus Postitas JoonasJJ » R, 01 Mai 2020 21:51:05 +0300

Kaks sammu edasi, üks samm tagasi.

Nagu ikka, läks kõik väga hästi! Kannatad ja elad kaua ning ikka pead veel rohkem kannatama ja kauaelama.

Ootasin siis pikalt, et saaksin pidurisüsteemi komplekti kokku.
Pilt

Ketas: DBA Street Series T2
Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/
Miks? Kuna otsin alati võimalikult väikse raha eest kõige enamat, siis konsulteerides oma eksperdiga (teda tuntakse ka „Driving Jesus’e“ nime all) ja rahakotiga ning arvesse võttes enda drivingjesusness’i tundus antud toode kõige mõistlikum samm edasi tavalisest tänava-Pagid/Brembo kombinatsioonist.

Klots: Project Mu HC+800
Varustas Sprinting Hare JDM: sprintingharejdm.co.uk/
Miks? Project Mu pakub ka toodet NS400, aga siin sai minu maksimalism minust võitu ja ostsin lihtsalt omaduste poolest võimekama toote. HC+800 ja NS400 vahe on toote nimes olevad numbrid, mis näitavad maksimaalset väidetavat töötemperatuuri. HC+800 materjal „super graphite metallic“, NS400 „non steel“. Ehk siis natukese lisaraha eest rohkem pauku.
Project Mu: http://www.project-mu.co.jp/en/products ... us800.html
NB! VOT SEE ON JDM.

Käsipiduriklots: kõige tavalisem odav Brembo
Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/
Miks? Kaubamärk on Brembo ja hind oli 30€. Käsipidurit ei kasuta eriti nii-ehk-naa.

Tegiwa „master cylinder brace’ist“ juba olen 2x kirjutanud.
Lisaks on pildil HKS õlifilter (KA VÄGA JDM), milliseid olen kasutanud alates eelmisest õlivahetusest. Värske filter sai kombineeritud värske Motul Sport 5W50’ga.
Töö, nagu ikka, Andrese poolt (Differ OÜ).

Kettad sobisid auto alla nagu rusikas silmaauku:
PiltPilt

Seda ei saa öelda klotside kohta:
Pilt

Mingi kuradi tolvan tellis valed, WRX’ile sobivad, klotsid... Õige jah, see olin mina ise.
Sellega seoses on seniks saada antud klotsid 4/2-kolvi meestele, kuniks panen paki Inglismaa poole tagasi teele.
Ainult kilest välja võetud ja olemasolevate klotsidega visuaalselt võrreldud (nagu üleval pildil):
Pilt

Auto all olid nähtavad ka märkused, milled oli teinud mulle Tabasalu äärekivi peale ühte retke üle selle:
PiltPilt

Lisaks piltidel olevatele vigastustele sai karistada ka downpipe, mis lekib.
Õnneks väljalaske auto all olev osa pääses mõlkidega ja downpipe’i osa lubas Andres mulle ise torudest uue teha.

Siit ka märkus endale, et tuleb lõpetada igasugused ekspeditsioonid äärekividele. Hoiatusi olen juba ennegi saanud:


Ja siis viimane maiuspala – coilover’ite sukad.
Siin on teile näide tehasevelgedega, tehasemõõdus rehvidega autost:
Pilt

Nagu ikka kaasnes kõige eelnevaga mingi jahu video ka.
Katsetasin „point-of-view“ seadet filmimise jaoks. Et põnevam oleks, siis tegin natuke kaapsu ka:


Muidu täitsa viisakas alt sellise vana nässi kohta. Päris plekitu Jaapani import ei ole, aga automuuseumi ma polegi kunagi pidanud:
Pilt

Mis siis edasi?
Ega suurt ei olegi. Peab kannatlikult nüüd õiget klotsikomplekti ootama. Peale seda on plaan katsetada soetatud Federal’e ja teha ehk mingi Top Gear/The Grand Tour stiilis „faktuaalne“ võrdlusvideo sportliku tänavarehvi ja „poolsliki“ erinevusest enda (loe: tavatondi) vaatevinklist.

Elame edasi.

Vasta